abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29739584
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat zie je zo vaak. Helemaal niet bijzonder.
Dat maakt het niet minder erg

De enige band die het recht heeft om het te doen is "the jimi hendrix experience", maar al die andere fake artiesten verdienen het niet eens.

Je zal maar gitarist zijn bij anouk, niemand kent je en je verdient net zoveel als haar (MAG IK HOPEN?)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:39:22 #52
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29739736
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:34 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder erg

De enige band die het recht heeft om het te doen is "the jimi hendrix experience", maar al die andere fake artiesten verdienen het niet eens.

Je zal maar gitarist zijn bij anouk, niemand kent je en je verdient net zoveel als haar (MAG IK HOPEN?)
Wat een onzin.

Vergeet trouwens niet dat de band niets zou zijn zonder haar. Zo kun je ook redeneren.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29739860
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Vergeet trouwens niet dat de band niets zou zijn zonder haar. Zo kun je ook redeneren.
Vind ik dan van die jimi hendrix, want zonder hem zou de band echt veel minder bekent zijn.

Dat de band van anouk niks is zonder haar, tuurlijk, maar zou jij in die band willen zitten (als t je niet om het geld ging? )
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:46:57 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29739931
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vind ik dan van die jimi hendrix, want zonder hem zou de band echt veel minder bekent zijn.

Dat de band van anouk niks is zonder haar, tuurlijk, maar zou jij in die band willen zitten (als t je niet om het geld ging? )
Waarom niet? Je weet als artiest zelf wat je toegevoegde waarde is. En dat JIJ niet alle leden van de band kent, zegt niet dat er niet heel veel mensen zijn die het WEL weten en/of interesseert.

Daarbij wil niet iedere artiest die dikke vette 'roem' die zo'n leader wel krijgt.
pi_29740148
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarom niet? Je weet als artiest zelf wat je toegevoegde waarde is. En dat JIJ niet alle leden van de band kent, zegt niet dat er niet heel veel mensen zijn die het WEL weten en/of interesseert.

Daarbij wil niet iedere artiest die dikke vette 'roem' die zo'n leader wel krijgt.
Dat is waar, maar aangezien we anouk onder het kopje "rockbandmuziek" kunnen zetten...ik krijgt het gevoel dat ze gewoon voor haar een band gezocht hebben, of dat ze steeds artiesten inhuurt (bij dat laatste kan ik er nog mee leven...)

Het is gewoon verkeerd imo, de hele bedoeling van zo'n band is samen muziek maken en dat dan ook samen produceren, helemaal als je zo beroemt bent.

ff wat research gedaan:

Gezegend met een soulvolle stem zingt Anouk als achtergrondzangeres in de band Shotgun Wedding, waarmee zij voornamelijk op bruiloften en partijen optreedt. Ze doet auditie bij het Rotterdams Conservatorium en wordt aangenomen, ondanks dat ze niet beschikt over de vereiste vooropleiding.

Anouk’s debuutsingle, getiteld ’Mood Indigo’, verschijnt. Het nummer is speciaal voor haar geschreven door Barry Hay en George Kooymans (Golden Earring). De single wordt goed ontvangen en Anouk verzorgt een aantal malen het voorprogramma van Golden Earring. Ze verruilt haar amateur-band voor professionele muzikanten.

Nog erger, die andere muziekkanten worden gewoon hard genaait zeg, zo moeilijk zijn de nummers van anouk niet...

Nu heeft ze alle waardigheid verloren voor mij
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:59:39 #56
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29740313
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef Agiath het volgende:

Nog erger, die andere muziekkanten worden gewoon hard genaait zeg, zo moeilijk zijn de nummers van anouk niet...
Jij snap er echt weer geen flikker van....

Zo moeilijk zijn die nummers niet...of was die andere band gewoon niet goed genoeg? Bruiloftbandjes staan nou eenmaal niet bekend om hun geweldige kwaliteiten...

Er is geen naaien aan. Als je beter kunt, moet je beter doen. Klaar.
pi_29741268
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jij snap er echt weer geen flikker van....

Zo moeilijk zijn die nummers niet...of was die andere band gewoon niet goed genoeg? Bruiloftbandjes staan nou eenmaal niet bekend om hun geweldige kwaliteiten...

Er is geen naaien aan. Als je beter kunt, moet je beter doen. Klaar.
Ik snap precies wat er gebeurt is, ze zegt gewoon jongens ik word beroemt dus jullie kunnen nu weg, daaaaaaag .

Ik word moe van deze discussie, waarom nou weer zo serieus in KLB tis 01:35
pi_29741815
anouk is eng, period.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29743635
Anouk is toch dat mens dat met die neger getrouwd is / samen gaat?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29743637
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 04:52 schreef StefanP het volgende:
Money talks, bullshit walks
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29766541
Ik ken veel wijven die Rock maar helemaal niks vinden, maar 'Anouk mag dan weer wel'
Heb zelf dan ook helemaal niks met Anouk....

...maar die tieten hea....
Voorkom een kater, blijf dronken!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:20:00 #62
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_29773900
Zo'n arrogant, dom, ongetalenteerd, gemaakte kut bitch.
Dr band line-up wisselt constant, hierin word puur en ALLEEN voor het geld gespeeld, welk respecterende muziekant zou anders ooit in Anouk's band willen spelen?
Het gekke is dat nog zoveel mensen de bullshit slikken en lekker vinden..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_29774612
Misschien om ervaring op te doen? Zelfde met Lenny Kravitz, zijn bandleden wisselen ook regelmatig. Trent Reznor heeft ook nog geen 2 tours met dezelfde line-up van Nine Inch Nails gedaan. Marilyn Manson, Queens of the Stone Age en Eagles of Death Metal, zelfde verhaal.
En Anouk is juist niet gemaakt, weet je hoeveel platenlabels haar niet wilden hebben omdat haar stem "niet aan zou slaan bij de doelgroep"? Alleen doordat Barry Hay (Golden Earring, beste rockband die Nederland ooit voortgebracht heeft) achter haar stond was er een label die in haar geloofde.

Zoals ik al zei, Hotel New York is wat meer naar de massa geschreven, maar Urban Solitude, The Lost tracks en vooral Together Alone zijn HEERLIJKE platen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29775686
Anouk is zwaar overgewaardeerd
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:39:55 #65
521 ruby
Hell yeah!
pi_29789222
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 04:52 schreef StefanP het volgende:
Ja, met die gozer van Postman, Anonymous nogwat..

Heeft ze nou al drie kinderen van toch?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:41:17 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29789253
Yep, 2 zonen Benjahmin en Elijah, en een dochter Phoenix Ray
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29790223
quote:
[Alleen doordat Barry Hay achter haar stond was er een label die in haar geloofde.
Dat was omdat ze zonder slipje voorover boog toen Barry achter haar stond
pi_30259708
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:45 schreef Boefjetim het volgende:
...maar die tieten hea....
Ook zoiets goors, is ze zwanger van weer een negert gaat ze die tieten helemaal in die clip showen en shaken.

Ik vind het echt serieus een vies smerig ranswijf.

Totaal geen klasse.
pi_30259816
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ook zoiets goors, is ze zwanger van weer een negert gaat ze die tieten helemaal in die clip showen en shaken.

Ik vind het echt serieus een vies smerig ranswijf.

Totaal geen klasse.
100% de waarheid .
pi_30260183
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Wat de fuck maakt het uit of ze van een neger zwanger is????
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_30260202
Die tattoo op haar arm. Weer een gevalletje 'wereldberoemd in Nederland', a la Kane. 'Artiesten' die het in het buitenland denken te maken en dan ENORM mislukken.

Echte internationale acts uit Nederland zijn bands als God Dethroned, Within Temptation, After Forever, Epica, Pestilence en Gorefest. Niet alle bands uit dit rijtje hebben succes (gehad) op grote schaal, maar ze hebben wel echte tours gedaan over de wereld omdat er VRAAG was naar hun muziek. Muziek die in meerdere landen aanslaat blijkt dus vooral 'underground' te worden gemaakt.

Niemand uit andere landen zit op de rotzooi van die prutsers uit Den Haag te wachten, die geforceerd door platenmaatschappijen door de strot wordt geduwd.

Blof vind ik dan ook een afgrijselijke band, maar die houden wel het 'schoenmaker blijf bij je leest'-principe aan. Daar valt dan nog wel wat voor te zeggen. Zij zullen hooguit in Vlaanderen nog optreden, maar verder niet.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 4 september 2005 @ 16:56:46 #73
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_30261921
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:07 schreef Metal_Mart het volgende:
Die tattoo op haar arm. Weer een gevalletje 'wereldberoemd in Nederland', a la Kane. 'Artiesten' die het in het buitenland denken te maken en dan ENORM mislukken.

Echte internationale acts uit Nederland zijn bands als God Dethroned, Within Temptation, After Forever, Epica, Pestilence en Gorefest. Niet alle bands uit dit rijtje hebben succes (gehad) op grote schaal, maar ze hebben wel echte tours gedaan over de wereld omdat er VRAAG was naar hun muziek. Muziek die in meerdere landen aanslaat blijkt dus vooral 'underground' te worden gemaakt.

Niemand uit andere landen zit op de rotzooi van die prutsers uit Den Haag te wachten, die geforceerd door platenmaatschappijen door de strot wordt geduwd.

Blof vind ik dan ook een afgrijselijke band, maar die houden wel het 'schoenmaker blijf bij je leest'-principe aan. Daar valt dan nog wel wat voor te zeggen. Zij zullen hooguit in Vlaanderen nog optreden, maar verder niet.
Je vergeet nog The Gathering
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_30262167
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:56 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Je vergeet nog The Gathering
Klopt ja. Pardon.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 4 september 2005 @ 18:30:20 #75
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30264804
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Alleen doordat Barry Hay (Golden Earring, beste rockband die Nederland ooit voortgebracht heeft) achter haar stond was er een label die in haar geloofde.
En bij hoeveel artiesten is dat niet het geval? Zoveel artiesten zijn 'ontdekt' door een bekend persoon en DAARNA pas doorgebroken. Dus ga nou niet doen alsof dat nu zo bijzonder is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')