quote:
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Maare, Jan...Ik herinner me ineens dat je dat vreselijk vindt.. hoe was het dan bij den tandarts van Dijk?
Ach, dan neemt ie toch ontslag...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaien
Ik zal het eensch vragen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Familie van Wendy btw?
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Ehmm.. gezellig hoor![]()
Ik had niets en mn broer moet zn verstandskies laten trekken... heerlijck..
Of hij gaat je extra pijn doen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
Of hij ontslaat jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]zo ver mogelijk open.. tong aan de kant he...
Hahaha...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Dat is al een fout begin..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was..
[teeuwen]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of hij gaat je extra pijn doen....
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Teeuwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is al een fout begin..![]()
Oh ja.. ik ben heel meelevend.. oh nee.. dat is gewoon leedvermaak.. das iets anders...
[..]
[teeuwen]
PIJN DOEN...
[/teeuwen]
Neeeeeehhh.. Mijn tandarts is een aardige man..
*denkt aan 'the dentist'![]()
Je moet ook gewoon slikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..
Teeuwen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen!
Lang geleden dat ik die gezien heb die film zeg

Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...quote:
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Teeuwen.. [afbeelding]
Voor mij ook ja..Kan ze zien wat een indruk die maakte op een klein Janetje...
Rustig door je neus blijven ademen, dan komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Ach ik kan altijd wel smakelijk om hem lachen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Nee... nooit live gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |