Ligt eraan voor hoeveel je besteld. Maar bij een bepaald bedrag ben je incl de verzendkosten, goedkoper uit dan in Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had t al eerder gevraagd maar geen respons gekregen;
dat bestellne uit eingeland, scheelt dat echt zoveel? want de verzendkosten zijn vrij duur lijkt mij.
of ben je gewoon echt goedkoper uit dat in NL kopen..?
ik ben nogal cijferblind, dus kan dat niet zo goed zelf zien.
zeker niet met die ponden enzo.
De prijsverschillen variėren van 2 tot 3 euro per artikel dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had t al eerder gevraagd maar geen respons gekregen;
dat bestellne uit eingeland, scheelt dat echt zoveel? want de verzendkosten zijn vrij duur lijkt mij.
of ben je gewoon echt goedkoper uit dat in NL kopen..?
ik ben nogal cijferblind, dus kan dat niet zo goed zelf zien.
zeker niet met die ponden enzo.
dan zou dat idd de moeite waard zijn om vanuit engeland te bestellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
De prijsverschillen variėren van 2 tot 3 euro per artikel dus reken maar uit.
Ja, bezorgkosten zijn 12 pond ofte wel 17 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan zou dat idd de moeite waard zijn om vanuit engeland te bestellen.
bezorgen ze wel in nld dan?
gezien hier ook lushes zitten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook artikelen gezien, die daar duurde zijn dan hier in Nederland
Maar over het algemeen is Engeland stukken goedkoper. En je hebt daar nu ook de jelly's en buttercreams.
Ik ga eind augustus bestellen, samen met een vriendin. Als je wilt kun je mee doen. Dan delen we de verzendkosten door z'n 3e is het helemaal goedkoper
Eind augustus dan wel begin september, Fiorenza.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Fiorenza het volgende:
was al bekend wanneer de jelly's en buttercreams naar NL komen?
Wat een toestand!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Zo ben net terug van het ziekenhuis. Ik kan vanavond zeker niet in bad of douchen. Zit helemaal vol geplakt met sensoren. Ik krijg een slaaponderzoek. Om kwart voor elf gaat het kastje waar ik me aan moet koppelen alles registreren. Was wel lachen. Ik woon 5 minuten bij het ziekenhuis vandaan, dus ik was gaan lopen. Moet dan wel dwars door het centrum. Ik zag er een beetje vreemd uit. Probeerde mijn jasje dicht te houden maar dan moest ik mijn hand omgoog houden en daar zit ook een elektrode en een draad aan. ha ha ha
He bah vervelend voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Zo ben net terug van het ziekenhuis. Ik kan vanavond zeker niet in bad of douchen. Zit helemaal vol geplakt met sensoren. Ik krijg een slaaponderzoek. Om kwart voor elf gaat het kastje waar ik me aan moet koppelen alles registreren. Was wel lachen. Ik woon 5 minuten bij het ziekenhuis vandaan, dus ik was gaan lopen. Moet dan wel dwars door het centrum. Ik zag er een beetje vreemd uit. Probeerde mijn jasje dicht te houden maar dan moest ik mijn hand omgoog houden en daar zit ook een elektrode en een draad aan. ha ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |