Nee, dank je, moet nog rijdenquote:
Lees HVJJN (oude delen maar ff) en je weet alles . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef Pheno het volgende:
Oeh roddels, wie? wat? waar?
Dat kost teveel tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lees HVJJN (oude delen maar ff) en je weet alles . . .
Je bedoelt Dromenvanger toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lees HVJJN (oude delen maar ff) en je weet alles . . .
Vlakbij het station in delftquote:
Te weinig smileys, maar voor de rest net zo'n vaag gezwets. Sommige mensen moeten echt van de paddo's afblijvenquote:
Ja hahaha. Ik ben alleen niet in Utrecht en hier hebben ze nog nooit van nachtnet gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vlakbij het station in delften je hebt geen excuus, er is nachtnet
Ook geen ontspoorde treinen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vlakbij het station in delften je hebt geen excuus, er is nachtnet
owquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja hahaha. Ik ben alleen niet in Utrecht en hier hebben ze nog nooit van nachtnet gehoord.![]()
vangen!quote:
wie, ik?quote:
* Pheno vangtquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
vangen!
* nixxx gooit een red bull naar pheno
je moet toch wat als je geen koffie lust, want als je wel koffie lust heb je geen excuss, mel![]()
Nee, your evil twin, nou goed!quote:
hey ik ben een man, 't zijn voor het merendeel 18+ processenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, you evil twin, nou goed!
Tuurlijk jij!
Niks mis meequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey ik ben een man, 't zijn voor het merendeel 18+ processen
Ik ben 18+quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey ik ben een man, 't zijn voor het merendeel 18+ processen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben 18+Maar ik snap t, dus ik hoef geen details
Die krijg je ook niet van nixxxquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben 18+Maar ik snap t, dus ik hoef geen details
En van mij ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
Gelukkig maar
juistem, mijn bifi op fok? never!quote:
Sorry, ik moet even een beeld bij me wegkrijgen.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
tenzij yvonne een tietenfoto ervoor ruilt
beetje smashing pumpkins fan? gezien je sig?.... zomaar even tussendoor.. dit is geen poging om het onderwerp te veranderen.. echt nietquote:
Nee, ik wil een leuk lichaam zien ipv yvonnequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, je bent gemeen nixxx, nu heb je pheno aan t huilen gemaakt
je weet niet wat ie met/bij pheninnetje gaat doen hequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, je bent gemeen nixxx, nu heb je pheno aan t huilen gemaakt
18+ en no way dat mijn bifi op fok komtquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet niet wat ie met/bij pheninnetje gaat doen he
Idd een beetje, niet heel erg. Maar Ava Adore is wel heel erg mooiquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
beetje smashing pumpkins fan? gezien je sig?.... zomaar even tussendoor.. dit is geen poging om het onderwerp te veranderen.. echt niet
en.. is jouw hoer een beetje een aardige vrouw?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Idd een beetje, niet heel erg. Maar Ava Adore is wel heel erg mooi![]()
Achja, van jouw bifi naar mijn hoer. what a change of subject![]()
Daarvoor is het slowchatquote:
Ach, ooit wordt ze volwassenquote:
Misschien is het wel een hij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
en.. is jouw hoer een beetje een aardige vrouw?Nooit geweest, lijkt me op een of andere kinky manier wel interessant, misschien niet eens zozeer voor de sex..
ja vaag he
Aparte fetishquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef melismay het volgende:
Tssss mierenneuker!
Dat was mijn volgende vraagquote:
hmm misschien wel een leuke beroepskeuze... maar dan alleen met door mij goedgekeurde vrouwen van 18-40quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien is het wel een hij.Maar je mag d´r best eens lenen om mee te kletsen hoor.
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
OMG Nixxx TMI!!
Als ik niet zo naief was geweest zou ik haast denken dat het oneerbaarvoorstel wasquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Als ik niet zo naief was geweest zou ik haast denken dat het oneerbaarvoorstel was
wel een beetje fresh en clean houden he die zooi.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm misschien wel een leuke beroepskeuze... maar dan alleen met door mij goedgekeurde vrouwen van 18-40
Postbodequote:
Das natuurlijk een zeer prettig bijkomstigheidquote:
Dan doe ik speciaal voor jou mijn postkleren aan okquote:
Je wilt je gleuf wel vol laten stoppen door een postbode?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Das natuurlijk een zeer prettig bijkomstigheid
Woei!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan doe ik speciaal voor jou mijn postkleren aan ok
Ja, iets met open deuren enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt je gleuf wel vol laten stoppen door een postbode?![]()
Deze was te makkelijk
Nee, ik heb een redelijke aversie tegen tv tegenwoordigquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, iets met open deuren enzo
Wel eens charlie's angels gezien?
my running gag, wat doe jequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt je gleuf wel vol laten stoppen door een postbode?![]()
Deze was te makkelijk
Met SMSquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok gaat scooby-doo afkijken.
Have fun!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok gaat scooby-doo afkijken.
Dichtgeplakt wordenquote:
De film, de eerstequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb een redelijke aversie tegen tv tegenwoordig
Doei!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
ik ben er weer even vantussen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
ik ben er weer even vantussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |