quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
Vergeet Lucasarts niet natuurlijk met o.a. Sam n Max, Day of The Tentacle en vele andere geniale games.
The Gone Jackhals; die originele cd zoek ik nog altijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef doemaardrie het volgende:
Deze was anders ook behoorlijk geslaagd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb zelfs nog ergens de muziek die erbij zat op mijn pc staan.
ja bijvoorbeeld. Ik speel Monkey Island 1&2 nu prima op mijn PDAquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef HAL9000S het volgende:
Wat te denken van de Nintendo DS.. het point & click systeem leent zich perfect voor de handheld met de stylus
Of de PocketPc. Gilbert Goodmate heb ik een tijde gespeelt. Bijna zoals vroegah.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef HAL9000S het volgende:
Wat te denken van de Nintendo DS.. het point & click systeem leent zich perfect voor de handheld met de stylus
Grim Fandango... prachtig maar o zo moeilijk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Kenne we deze nog nog nog![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef vosss het volgende:
Runaway, is trouwens ook best goed te doen
Ja, de enige Lucas die ik niet heb uitgespeeldquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Grim Fandango... prachtig maar o zo moeilijk!
SCUMM heeft mij ook al een paar keer nostalgisch gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld. Ik speel Monkey Island 1&2 nu prima op mijn PDA.
Star Trek? Wat dacht je van Roger Wilco?quote:
Runaway - A Road adventure (eindelijk ge-released)quote:
ScummVM is zo coolquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
SCUMM heeft mij ook al een paar keer nostalgisch gemaakt.
SQ nooit echt veel gedaan ben ik bang.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Star Trek? Wat dacht je van Roger Wilco?
Nee joh?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Simon the sorcerer was ook cool ja! Maar Kyrandia trok me nooit zo.
Dat tweede plaatje is ruim 900KB, grapjas...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:23 schreef Spindizzy het volgende:
Gabriel Knight
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was een behoorlijk pittig adventure als ik me niet vergisquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef perezoso het volgende:
Beneath A Steel Sky
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je deze nog niet hebt gespeeld is het misschien de moeite waard om ff te downloaden.
Spelen met Scumm (soort emulator)
http://surfnet.dl.sourcef(...)mmvm-0.7.1-win32.exe
Het spelletje (freeware)
http://surfnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/scummvm/BASS-CD.zip
Fantastische beklemmende sfeer in die spellen. Ik weet nog dat ik spijt had dat ik ze net voor het slapen gaan had gespeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef Enchanter het volgende:
mijn favoriet (zowel deel 1 als 2)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Supaplexquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
kenne we die ook nog?![]()
en gelukkig staat larry op mijn computerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef Razor21 het volgende:
Waar zijn toch die mooie tijden gebleven met games zoals : Larry , Police Quest, Kings Quest enz.
Dat je avonden zat te zwoegen om maar verder te komen in het spel.
Die was engquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Alone in the dark
Nu aan het downenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef perezoso het volgende:
Beneath A Steel Sky
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je deze nog niet hebt gespeeld is het misschien de moeite waard om ff te downloaden.
Spelen met Scumm (soort emulator)
http://surfnet.dl.sourcef(...)mmvm-0.7.1-win32.exe
Het spelletje (freeware)
http://surfnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/scummvm/BASS-CD.zip
Full Throttle is vooral gecancelled omdat de voice actor die de stem van Ben deed in deeltje 1 dood is. Dat en uiteraard de waarschijnlijk mindere kwaliteitquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
Vorig jaar waren nog het vervolg van Sam&Max en het vervolg op Full Throttle in het nieuws. Twee keer... de eerste keer om aan te kondigen dat ze kwamen, de tweede keer om te vertellen dat ze geschrapt zijn door Lucasarts vanwege de schandalig lage kwaliteit.
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef voh het volgende:
[..]
Full Throttle is vooral gecancelled omdat de voice actor die de stem van Ben deed in deeltje 1 dood is. Dat en uiteraard de waarschijnlijk mindere kwaliteit
dat spel is/was echt uber !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef IceHeat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is ook zo goed!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |