abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:10:02 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29682053
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:09 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht al dat ik iets genmist zou hebben
maar niet dus
Nee, je hebt niks gemist, je bent lang genoeg lid om beter te weten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:16:02 #62
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29684403
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Via tweakers ben ik ooit op fok terecht gekomen

Good old times
Ja... heeeeel lang geleden moest ik door PC problemen een oplossing gaan vinden op Tweakers en toen kwam ik ook op FOK terecht..

Goede oude tijd inderdaad
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29696316
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat een bull-shit zeg!
We hebben geen ruzie met Tweakers. De Tweakers ( een groepje ervan) kan zelfs gewoon bij ons in het server-beheer forum.
We draaien nu op eigen servers, kleine kinderen worden groot, dus tijd om op eigen benen te staan.
En dat van de forumsoftware heeft niets maar dan ook niets met Tweakres te doen gehad.
Zo krijg je nou rare verhalen
Wat je wilt joh, gelukkig ben ik lang genoeg lid om beter te weten.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:56:21 #64
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_29696440
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:50 schreef Sakura het volgende:

[..]

Wat je wilt joh, gelukkig ben ik lang genoeg lid om beter te weten.
dus jij twijfeld aan yvonne, moeder der fok?
Drugs are good mkay?
pi_29696555
wat een kut topic zeg

het enige kutte van tweakers zijn de mods.
jezus wat een mongolen zijn dat
pi_29696566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Party_P het volgende:

[..]

dus jij twijfeld aan yvonne, moeder der fok?
Ze zal zich waarschijnlijk aan instructies moeten houden om niet je vuile was buiten te hangen, maar ja, dat werkt niet zo best op internet
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:21:42 #67
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_29697032
Je kan altijd eens een Tweaker thuis uitnodigen Choumacher.
Steek je misschien nog wat van op.
Jusqu'ici tout va bien
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:37:50 #68
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29697452
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef Quannum het volgende:
Je kan altijd eens een Tweaker thuis uitnodigen Choumacher.
Steek je misschien nog wat van op.
Ja inderdaad man, ik nodig ook marokkaanse hangjongeren uit (zie andre post) dus waarom geen tweakers.

Bij deze elke tweaker is uitgenodigd om bij mij een hapje te komen prakken.
  Admin dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:43:58 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29697620
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:01 schreef Sakura het volgende:

[..]

Ze zal zich waarschijnlijk aan instructies moeten houden om niet je vuile was buiten te hangen, maar ja, dat werkt niet zo best op internet
Bullshit, je bent lang genoeg lid om beter te weten, ik denk dat je dingen door elkaar haalt, we werken tot op de dag van vandaag prima samen met Tweakers, de onmin was met Jorma en Arjen en dat waren toch echt FOK!kers en is gewoon na te lezen.
Raar dan dat de Tweakers bij ons in de crew fora mee kunnen lezen..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:28:41 #70
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_29702481
aan topicstarter ...grow up...
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_29705079
sommige tweakers haat ik echt
en vooral de modjes
jesus die gasten sluiten alles en wijzen naar de search
en vinden zichzelf zo goed he
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_29705795
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef CecilBDemented het volgende:
sommige tweakers haat ik echt
en vooral de modjes
jesus die gasten sluiten alles en wijzen naar de search
en vinden zichzelf zo goed he
ik heb weinig tegen de tweakers zelf maar wel tegen de modjes
enige wat ze kunnen roepen is google en search...
pi_29716293
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb weinig tegen de tweakers zelf maar wel tegen de modjes
enige wat ze kunnen roepen is google en search...
met een juiste topic start heb je hier geen problemen mee (een die aan de policy voldoet), zo houdt je het forum wel lekker schoon, voor onzin kun je altijd nog naar fok
pi_29716978
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef ProFox het volgende:

[..]

met een juiste topic start heb je hier geen problemen mee (een die aan de policy voldoet), zo houdt je het forum wel lekker schoon, voor onzin kun je altijd nog naar fok
ja en als je iets ben vergeten te doen (bijvoorbeeld google)

roepen ze google en sluiten ze het topic

maar dat zijn ook maar mijn ervaringen er mee..
sinds dien kom ik er alleen nog maar om info te zoeken...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:13:27 #75
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_29717256
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bullshit, je bent lang genoeg lid om beter te weten, ik denk dat je dingen door elkaar haalt, we werken tot op de dag van vandaag prima samen met Tweakers, de onmin was met Jorma en Arjen en dat waren toch echt FOK!kers en is gewoon na te lezen.
Raar dan dat de Tweakers bij ons in de crew fora mee kunnen lezen..
inderdaad, als er geruzie zou zijn, zouden ze ook geen toegang hebben tot crew fora lijkt mij.

En idd, de modjes op GoT (tweakers) gooien soms topics wel erg snel dicht en laten dan in eindpost te weinig info achter.
Drugs are good mkay?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:13:59 #76
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_29718920
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef mschol het volgende:

[..]

mar ja, dan moet je ook niet van die boutvragen stellen..
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_29719229
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef marq het volgende:

[..]

mar ja, dan moet je ook niet van die boutvragen stellen..
een community die niet wil helpen is geen community meer..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:31:56 #78
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_29719392
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:25 schreef mschol het volgende:

[..]

een community die niet wil helpen is geen community meer..
hangt toch echt van je eigen vraagstelling af hoor. en natuurlij kje eigen instelling.

ik kom er ook nooit, maar heb in de tijd dat ik daar geregistreerd ben 2 topics geopend. goede uitleg bij mn probleem en wat ik precies wil en nog meer info... werd prima geholpen.

het ligt toch echt aan jezelf als ze je eraf schoppen daar.
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_29727670
quote:

[..]

erg triest inderdaad
pi_29727777
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef marq het volgende:

[..]

hangt toch echt van je eigen vraagstelling af hoor. en natuurlij kje eigen instelling.

ik kom er ook nooit, maar heb in de tijd dat ik daar geregistreerd ben 2 topics geopend. goede uitleg bij mn probleem en wat ik precies wil en nog meer info... werd prima geholpen.

het ligt toch echt aan jezelf als ze je eraf schoppen daar.
als er te weinig informatie staat kunnen ze op z'n minst normaal vragen om wat extra informatie...
maar dat kunnen ze,naar mijn idee, niet..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:37:05 #81
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29727952
Zo moeilijk te begrijpen is het niet, het is alleen zo fucking saai. Tevens de meeste personen op Tweakers weten net zoveel over PC's als jij en ik. Alleen zij vinden het interresant en ik niet.
pi_29728059
Tweakers
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:28:14 #83
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_29729677
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef Developersrus het volgende:
Ik weet niet hoe je bij deze stelling komt. De gemiddelde GoT-er (Gathering of Tweakers) is juist zeer sociaal en bereid zijn of haar kennis te delen met de medemens. Ik wil hierbij ook graag opmerken dat de gemiddelde GoT-er hierdoor juist minder onzin uitkraamd dan de doorsnee TS op FoK! Ik kan me vergissen uiteraard, maar heb het tegendeel nog niet bewezen gezien...
Het is maar wat je sociaal noemt. Je kunt Tweakers en GoT het beste vergelijken met een dorpje waar buitenstaanders niet welkom zijn en vreemd worden aangekeken. Als buitenstaander een mening verkondigen die niet binnen de gedachten van de groep past kan dus niet. Als je een vraag stelt word je eerst gewezen op de zoekfuncties en zoekmachines op internet. Dat is net zoiets als een toerist die de weg vraagt verwijzen naar de plattegrond. Ongetwijfeld zullen de Tweakers onder elkaar sociaal zijn, maar dan moet je wel eerst de (ongeschreven) regels van dit genootschap kennen en door de groep worden geaccepteerd. Tot die tijd ben je voor hun niet meer dan een buitenstaander die met enige minachting dient te worden behandeld.
Wie door de schijn die met de elitaire houding wordt opgehouden weet heen te prikken, ziet dat het niets meer is dan een zielig groepje nerds die deze houvast nodig hebben om zich staande te kunnen houden in de grote mensen-wereld.

De vraag van TS, of Tweakers nog te redden zijn, kan worden beantwoord met 'ja'; we kunnen ze met open armen ontvangen op Fok!, want hier is iedereen immers wél welkom.
pi_29733430
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:28 schreef NewOrder het volgende:

De vraag van TS, of Tweakers nog te redden zijn, kan worden beantwoord met 'ja'; we kunnen ze met open armen ontvangen op Fok!, want hier is iedereen immers wél welkom.
pi_29736068
Het leuke is van zo'n topic is dat er altijd pissige nerds gaan reageren die eigelijk daarmee toegeven dat het sukkeltjes zijn zonder sociaal leven
pi_29736214
quote:

[..]

Het is maar wat je sociaal noemt. Je kunt Tweakers en GoT het beste vergelijken met een dorpje waar buitenstaanders niet welkom zijn en vreemd worden aangekeken. Als buitenstaander een mening verkondigen die niet binnen de gedachten van de groep past kan dus niet. Als je een vraag stelt word je eerst gewezen op de zoekfuncties en zoekmachines op internet. Dat is net zoiets als een toerist die de weg vraagt verwijzen naar de plattegrond. Ongetwijfeld zullen de Tweakers onder elkaar sociaal zijn, maar dan moet je wel eerst de (ongeschreven) regels van dit genootschap kennen en door de groep worden geaccepteerd. Tot die tijd ben je voor hun niet meer dan een buitenstaander die met enige minachting dient te worden behandeld.
Wie door de schijn die met de elitaire houding wordt opgehouden weet heen te prikken, ziet dat het niets meer is dan een zielig groepje nerds die deze houvast nodig hebben om zich staande te kunnen houden in de grote mensen-wereld.

Oh nee tuurlijk, dat is op fok! totaal niet zo... als je hier nieuw bent (*probeert angstig zijn postaantal te verbergen ) ben je uiteraard meteen dikke vriendjes met iedereen.. de woorden n00b en search worden hier nooit gebruikt.. Mijn ervaring is dat fok! hier soms erger in is als tweakers... als je daar een (!normale!) vraag stelt word je redelijk goed geholpen, terwijl je op fok soms de nodige brandwonden van het flamen oploopt..
Niet negatief richting fok, maar om klakkeloos te stellen dat fok perfect is en dat al je topics op t.net meteen gesloten worden is ook wel een beetje extreem...
pi_29736571
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Oh nee tuurlijk, dat is op fok! totaal niet zo... als je hier nieuw bent (*probeert angstig zijn postaantal te verbergen ) ben je uiteraard meteen dikke vriendjes met iedereen.. de woorden n00b en search worden hier nooit gebruikt.. Mijn ervaring is dat fok! hier soms erger in is als tweakers... als je daar een (!normale!) vraag stelt word je redelijk goed geholpen, terwijl je op fok soms de nodige brandwonden van het flamen oploopt..
Niet negatief richting fok, maar om klakkeloos te stellen dat fok perfect is en dat al je topics op t.net meteen gesloten worden is ook wel een beetje extreem...
de woorden n00b en searchg komen hier vaak (in van wat ik er van heb gezien) vaak vandezelfde groep gebruikers...
en de mods doen dit al helemaal niet snel zolang je maar een normale vraag stelt.
pi_29738516
Ik kom ook regelmatig op GoT, ik moet zeggen dat ik het best mee vind vallen.
Je moet er geen noob vragen gaan stellen en dan is alles ok daarzo.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 05:22:32 #89
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29743748
quote:

[..]

Precies, kut volk die tweakers.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29743835
quote:
Tot die tijd ben je voor hun niet meer dan een buitenstaander die met enige minachting dient te worden behandeld.
Heb je het nou over tweakers of de paar inteelt slowchat kliekjes zoals GCSC op Fok!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')