quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:40 schreef Bjoro het volgende:
Sterkte AZ
voor de rest van de Hools........gooooooood mooooooorning !
Hey dat is een goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
gooooooood mooooooorning !
![]()
en weer aan het werk
echt niequote:
Tja ik zit er nu toch .. .kan ik net zoiets iets nuttigs gaan doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echt nie
vind het een heel slecht idee !
is ook wel zo, maar als er nu iemand naar me toe komt en die zegt "ga jij maar lekker naar huis" zul je mij niet horen zeggen van "ach, nee joh, ik blijf wel hier !"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik zit er nu toch .. .kan ik net zoiets iets nuttigs gaan doen
oke daar heb je helemaal gelijk in.. vooral nu de zon zo lekker schijntquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar als er nu iemand naar me toe komt en die zegt "ga jij maar lekker naar huis" zul je mij niet horen zeggen van "ach, nee joh, ik blijf wel hier !"
Tja, maar goed, we slepen elkaar el wel doorheen !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke daar heb je helemaal gelijk in.. vooral nu de zon zo lekker schijnt
Jammer alleen wat we binnen zitten.....
idd wij zijn de werk heldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, maar goed, we slepen elkaar el wel doorheen !
nog ff volhouden Trosje !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd wij zijn de werk helden
is het al 16:45 ??
op dat boerderijtje ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:55 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Mijn tante was gisteren in eens op tv met Eddy Zoey.
H3 DyL4n D&G, j3 Pr44t h3L3m44L V3t ChIlLL, Brøquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Eddy Zoey zuigt big time mensen
Eddy rulleertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Eddy Zoey zuigt big time mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |