Ik zag liever Filipovic naar Ajax gaan dan een Juanfran die al superlang geen wedstrijd heeft gespeeld. Vind hem na Lee ook de beste linksback van de HCE!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Lindenbergh en De Clèr echt ajacieden, die alleen bij Ajax zouden willen spelen en anders het liefst naar het buitenland gaan of bij AZ willen blijven.
En Filipovic van Roda, tsja dan ga je kwalitatief wel heel veel achteruit m.i.
Juanfran is met 3 weken wedstrijdfit. Ik denk dat Ajax daar nog veel plezier van zal hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zag liever Filipovic naar Ajax gaan dan een Juanfran die al superlang geen wedstrijd heeft gespeeld. Vind hem na Lee ook de beste linksback van de HCE!![]()
Toch zag ik liever Filipovic, PSV zou er een erg goede aan hebben. BIj Juanfran is het de vraag of die zijn niveau van Celta gaat halen, want verhalen gaan dat hij erg lui zou zijn en bij Besiktas zeer slecht voetbalde!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Juanfran is met 3 weken wedstrijdfit. Ik denk dat Ajax daar nog veel plezier van zal hebben.
Wat is jou username op het netwerkforum?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Dat is Carizzo van San Lorenzo. Een begenadigd talent.
Op welke posities is hij inzetbaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Dat is Carizzo van San Lorenzo. Een begenadigd talent.
generaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jou username op het netwerkforum?
Ik denk dat als PSV heem weet te strikken, dat PSV dan goede zaken doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jou username op het netwerkforum?
Aanvallende middenvelder als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op welke posities is hij inzetbaar?
hehequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat als PSV heem weet te strikken, dat PSV dan goede zaken doet.
Oke,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder als ik me niet vergis.
Hij kan ook in de spits uit de voeten. Maar hij heeft ook wat "jaag" eigenschappen en een behoorlijke pass, vandaar dat ik denk dat ie ook wel als "10" uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke,
Ze zijn dus echt bezig met versterking op die positie, gelukkig maar
Yupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Eindelijk weer een Zuid-Amerikaan dus! Het was al stil op dat front.
Ik mag die Van Hanegem welquote:Aan het begin van de competitie is er qua uitslagen weinig dat me verrast heeft. Dat PSV het moeilijk zou krijgen, wist ik al wel. Dat het al meteen op dag één prijs was, is weer wel opvallend. Ook hier is het lastig om met precies een jaar geleden te vergelijken. Guus Hiddink raakte zijn voorhoede kwijt, maar zoiets is op te vangen. Bovendien verdween er met Kezman een speler door wie anderen mogelijk wel wat minder speelden, dus eigenlijk was het verlies wel te compenseren. Dat bleek later, en hoe! Wat ben ik trots geweest op de resultaten en uiteindelijk ook het spel van PSV.
Nu is er duidelijk iets heel anders aan de hand. Nu is het middenveld leeggehaald. Dat is veel moeilijker te ondervangen. Het middenveld is letterlijk en figuurlijk het hart van je team, daar wordt in feite alles bepaald. Als dat middenveld niet functioneert, komen de tekortkomingen van de spitsen ook meteen bloot te liggen. Dat zag je gelijk tegen Heracles, maar ook al eerder in de vriendschappelijke wedstrijden van PSV. Ik ben benieuwd hoe Guus dat gaat oplossen. Het kan niet anders of er komt vers bloed bij. De mannen die er nu staan, halen het gewenste niveau niet. Je ziet dat aan Bouma. Ik vond hem in de achterste lijn aardig, maar ook daar miste hij de overtuiging bij zijn aanvallende acties. Dat gemis voel je nog harder als je op het middenveld staat.
Maar ook al haalt PSV onmiddellijk versterking, dan nog kost het verlies van Park, Van Bommel en Vogel punten, want om een middenveld aan de gang te krijgen, heb je echt wel even de tijd nodig. Voor je het weet verspeel je dus je kansen op een goed resultaat in de Champions League. En dan krijg je vast weer wel ergens het gezeur dat PSV vorig jaar gewoon mazzel gehad heeft. Dat zou ik nog het ergste vinden; dat de resultaten van nu afbreuk doen aan het succes van vorig seizoen.
En over Van Bommel gesproken; ik heb ook wel eens kritiek gehad op zijn spel, ook toen ik assistent-bondscoach was. Maar ik vind de manier waarop de huidige bondscoach met hem omgaat ongepast. Van Bommel wordt behandeld als een kwibus die vooral goed zijn best moet doen bij Barcelona. Kom nou, zeg. Van Bommel hoort met zijn kwaliteiten gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal thuis. Tenzij Marco van Basten vindt, dat het karakter van Van Bommel niet in de groep van Oranje past. Dat kan. Maar zeg dat dan en sluit het 'boek Van Bommel', of laat Van Bommel zelf het boek sluiten. Zoals het nu gaat, vind ik het een beetje geñant voor de man die bij Barcelona gewoon op het middenveld speelt.
Wel als Van Basten niet eerlijk is over de redenen waarom hij Van Bommel niet laat spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar zolang het goed gaat met NL's elftal kun je eigenlijk niks zeggen
Willem is toch altijd wel fan van Van Bommel geweest? Of wat bedoel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Willem schrijft ook elke week iets anders. Of beter gezegd: zijn ghostwriter.
quote:PSV onderhandelt niet met Koné
PSV heeft openlijk laten weten dat zij interesse heeft in Salomon Kalou, echter Feyenoord speelt het spelletje hard en wil Kalou absoluut niet laten gaan. Daarom richt PSV zich volgens dagblad De Limburger op een andere speler, namelijk Arouna Koné. PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC.
"Het zijn speculaties van de dagbladen. Wij onderhandelen op dit moment zeker niet met Koné," aldus PSV-woordvoerder Salazar. "PSV heeft altijd interesse in goede spelers, maar we zijn zeker nu niet aan het onderhandelen met Koné."
Koné heeft nog tot media 2008 een contract met Roda JC.
Bron: FCUpdate
Zo dan wel weer ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wel als Van Basten niet eerlijk is over de redenen waarom hij Van Bommel niet laat spelen.
Ik denk zelf ook niet dat Kone naar PSV komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Koné komt zeker niet naar PSV. Ik heb Hiddink tijdens "de ochtenden" over Koné horen praten: "We hebben al eens met Koné gepraat, maar ik heb het idee dat hij niet het juiste karakter heeft voor PSV, want hij wil vooral graag naar het buitenland via een club."
Zoals 99% van alle andere jonge getalenteerde spelers bedoelt 'ie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Koné komt zeker niet naar PSV. Ik heb Hiddink tijdens "de ochtenden" over Koné horen praten: "We hebben al eens met Koné gepraat, maar ik heb het idee dat hij niet het juiste karakter heeft voor PSV, want hij wil vooral graag naar het buitenland via een club."
quote:PSV meldt zich bij Roda voor overname Kone
PSV heeft zich vanavond officieel gemeld bij Roda JC om Arouna Kone over te nemen.
Morgen onderhandelen de twee clubs over een mogelijke overgang van Kone naar Eindhoven. PSV is dringend op zoek naar versterking. Nadat de overgang van Salamon Kalou van Feyenoord naar PSV afketste, richtte de landskampioen zich op Arouna Kone. De aanvaller uit de Ivoorkust stond een jaar geleden in de belangstelling van Ajax, maar een transfer na Amsterdam ketste af toen de medische keuring niet op tijd afgerond kon worden. Trainer Huub Stevens liet vandaag weten dat Roda JC Kone alleen zal laten vertrekken als PSV een forse transfersom betaalt.
Bron: L1
De vraag is of je dat over moet hebben voor een Kone.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef PyTh het volgende:
PSV zal minstens 8 miljoen euro moeten betalen denk ik.
Inderdaad. Veel talent, maar een slechte mentaliteit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is of je dat over moet hebben voor een Kone.
Koné is misschien een broodvoetballer, maar aan zijn mentaliteit mankeert niet toch niet zoveel? Hiddink kan dat dan wel hebben gezegd, maar bij Roda JC staat hij er altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel talent, maar een slechte mentaliteit.
Hiddink zegt dat niet voor niets, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Koné is misschien een broodvoetballer, maar aan zijn mentaliteit mankeert niet toch niet zoveel? Hiddink kan dat dan wel hebben gezegd, maar bij Roda JC staat hij er altijd.
Ja oke maar toch wil Hiddink hem nu hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zegt dat niet voor niets, lijkt me.
Dat is inderdaad apart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja oke maar toch wil Hiddink hem nu hebben.
Geef eens een aantal voorbeelden dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
En lang niet alles wat Hiddink zegt klopt ook. Integendeel, wanneer Hiddink wat zegt kun je beter het omgekeerde voor waar aannemen.
Denk je nou echt serieus dat als PSV Koné haalt ze ook nog even 8 miljoen voor Barreto op tafel kunnen leggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Hiddink Barreto over het hoofd ziet. Met Barreto haal je het kampioenschap gewoon binnen.
Gomes
Lucius - Alex - Simons - Bouma
Barreto - Afellay - Cocu
Kon - VOH - Farfán
Wissels: Zoetebier, Väyrynen, Ferreyra, Robert, Faber, Beasley, Carrizo, Marcellis
Ooijer niet eens op de bank ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Hiddink Barreto over het hoofd ziet. Met Barreto haal je het kampioenschap gewoon binnen.
Gomes
Lucius - Alex - Simons - Bouma
Barreto - Afellay - Cocu
Koné - VOH - Farfán
Wissels: Zoetebier, Väyrynen, Ferreyra, Robert, Faber, Beasley, Carrizo, Marcellis
Die gaat waarschijnlijk (helaas) naar Valencia.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooijer niet eens op de bank ?
of vergeet je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |