Hij is sowieso een lul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
wat een lul is het dat ie Davids niet selecteert...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------------Eto---------------------
Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco
-------van Bommel------------??????---------
Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
quote:Het grote Van Basten Topic #11 - Deutschland Jetzt Geht Los!
Márquez speelde als middenvelder vorig seizoen, dus als ik zeg dat hij voor Márquez zal spelen, zal dat dus als verdediger zijn. Maar goed, over Oranje dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dat varieert per wedstrijd, ditmaal was het 3 man op lijn en 1 ervoor. Zelfs als ze allemaal op lijn spelen, dan zal Bommel niet een van de verdedigers zijn. Hij komt gewoon op het middenveld.
Dat komt denk ik nog wel als die meer wedstrijden heeft gespeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Onzin. Davids heeft net 2 wedstrijden gespeeld, waarin hij in de laatste van die twee weer als vanouds waardeloos was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Boeit me geen hol of ze uit eigen jeugd komen of niet, maar Heitinga heeft op dit moment niet als verdediger, en al helemaal niet als middenvelder, ook maar iets in Oranje te zoeken, en als daarvan Van Bommel en Davids het slachtoffer zijn, dan zakt helemaal mijn broek af!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Dat zijn me wel affiches zeg! Gaan we nu wel gewoon winnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
Altijd dat eeuwige gezeik met aan de toekomst werken in Nederland. Ik heb de Duitsers nog nooit aan de toekomst zien werken. Die werken altijd naar een toernooi toe, het eerstvolgende EK of WK. Je moet gewoon iedere interland het beste team opstellen. Aan de toekomst werken doen de spelers bij hun club wel door daar beter te worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |