Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het ook wel een leuk programma, verder is er om zes uur toch niks op televisie. Het kan me iig 100x meer boeien dan NSE
Harmke Pijpers fantopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers..
Is dat dat ene bejaarde mens? Die vind ik er nou echt niet tussen passen, zeker niet bij het onderdeel entertainment. En ze heeft ook altijd van die rare make-upquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind NSE wel hip. Niet door die nieuwslezer, die is echt dramatisch slecht, maar door Harmke Pijpers..
Hehe ja, wat een gedrochtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
EDIT: Al schrik ik me nu kapot van die negerin![]()
Verspilde moeite, als het uitgelegd zou worden dan kom je enkel met nog meer vragen te zitten. zoals , 1+1=2??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Leg jij hem eens voor me uit, bitte..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:07 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Verspilde moeite, als het uitgelegd zou worden dan kom je enkel met nog meer vragen te zitten. zoals , 1+1=2??![]()
Niet zeiken, Beev. De grap was gewoon goed.quote:
Leg hem nou uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zeiken, Beev. De grap was gewoon goed.
Als je hem niet snapt...dan is dat jouw probleem.
quote:Patty Brard schrijft in haar column in 'Weekend' het programma juist 'een aanrader' te vinden. "Het is bijna camp en dat is spraakmakender dan hip", meent Patty. De 50-jarige presentatrice heeft 'zelden presentatoren zo tegen alle televisieregels zo veel oud nieuws als heel bijzonder' zien presenteren. "Zelden tot nooit heb ik zo veel gekakel en onderling persoonlijk gekat gehoord in één programma", schrijft Patty. "Het is echt top-tv, als je er tenminste de humor van inziet."
Jij welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Ze konden het programma beter Niet Thuis noemen, want volgens mij is er niemand thuis als dat programma op de buis is...
Ik vind er niets aan moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik ben het helemaal met Patty eens, wat op zich wel ernstig is..
[..]
Als Brard het goede TV vindt is dat voor mij al een reden om het niet te kijken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik ben het helemaal met Patty eens, wat op zich wel ernstig is..
[..]
IK heb niets met patty Brard te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:21 schreef Chepke het volgende:
[..]
Als Brard het goede TV vindt is dat voor mij al een reden om het niet te kijken...
Mee eens. En die soapies (Victoria, Froukje en Winston) met hun verwaande blikken. Als Talpa binnenkort niet meer zal bestaan, dan zijn zij de eersten die ik de schuld geef.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:25 schreef NoSigar het volgende:
Het is niet eens meer de moeite waard om verbijsterd te kijken en te lachen hoe slecht het is. dat stadium zijn ze voorbij .Nu is het gewoon saaai. Het is minder vreselijk dan voorheen, maar het is gewoon niks zolang ze die Victoria's en Angela's niet afschieten. En dan is het nog niks, maar dan zijn die twee in iedere geval weg. En vergeet die andere playboy muts niet wiens naam me nu even ontglipt is (als een paling in een emmer snot).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |