en dat is de ban list leeghalen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Sickert het volgende:
collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
hehe mensen let op die details...![]()
maar ispy laat lekker zitten en derest ook! dit is een battlefield topic... geen battlefield zelf..![]()
trouwens ik heb net geleerd van BMH hoe ik ingame moet kicken
dat was les 1!
morgen krijg ik les 2!![]()

stinger = anti air. Raket in een tube en dan 2x.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef sexylexy het volgende:
Wat zijn nou precies stinger TOW etc. etc. Ik weet wel dat het een soort grondverdegigers zijn maar hoe zien ze eruit?

Ik ben voor I-spy...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
whahaha ik kom niet meer bij!!!!![]()
![]()

Dit is het laatste wat ik wil zeggen, en voor de rest er geen woorden meer aan vuil wil maken, zoals Sickert als zegt dit is een Battlefield 2 topic en geen I-Spy etc topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?

Dat is de spirit mannen!! Vergeven en vergeten..We dinken er eentje op (of 2 of 3 of...)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Droopie het volgende:
Verder geen problemen hoor, je krijgt gewoon een biertje op de fightnight.

ook vanaf morgen kun je alle vragen stellen bij mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
en dat is de ban list leeghalen ?![]()

Tis wel leuk voor je punten maar ik vind het niet zo leuk spelen. Ik wil liefst in een squad rondrennen. Je moet heel de tijd rustig plekkie zoeken en dat scherm raadplegen, eigenlijk continu en dat vind ik te passief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
met commander kun je imo veel te makkelijk scoren... Gevolg: zodra het ook maar even kan, spring ik erin..

Humor is jou onbekend begrijp ik. Nou ja, het maakt mij geen hol uit. Toch knap dat ik, als 16 jarig losertje, jou met 2 posts helemaal op de kast krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.
Ik zie mensen ook vaak posten alsof ik naar een telefoongesprek zit te luisteren. Zit ik daar me
aan te storen of op zijn minst belachelijk te maken?Dacht het niet. Ik laat ze gewoon in hun eigen waarde.
![]()
[..]
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...![]()
[..]
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigen
manier van uiten heeft en ik dus daarover mijn smoel moet houden en niet belachelijk ga zitten
maken zoals losertjevan 16 hoog en een speen in zijn bek.![]()
[..]
Hallo lullo...wat wil je nou? Mij proberen te vangen op m'n woorden?![]()
Lees eens goed wat ik schrijf want je zit weer lekker te bazelen.![]()
[..]
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?

Gamespeciaal zaakje? Daar heb je de meeste kans gok ik. Vraag het anders even op tweakersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef jazza het volgende:
wil een nieuwe muis, deze om precies te zijn > http://www.razerzone.com/products/products_copperhead.php maar ik kan hem niet vinden op de pricewatch... heeft iemand hem al gespot of ervaring mee?

ja ik had het zo hier en dara gehoord... maar ik heb daar niks van gezien.. enkel heb ik 1 x BMH die Rainmaker.BBQ4U zien kicken....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mee eens
Verder zullen Sickert en Rudy morgen ook een mailtje krijgen over toegang tot de server e.d.. Houdt er wel rekening mee dat het onder voorbehoud is. Ik hoor nu al geintjes over admins die puur betere mensen kicken en daar ben ik persoonlijk allesbehalve blij mee. Ik moet e.a. nog even mee naar achter nemen met Escape, BMH en Ursel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |