Ik zag liever Filipovic naar Ajax gaan dan een Juanfran die al superlang geen wedstrijd heeft gespeeld. Vind hem na Lee ook de beste linksback van de HCE!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Lindenbergh en De Clèr echt ajacieden, die alleen bij Ajax zouden willen spelen en anders het liefst naar het buitenland gaan of bij AZ willen blijven.
En Filipovic van Roda, tsja dan ga je kwalitatief wel heel veel achteruit m.i.
Juanfran is met 3 weken wedstrijdfit. Ik denk dat Ajax daar nog veel plezier van zal hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zag liever Filipovic naar Ajax gaan dan een Juanfran die al superlang geen wedstrijd heeft gespeeld. Vind hem na Lee ook de beste linksback van de HCE!![]()
Toch zag ik liever Filipovic, PSV zou er een erg goede aan hebben. BIj Juanfran is het de vraag of die zijn niveau van Celta gaat halen, want verhalen gaan dat hij erg lui zou zijn en bij Besiktas zeer slecht voetbalde!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Juanfran is met 3 weken wedstrijdfit. Ik denk dat Ajax daar nog veel plezier van zal hebben.
Wat is jou username op het netwerkforum?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Dat is Carizzo van San Lorenzo. Een begenadigd talent.
Op welke posities is hij inzetbaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Dat is Carizzo van San Lorenzo. Een begenadigd talent.
generaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jou username op het netwerkforum?
Ik denk dat als PSV heem weet te strikken, dat PSV dan goede zaken doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jou username op het netwerkforum?
Aanvallende middenvelder als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op welke posities is hij inzetbaar?
hehequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat als PSV heem weet te strikken, dat PSV dan goede zaken doet.
Oke,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder als ik me niet vergis.
Hij kan ook in de spits uit de voeten. Maar hij heeft ook wat "jaag" eigenschappen en een behoorlijke pass, vandaar dat ik denk dat ie ook wel als "10" uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke,
Ze zijn dus echt bezig met versterking op die positie, gelukkig maar
Yupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Eindelijk weer een Zuid-Amerikaan dus! Het was al stil op dat front.
Ik mag die Van Hanegem welquote:Aan het begin van de competitie is er qua uitslagen weinig dat me verrast heeft. Dat PSV het moeilijk zou krijgen, wist ik al wel. Dat het al meteen op dag één prijs was, is weer wel opvallend. Ook hier is het lastig om met precies een jaar geleden te vergelijken. Guus Hiddink raakte zijn voorhoede kwijt, maar zoiets is op te vangen. Bovendien verdween er met Kezman een speler door wie anderen mogelijk wel wat minder speelden, dus eigenlijk was het verlies wel te compenseren. Dat bleek later, en hoe! Wat ben ik trots geweest op de resultaten en uiteindelijk ook het spel van PSV.
Nu is er duidelijk iets heel anders aan de hand. Nu is het middenveld leeggehaald. Dat is veel moeilijker te ondervangen. Het middenveld is letterlijk en figuurlijk het hart van je team, daar wordt in feite alles bepaald. Als dat middenveld niet functioneert, komen de tekortkomingen van de spitsen ook meteen bloot te liggen. Dat zag je gelijk tegen Heracles, maar ook al eerder in de vriendschappelijke wedstrijden van PSV. Ik ben benieuwd hoe Guus dat gaat oplossen. Het kan niet anders of er komt vers bloed bij. De mannen die er nu staan, halen het gewenste niveau niet. Je ziet dat aan Bouma. Ik vond hem in de achterste lijn aardig, maar ook daar miste hij de overtuiging bij zijn aanvallende acties. Dat gemis voel je nog harder als je op het middenveld staat.
Maar ook al haalt PSV onmiddellijk versterking, dan nog kost het verlies van Park, Van Bommel en Vogel punten, want om een middenveld aan de gang te krijgen, heb je echt wel even de tijd nodig. Voor je het weet verspeel je dus je kansen op een goed resultaat in de Champions League. En dan krijg je vast weer wel ergens het gezeur dat PSV vorig jaar gewoon mazzel gehad heeft. Dat zou ik nog het ergste vinden; dat de resultaten van nu afbreuk doen aan het succes van vorig seizoen.
En over Van Bommel gesproken; ik heb ook wel eens kritiek gehad op zijn spel, ook toen ik assistent-bondscoach was. Maar ik vind de manier waarop de huidige bondscoach met hem omgaat ongepast. Van Bommel wordt behandeld als een kwibus die vooral goed zijn best moet doen bij Barcelona. Kom nou, zeg. Van Bommel hoort met zijn kwaliteiten gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal thuis. Tenzij Marco van Basten vindt, dat het karakter van Van Bommel niet in de groep van Oranje past. Dat kan. Maar zeg dat dan en sluit het 'boek Van Bommel', of laat Van Bommel zelf het boek sluiten. Zoals het nu gaat, vind ik het een beetje geñant voor de man die bij Barcelona gewoon op het middenveld speelt.
Wel als Van Basten niet eerlijk is over de redenen waarom hij Van Bommel niet laat spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar zolang het goed gaat met NL's elftal kun je eigenlijk niks zeggen
Willem is toch altijd wel fan van Van Bommel geweest? Of wat bedoel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Willem schrijft ook elke week iets anders. Of beter gezegd: zijn ghostwriter.
quote:PSV onderhandelt niet met Koné
PSV heeft openlijk laten weten dat zij interesse heeft in Salomon Kalou, echter Feyenoord speelt het spelletje hard en wil Kalou absoluut niet laten gaan. Daarom richt PSV zich volgens dagblad De Limburger op een andere speler, namelijk Arouna Koné. PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC.
"Het zijn speculaties van de dagbladen. Wij onderhandelen op dit moment zeker niet met Koné," aldus PSV-woordvoerder Salazar. "PSV heeft altijd interesse in goede spelers, maar we zijn zeker nu niet aan het onderhandelen met Koné."
Koné heeft nog tot media 2008 een contract met Roda JC.
Bron: FCUpdate
Zo dan wel weer ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wel als Van Basten niet eerlijk is over de redenen waarom hij Van Bommel niet laat spelen.
Ik denk zelf ook niet dat Kone naar PSV komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Koné komt zeker niet naar PSV. Ik heb Hiddink tijdens "de ochtenden" over Koné horen praten: "We hebben al eens met Koné gepraat, maar ik heb het idee dat hij niet het juiste karakter heeft voor PSV, want hij wil vooral graag naar het buitenland via een club."
Zoals 99% van alle andere jonge getalenteerde spelers bedoelt 'ie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Koné komt zeker niet naar PSV. Ik heb Hiddink tijdens "de ochtenden" over Koné horen praten: "We hebben al eens met Koné gepraat, maar ik heb het idee dat hij niet het juiste karakter heeft voor PSV, want hij wil vooral graag naar het buitenland via een club."
quote:PSV meldt zich bij Roda voor overname Kone
PSV heeft zich vanavond officieel gemeld bij Roda JC om Arouna Kone over te nemen.
Morgen onderhandelen de twee clubs over een mogelijke overgang van Kone naar Eindhoven. PSV is dringend op zoek naar versterking. Nadat de overgang van Salamon Kalou van Feyenoord naar PSV afketste, richtte de landskampioen zich op Arouna Kone. De aanvaller uit de Ivoorkust stond een jaar geleden in de belangstelling van Ajax, maar een transfer na Amsterdam ketste af toen de medische keuring niet op tijd afgerond kon worden. Trainer Huub Stevens liet vandaag weten dat Roda JC Kone alleen zal laten vertrekken als PSV een forse transfersom betaalt.
Bron: L1
De vraag is of je dat over moet hebben voor een Kone.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef PyTh het volgende:
PSV zal minstens 8 miljoen euro moeten betalen denk ik.
Inderdaad. Veel talent, maar een slechte mentaliteit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is of je dat over moet hebben voor een Kone.
Koné is misschien een broodvoetballer, maar aan zijn mentaliteit mankeert niet toch niet zoveel? Hiddink kan dat dan wel hebben gezegd, maar bij Roda JC staat hij er altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel talent, maar een slechte mentaliteit.
Hiddink zegt dat niet voor niets, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Koné is misschien een broodvoetballer, maar aan zijn mentaliteit mankeert niet toch niet zoveel? Hiddink kan dat dan wel hebben gezegd, maar bij Roda JC staat hij er altijd.
Ja oke maar toch wil Hiddink hem nu hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink zegt dat niet voor niets, lijkt me.
Dat is inderdaad apart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja oke maar toch wil Hiddink hem nu hebben.
Geef eens een aantal voorbeelden dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
En lang niet alles wat Hiddink zegt klopt ook. Integendeel, wanneer Hiddink wat zegt kun je beter het omgekeerde voor waar aannemen.
Denk je nou echt serieus dat als PSV Koné haalt ze ook nog even 8 miljoen voor Barreto op tafel kunnen leggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Hiddink Barreto over het hoofd ziet. Met Barreto haal je het kampioenschap gewoon binnen.
Gomes
Lucius - Alex - Simons - Bouma
Barreto - Afellay - Cocu
Kon - VOH - Farfán
Wissels: Zoetebier, Väyrynen, Ferreyra, Robert, Faber, Beasley, Carrizo, Marcellis
Ooijer niet eens op de bank ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Hiddink Barreto over het hoofd ziet. Met Barreto haal je het kampioenschap gewoon binnen.
Gomes
Lucius - Alex - Simons - Bouma
Barreto - Afellay - Cocu
Koné - VOH - Farfán
Wissels: Zoetebier, Väyrynen, Ferreyra, Robert, Faber, Beasley, Carrizo, Marcellis
Die gaat waarschijnlijk (helaas) naar Valencia.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooijer niet eens op de bank ?
of vergeet je die?
Die hoeft PSV echt geen 8 miljoen te kosten. 6/7 miljoen + Sibon zal wel volstaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je nou echt serieus dat als PSV Koné haalt ze ook nog even 8 miljoen voor Barreto op tafel kunnen leggen?
Wat er in 2 uur wel niet kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef Zapper het volgende:
Dat zijn wel 2 zeer verschillende berichten, DarkShine
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel zou hij moeten kosten nu hij zijn contract verlengd heeft?
Ajax zou 10/11 hebben moeten betalen, vraag me af waarom jullie dan minder zouden moeten betalen, vooral omdat hij nu een langer lopend contract heeft als vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef PyTh het volgende:
PSV zal minstens 8 miljoen euro moeten betalen denk ik.
Jij weet blijkbaar niks van Koné af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel talent, maar een slechte mentaliteit.
Wij hoeven geen langdurig geblesseerde spelers die over de top heen zijn als ruilobject.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die hoeft PSV echt geen 8 miljoen te kosten. 6/7 miljoen + Sibon zal wel volstaan.
Als je ziet hoeveel geld PSV dit jaar heeft verdiend aan spelers en nog zal gaan verdienen, dan lijken die twee me financieel gezien zeker haalbaar.
ajax zou 9 miljoen euro betalen voor Koné.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef DarkShine het volgende:
Ajax zou 10/11 hebben moeten betalen, vraag me af waarom jullie dan minder zouden moeten betalen, vooral omdat hij nu een langer lopend contract heeft als vorig jaar.
Het was 10/11, de hoogste binnenlandse ooit zou het geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax zou 9 miljoen euro betalen voor Koné.
Ik denk dat PSV ongeveer hetzelfde zal moeten neertellen indien ze hem willen contracteren.
Al doetl dat gedoe rond die afkeuring van Koné bij ajax zal de huidige transfersom niet echt doen stijgen denk ik.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef cultheld het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk Barreto, DS.
Gebeurt ook niet. Hendriks is de slimste voetbalzakenman van het land.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het was 10/11, de hoogste binnenlandse ooit zou het geweest zijn.
Ik blijf erbij, Koné verkopen in een binnenlandse transfer is dom!
Hiddink zei gisteren nog dat Ajax kampioen zou worden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
En lang niet alles wat Hiddink zegt klopt ook. Integendeel, wanneer Hiddink wat zegt kun je beter het omgekeerde voor waar aannemen.
quote:
Alles boven de 8,5 miljoen euro is de hoogste binnenlandse transferquote:de hoogste binnenlandse ooit zou het geweest zijn.
Hoezo? Maken jullie dan een concurent sterker of hoe moet ik dat zien?quote:Ik blijf erbij, Koné verkopen in een binnenlandse transfer is dom!
Bronnen binnen de club hadden het destijds toch echt over andere bedragen. En sinds wanneer maakt Ajax bedragen bekent?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Koné komt nooit meer naar Ajax
[...]
bron: http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1326
[..]
Alles boven de 8,5 miljoen euro is de hoogste binnenlandse transfer
[..]
In het buitenland is meer te vangen. En afgaande op afgelopen zaterdag zijn jullie geen concurrentquote:Hoezo? Maken jullie dan een concurent sterker of hoe moet ik dat zien?![]()
Tja bronnen binnen de club, wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bronnen binnen de club hadden het destijds toch echt over andere bedragen. En sinds wanneer maakt Ajax bedragen bekentd?
[..]
hehequote:In het buitenland is meer te vangen. En afgaande op afgelopen zaterdag zijn jullie geen concurrent![]()
Misschien kopen jullie hem zodat jullie weer 's kunnen winnen van ons?
Denk het niet, zoals al eerder gezegt heeft die affaire een jaar terug met ajax wel wat afbreuk aan de transfersom gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
9 miljoen. Das nogal wat..
Hij heeft z'n contract verlengd dus dat zal nu wel 11 zijn, gok ik zo..
Nog (te) hoog, vind ik. Vond het ook al belachelijk dat Ajax zoveel wilde lappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk het niet, zoals al eerder gezegt heeft die affaire een jaar terug met ajax wel wat afbreuk aan de transfersom gedaan.
Ik denk dat we moeten denken aan een transfersom van tussen de 8 en 9 miljoen euro.
Die affaire heeft afbreuk gedaan? Die jongen is zo grondig onderzocht, 2 weken lang onderzoek op onderzoek op onderzoek in het AZM.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk het niet, zoals al eerder gezegt heeft die affaire een jaar terug met ajax wel wat afbreuk aan de transfersom gedaan.
Ik denk dat we moeten denken aan een transfersom van tussen de 8 en 9 miljoen euro.
Er is toch wel degelijk geconstateerd dat Kone een sporthart heeft toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die affaire heeft afbreuk gedaan? Die jongen is zo grondig onderzocht, 2 weken lang onderzoek op onderzoek op onderzoek in het AZM.
Die gast is kerngezond, maar als PSV daardoor niet wilt betalen of lastig gaat doen zal Koné zelf al niet willen. Denk ook niet dat Roda dan nog intresse heeft.
Zoveel geld heeft PSV niet in kas. Er is jarenlang verlies gedraaid en vorig seizoen was dan een goed seizoen (CL + 4 mln. voor Park). Ik denk dat er maximaal 9/10 miljoen beschikbaar is voor transfers, veel meer zal het zijn (als het niet minder is).quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog (te) hoog, vind ik. Vond het ook al belachelijk dat Ajax zoveel wilde lappen.
Overigens denk ik dat Hendriks schijt heeft aan dat akkefietje rondom Kone en de prijs gewoon omhoog gooit. Helemaal wetende dat de kas bij posv wat voller dan normaal is...
Park is voor 6 miljoen verkocht. Een beetje onderhandelaar (en die heeft PSV in huis) weet Barreto voor een goede 6 miljoen los te weken bij NEC.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Neoktheone het volgende:
Koné en Barreto kopen vind ik niet reëel. Dan zou PSV zo'n 16-17 miljoen euro op moeten hoesten... Het zou mooi zijn, maar helaas financieel niet mogelijk. Misschien dat we Barreto goedkoper kunnen krijgen als we die investeringsmaatschappij nog een gedeelte van de opbrengsten van een volgende transfer geven (kunnen ze misschien veel geld aan verdienen).
Koné is gezond verklaart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er is toch wel degelijk geconstateerd dat Kone een sporthart heeft toch?![]()
Een sporthart brengt volgens mij wel degelijk een verhoogd risico met zich mee, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Robinho is toch tegen gehouden door de RVC?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park is voor 6 miljoen verkocht. Een beetje onderhandelaar (en die heeft PSV in huis) weet Barreto voor een goede 6 miljoen los te weken bij NEC.
Dan betaal je 8 miljoen voor Koné, waarbij Roda dan 20% van de transferopbrengsten krijgt.
Dan betaal je in totaal 14 miljoen (vorig jaar mocht PSV voor 15 miljoen onderhandelen met Robinho): Het is niet moeilijk.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Spideyman het volgende:
Kán Koné uberhaupt uit de voeten als
aanvallende middenvelder
Nee.quote:vanaf de rechterkant?
Geen id, volg jullie clubje amper.quote:Is hij even goed als Park?
Tsja, als Baretto al 8 mil waard is...quote:Is hij 10 miljoen waard?
Neej, dit is reëelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park is voor 6 miljoen verkocht. Een beetje onderhandelaar (en die heeft PSV in huis) weet Barreto voor een goede 6 miljoen los te weken bij NEC.
Dan betaal je 8 miljoen voor Koné, waarbij Roda dan 20% van de transferopbrengsten krijgt.
Dan betaal je in totaal 14 miljoen (vorig jaar mocht PSV voor 15 miljoen onderhandelen met Robinho): Het is niet moeilijk.
Heeft ie geen reden toe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:31 schreef Suijk het volgende:
Als ik VoH was, zou ik wéér doodziek zijn.
Klopt, maar nu zou het dan om 2 spelers gaan voor dat bedragquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Robinho is toch tegen gehouden door de RVC?
Dat kan zeker ja. Voor de breedte heb je dan alleen niet zo heel veel meer over, of wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heeft ie geen reden toe.
VoH is een diepe spits, net als Robert, Kone niet.
Die zal dus of achter VoH gaan spelen maar nog groter acht ik de kans wel redelijk dat PSV weer 4-4-2 zal gaan spelen indien Kone aangetrokken wordt.
Als we van het ergste geval (Lee en Ooijer weg) uitgaan indien Kone komt:
4-4-2
Gomes
Lucius Alex Simons Bouma
Vayrinen Afellay Cocu Farfan
Kone VoH
quote:PSV meldt zich officieel voor aanvaller Arouna Koné
PSV heeft zich dinsdagavond officieel bij Roda JC gemeld voor Arouna Koné, aldus de Limburgse omroep L1. De twee clubs zullen woensdag de onderhandelingen openen over de Ivoriaanse aanvaller, die vorig jaar nog een overgang naar Ajax zag afketsen vanwege vermeende hartproblemen.
PSV heeft een snelle overgang van Feyenoorder Salomon Kalou kennelijk uit zijn hoofd gezet en heeft de blik intussen verlegd naar Koné. De aanvaller heeft in zijn contract een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis staan, al heeft Roda-trainer Huub Stevens geëist dat hij eerst een vervanger krijgt voor Koné naar Eindhoven vertrekt.
De zaakwaarnemer van Koné liet desgevraagd weten dat de aanvaller geen haast heeft om uit Limburg te vertrekken. Hij heeft het in het Parkstad Limbug Stadion goed naar zijn zin, terwijl hij bovendien een behoorlijke kater heeft overgehouden aan het feit dat zijn overgang naar Ajax, nu een jaar geleden, afketste.
Misschien heel dom van mij. Maar als je een gelimiteerde transfersom in je contract hebt dan kan je hoog of laag springen, maar als PSV dat bedrag neerlegt mag Kone weg (als hij er met PSV uitkomt) ongeacht wat Stevens eist. Vind het dus een vreemde bewering.quote:
Dat zeg je goed ALS Kone uberhaubt interesse heeft om naar PSV te verhuizen. Hij zal zeker in het achterhoofd hebben dat hij ook na dit seizoen bij Roda naar een grotere buitenlandse club kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien heel dom van mij. Maar als je een gelimiteerde transfersom in je contract hebt dan kan je hoog of laag springen, maar als PSV dat bedrag neerlegt mag Kone weg (als hij er met PSV uitkomt) ongeacht wat Stevens eist. Vind het dus een vreemde bewering.
Ik vind Kone overigens een leuke momentvoetballer, maar wie ben ik. Ik zie Roda 2x per jaar als ze tegen PSV spelen, voor de rest volg ik helemaal niks van de Nederlandse competitie.
Dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien heel dom van mij. Maar als je een gelimiteerde transfersom in je contract hebt dan kan je hoog of laag springen, maar als PSV dat bedrag neerlegt mag Kone weg (als hij er met PSV uitkomt) ongeacht wat Stevens eist. Vind het dus een vreemde bewering.
Niet geweldig veel maar voor Ooijer en Lee zullen naar ik aanneem wel vervangers worden aangetrokken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Voor de breedte heb je dan alleen niet zo heel veel meer over, of wel?
Hoop dat je het zelf gelooft vriendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef TheGHunter het volgende:
Ach ja, wat is gelimiteerd, als er in dat contract staat voor minimaal 15 miljoen magtie weg is PSV nog verder van huis
De champions league kan ook nog altijd volgend jaar, hij is nog jongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop dat je het zelf gelooft vriend
Ik denk dat die gelimiteerde transfersom om en nabij de 8 miljoen zal liggen
En ik denk dat Kone wel deglijk oren heeft naar een overgang naar PSV want daar kan hij zich bewijzen op het hoogst mogelijke platform, de Champions League
We zullen zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De champions league kan ook nog altijd volgend jaar, hij is nog jong
Overigens is 8 miljoen te weinig voor n gemiliteerde transfersom voor Koné, en dat zal Nol ook zeker niet gedaan hebben. Denk dat ze er eerder een mooi rond bedrag van gemaakt hebben, 10 ofzo.
Idd, t'is allemaal gokken, niemand weet hoeveel het werkelijk is.quote:
Een beetje hoog voor een gelimiteerd bedrag. Het is geen minimale ontsnappingsclausule. Ik denk dat het zeker onder die 10 miljoen zal liggen, zo'n 8 miljoen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De champions league kan ook nog altijd volgend jaar, hij is nog jong
Overigens is 8 miljoen te weinig voor n gemiliteerde transfersom voor Koné, en dat zal Nol ook zeker niet gedaan hebben. Denk dat ze er eerder een mooi rond bedrag van gemaakt hebben, 10 ofzo.
Misschien moeten we wachten totdat het AD de scans van het contract publiceert, dan weten we het zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Een beetje hoog voor een gelimiteerd bedrag. Het is geen minimale ontsnappingsclausule. Ik denk dat het zeker onder die 10 miljoen zal liggen, zo'n 8 miljoen...
Nol gaat met dat contract naar bed, kleine kans dat t AD daar zo maar de hand op weet te leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien moeten we wachten totdat het AD de scans van het contract publiceert, dan weten we het zeker![]()
Nou, die mag je even uitleggen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Mighty het volgende:
Ik denk dat Kone toch een zwaktebod zal zijn, ik hoop dat ze Kone erbij halen om wat meer druk op Feyenoord te zetten om toch om de tafel te gaan zitten over Kalou.
Dorusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Het gaat over Kalou en Feyenoord en daar hebben we Dorus weer![]()
Ik snap em ook niet.....Hij zal hooguit bedoelen dat Feyenoord zo moeilijk doet met Kalou om een zo hoog mogelijk bod te krijgen van PSV....Als Feyenoord nu hoort dat PSV Kone wilt hebben, dat ze dan alsnog Kalou willen verkopen voor die circa 8 miljoen.......Dit is het enige wat ik er van kan maken, maar dat slaat ook nergens op want Feyenoord laat Kalou gewoon niet gaan, maar die gozert die dit schreef zal wel een maand op vakantie zijn geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dorus![]()
Maar die reactie slaat toch nergens op of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |