Karma komba en ultimate shine shampoo barquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef Marloes het volgende:
Skaai heeft mooi zacht haar, dat wil ik ook
Welke shampoo gebruik je?
Hmm, misschien dan toch maar die conditioner aanschaffenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Karma komba en ultimate shine shampoo bar
En de Veganese conditioner, die is zo fijn joh. Ik vind hem beter dan American Cream
En soms was ik het met FlyingFox of Slammer
Volgende keer het pakketje aanpakken en zelf door de brievenbus proberen te duwen. Lukt het, dan krijgt de postbode zijn geld niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:25 schreef Funnie het volgende:
Imago?
Ik heb je envelop gekregen, met een nabetaling frankeer kosten
Hij paste niet in de brievenbus volgens hun... Dus hebben ze een pakket
frankering van gemaakt!
Hè verdomme wat flauw!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:25 schreef Funnie het volgende:
Imago?
Ik heb je envelop gekregen, met een nabetaling frankeer kosten
Hij paste niet in de brievenbus volgens hun... Dus hebben ze een pakket
frankering van gemaakt!
Heeft geen haast hoor. Ik ga eind deze maand in engeland bestellen. Alles is daar een stuk goedkoper. Als je iets wilt bestellen dan mail me maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:34 schreef Funnie het volgende:
nee, nog niet. Had wel van andderen mail gehad en geantwoord. Maar Igor zit op mijn gewone pc waar de mail op komt. Ik zal hier ff via webmail gaan kijken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
lush junkie![]()
speuren op de lush site is niet goed
geduld ... geduld
![]()
Ligt eraan voor hoeveel je besteld. Maar bij een bepaald bedrag ben je incl de verzendkosten, goedkoper uit dan in Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had t al eerder gevraagd maar geen respons gekregen;
dat bestellne uit eingeland, scheelt dat echt zoveel? want de verzendkosten zijn vrij duur lijkt mij.
of ben je gewoon echt goedkoper uit dat in NL kopen..?
ik ben nogal cijferblind, dus kan dat niet zo goed zelf zien.
zeker niet met die ponden enzo.
De prijsverschillen variëren van 2 tot 3 euro per artikel dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had t al eerder gevraagd maar geen respons gekregen;
dat bestellne uit eingeland, scheelt dat echt zoveel? want de verzendkosten zijn vrij duur lijkt mij.
of ben je gewoon echt goedkoper uit dat in NL kopen..?
ik ben nogal cijferblind, dus kan dat niet zo goed zelf zien.
zeker niet met die ponden enzo.
dan zou dat idd de moeite waard zijn om vanuit engeland te bestellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
De prijsverschillen variëren van 2 tot 3 euro per artikel dus reken maar uit.
Ja, bezorgkosten zijn 12 pond ofte wel 17 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan zou dat idd de moeite waard zijn om vanuit engeland te bestellen.
bezorgen ze wel in nld dan?
gezien hier ook lushes zitten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook artikelen gezien, die daar duurde zijn dan hier in Nederland
Maar over het algemeen is Engeland stukken goedkoper. En je hebt daar nu ook de jelly's en buttercreams.
Ik ga eind augustus bestellen, samen met een vriendin. Als je wilt kun je mee doen. Dan delen we de verzendkosten door z'n 3e is het helemaal goedkoper
Eind augustus dan wel begin september, Fiorenza.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Fiorenza het volgende:
was al bekend wanneer de jelly's en buttercreams naar NL komen?
Wat een toestand!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Zo ben net terug van het ziekenhuis. Ik kan vanavond zeker niet in bad of douchen. Zit helemaal vol geplakt met sensoren. Ik krijg een slaaponderzoek. Om kwart voor elf gaat het kastje waar ik me aan moet koppelen alles registreren. Was wel lachen. Ik woon 5 minuten bij het ziekenhuis vandaan, dus ik was gaan lopen. Moet dan wel dwars door het centrum. Ik zag er een beetje vreemd uit. Probeerde mijn jasje dicht te houden maar dan moest ik mijn hand omgoog houden en daar zit ook een elektrode en een draad aan. ha ha ha
He bah vervelend voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Zo ben net terug van het ziekenhuis. Ik kan vanavond zeker niet in bad of douchen. Zit helemaal vol geplakt met sensoren. Ik krijg een slaaponderzoek. Om kwart voor elf gaat het kastje waar ik me aan moet koppelen alles registreren. Was wel lachen. Ik woon 5 minuten bij het ziekenhuis vandaan, dus ik was gaan lopen. Moet dan wel dwars door het centrum. Ik zag er een beetje vreemd uit. Probeerde mijn jasje dicht te houden maar dan moest ik mijn hand omgoog houden en daar zit ook een elektrode en een draad aan. ha ha ha
Ja daar zal hij wel van schrikken ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik merk het zelf meestal niet hoor dat wakker worden, daar is het te kort voor. Maar ik maak dan van die stikgeluiden en daar wordt mijn vriend dus wel wakker van.
Spannend Kyara!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:10 schreef Kyara het volgende:
Vandaag zijn trouwens 7 pakketjes en 2 Lushkrantjes met de post meegegaan!
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Heb je nu echt de dag erna al geklaagd dat ze die bubblebar er niet hebben op gezet?![]()
Ja, want ze hebben daar natuurlijk niets anders te doen dan jouw email te beantwoordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregen![]()
Je hebt hem toch al wel besteld nu? Ze hebben hem er speciaal voor jou opgezet dus nu moet je er ook een stuk of 10 bestellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregen![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:11 schreef Skaai het volgende:
BB Seaweed masker. Er zitten echt grote stukken zeewier in, en het is een heerlijk masker. Heel erg zacht, invergelijking tot mijn vorige masker. Daar werd mijn huid heel erg droog van.
Nee je wilt goed voorbereid zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:06 schreef Kyara het volgende:
We zijn nu een beetje aan het bekijken hoe we ons huwelijk kunnen regelen en wat er zoal bij komt kijken. Ben al helemaal de kluts kwijt, weet echt niet waar ik moet beginnen.
Het enige wat ik wel weet dat ik mijn huwelijksnacht ergens wil doorbrengen waar een bad is en welke bruisbal ik dan wil.... En ik trouw van uit mijn ouderlijk huis (met bad) dus ik mag ook nog een bad ding uitzoeken voor de avond ervoor en de ochtend zelf....
Ben ik erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |