Ankie van Grunsvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er gaat geen belletje rinkelen
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mail het nummer eens (adres staat in het wed-topic), even kijken of ik erachter kan komen.
precies, kinderwagen (bak en onderstel) kunnen makkelijk achterin (het is zo'n station-modelletje)quote:
Heb het geprobeerd via verschillende zoeksites die dus omgekeerd zoeken. Hij geeft nietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:39 schreef pfaf het volgende:
Als het niet mobiel is, kun je toch gewoon op internet de naam en het adres op zoeken?
Hmmm, geheim nummer ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd via verschillende zoeksites die dus omgekeerd zoeken. Hij geeft niets
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmmm, geheim nummer ofzo?
Spanuuhuuunnddd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
Bel dan terug! Nu wil ik het ook weten!
Of geef het nummer aan mij, dan bel ik wel!
"Hoi, met Miljuschka Witzenhausen. Met wie spreek ik?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
Bel dan terug! Nu wil ik het ook weten!
Of geef het nummer aan mij, dan bel ik wel!
Had ik ook al gedaan, haalt niks uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef Suijk het volgende:
Probeer het laatste nummer eens te veranderen, dat gebeurt bij bedrijven veel, dan zijn de 'interne' nummers niet in de gidsen, maar het 'hoofdnummer' wel...
Een Citroen AXquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
Ik ga niet zonder slag of stoot betalen iig.
Wat heb jij trouwens voor auto AZ?
Wij hebben een Audi A4, plenty of space for the babystuff![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net via www.zoekenbel.nl gezocht op netnummer en dan 327!!!! pagina's door gaan met ctrl f op de eerste 2 nummers na het kenteken.
Ik ben er dus achter dat het in ieder geval geen bedrijf is
De wagen van de eerste HOOLS-mascoote (of eigenlijk van haar ouders):quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Citroen AX
Maar we moeten nog even een grotere kopen. Voor de vakantie heb ik de Xantia van mijn ouders te leen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net via www.zoekenbel.nl gezocht op netnummer en dan 327!!!! pagina's door gaan met ctrl f op de eerste 2 nummers na het kenteken.
Ik ben er dus achter dat het in ieder geval geen bedrijf is
Jeetje je lijkt wel een wijf Suijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geheim nummer, en ik zou graag hebben dat je even belt voor 17.00, want daarna ben ik weg en ik wil het ook weten...
Ik ben wel een Citroen fanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De wagen van de eerste HOOLS-mascoote (of eigenlijk van haar ouders):
[afbeelding]
Net zo nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje je lijkt wel een wijf Suijk
Ik ga niet terugbellen. Zij willen mij spreken, ik hoef hun niet te sprekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geheim nummer, en ik zou graag hebben dat je even belt voor 17.00, want daarna ben ik weg en ik wil het ook weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |