abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30008488
---------------------------Eto---------------------

Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco

-------van Bommel------------??????---------

Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
pi_30009186
Van Bommel rechts op de vraagtekens, en links Iniesta.
pi_30010312
wat een lul is het dat ie Davids niet selecteert...
pi_30010640
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Hij is sowieso een lul.
pi_30010862
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------------Eto---------------------

Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco

-------van Bommel------------??????---------

Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
quote:
Het grote Van Basten Topic #11 - Deutschland Jetzt Geht Los!

Ik moet zeggen dat ik respect heb voor de manier waarop van Basten zijn handelswijze doorvoert. Maar alhoewel de ideeën van zijn selectiebeleid best goed zijn, voert hij ze zelf niet uit en is daarin hypocriet. Bovendien is het ongehoord om een speler van het kaliber van Bommel stelselmatig te negeren, als je een andere taktiek in gedachten hebt moet je je opstelling aanpassen naar dat soort spelers vind ik
pi_30022802
Van Basten
pi_30023911
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dat varieert per wedstrijd, ditmaal was het 3 man op lijn en 1 ervoor. Zelfs als ze allemaal op lijn spelen, dan zal Bommel niet een van de verdedigers zijn. Hij komt gewoon op het middenveld.
Márquez speelde als middenvelder vorig seizoen, dus als ik zeg dat hij voor Márquez zal spelen, zal dat dus als verdediger zijn. Maar goed, over Oranje dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:53:17 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30024221
quote:
Dat komt denk ik nog wel als die meer wedstrijden heeft gespeeld
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30024639
quote:
Onzin. Davids heeft net 2 wedstrijden gespeeld, waarin hij in de laatste van die twee weer als vanouds waardeloos was.

Nederland kan het prima af zonder Davids. Hij kan beter gewoon Van Bommel selecteren ipv Davids.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025008
Vanouds waardeloos? Duidelijk geen verstand van het spelletje.

De klasse van Davids is bij iedereen wel duidelijk, soms kan ie een mindere wedstrijd hebben, maar hij hoort normaal gesproken altijd te spelen.
pi_30025112
Ik heb er wel wat meer verstand van dan addictivebeat hoor.

Davids speelde gewoon matig in zijn meest recente wedstrijd voor de Spurs. Hij hoort niet altijd te spelen. Bij Inter speelde hij ook nauwelijks, terwijl hij bij Juve en Milan op een gegeven moment ook overbodig was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:54:04 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_30028796
Davids speelde juist uitstekend vorige week.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:33:58 #213
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30052794
Ik heb alleen vorige week gezien, en als je je ogen iedere week pijnigt aan Maduro (of schandknaapje hetinga als middenvelder) dan was Davids een regelrechte verademing!
pi_30056283
Nou van Basten wanneer word Green geselecteerd?
pi_30058869
Het is wel een oud-Ajacied, dus je weet nooit. Voorlopig goeie verdedigers zat in Oranje dacht ik zo, al mag die stink-Heitinga wel vervangen worden door Greene, die veel meer bikkelt.
pi_30068633
Waarom wordt zo gezeken op het zogenaamde Ajax-selectiebeleid van Van Basten? Ruud Van Nistelrooy, Roy Makaay, Ronald Waterreus, Henk Timmer, Jan Kromkamp, Giovanni Van Bronckhorst, Dirk Kuyt.....zijn toch niet echt spelers te noemen die hun hoogtijdagen bij Ajax versleten hebben, toch?

Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:35:06 #217
73305 Stpan
pi_30075189
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Boeit me geen hol of ze uit eigen jeugd komen of niet, maar Heitinga heeft op dit moment niet als verdediger, en al helemaal niet als middenvelder, ook maar iets in Oranje te zoeken, en als daarvan Van Bommel en Davids het slachtoffer zijn, dan zakt helemaal mijn broek af!
pi_30075432
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Dat hij Van Bommel niet meeneemt is duidelijk; Van Bommel past (nog) niet in de speelstijl van Van Basten. Door naar Barça te gaan heeft Mark een goede keuze gemaakt, want die speelstijl komt dichter bij die van Oranje. Zo traint hij dagelijks in het spel dat Marco graag wil zien, en zal hij ongetwijfeld weer bij de selectie komen.
Davids heeft het afgelopen half jaar nog geen 150 minuten gespeeld. Het is niet duidelijk of hij wel of niet het niveau aan kan. Het is logisch dat hij er nog niet bij zit. Die komt ook nog wel.
pi_30075587
wanneer zijn de volgnede 2 wedstrijden ook alweer??
Usericon Manager kapot?
pi_30075605
WOENSDAG EN ZATERDAG
pi_30075925
31/8 en 3/9 ?
Usericon Manager kapot?
pi_30088524
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:01:22 #223
73305 Stpan
pi_30088698
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
Dat zijn me wel affiches zeg! Gaan we nu wel gewoon winnen?
pi_30089272
uiteraard, 2x Kuyt, 1x Sneyder (vrije trap) en 2x Babel.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:35:25 #225
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30089487
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Altijd dat eeuwige gezeik met aan de toekomst werken in Nederland. Ik heb de Duitsers nog nooit aan de toekomst zien werken. Die werken altijd naar een toernooi toe, het eerstvolgende EK of WK. Je moet gewoon iedere interland het beste team opstellen. Aan de toekomst werken doen de spelers bij hun club wel door daar beter te worden.
Alsof we in 2010 wereldkampioen willen worden. NEE! Volgend jaar ajb.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')