abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30008488
---------------------------Eto---------------------

Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco

-------van Bommel------------??????---------

Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
pi_30009186
Van Bommel rechts op de vraagtekens, en links Iniesta.
pi_30010312
wat een lul is het dat ie Davids niet selecteert...
pi_30010640
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Hij is sowieso een lul.
pi_30010862
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------------Eto---------------------

Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco

-------van Bommel------------??????---------

Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
quote:
Het grote Van Basten Topic #11 - Deutschland Jetzt Geht Los!

Ik moet zeggen dat ik respect heb voor de manier waarop van Basten zijn handelswijze doorvoert. Maar alhoewel de ideeën van zijn selectiebeleid best goed zijn, voert hij ze zelf niet uit en is daarin hypocriet. Bovendien is het ongehoord om een speler van het kaliber van Bommel stelselmatig te negeren, als je een andere taktiek in gedachten hebt moet je je opstelling aanpassen naar dat soort spelers vind ik
pi_30022802
Van Basten
pi_30023911
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dat varieert per wedstrijd, ditmaal was het 3 man op lijn en 1 ervoor. Zelfs als ze allemaal op lijn spelen, dan zal Bommel niet een van de verdedigers zijn. Hij komt gewoon op het middenveld.
Márquez speelde als middenvelder vorig seizoen, dus als ik zeg dat hij voor Márquez zal spelen, zal dat dus als verdediger zijn. Maar goed, over Oranje dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:53:17 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30024221
quote:
Dat komt denk ik nog wel als die meer wedstrijden heeft gespeeld
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30024639
quote:
Onzin. Davids heeft net 2 wedstrijden gespeeld, waarin hij in de laatste van die twee weer als vanouds waardeloos was.

Nederland kan het prima af zonder Davids. Hij kan beter gewoon Van Bommel selecteren ipv Davids.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025008
Vanouds waardeloos? Duidelijk geen verstand van het spelletje.

De klasse van Davids is bij iedereen wel duidelijk, soms kan ie een mindere wedstrijd hebben, maar hij hoort normaal gesproken altijd te spelen.
pi_30025112
Ik heb er wel wat meer verstand van dan addictivebeat hoor.

Davids speelde gewoon matig in zijn meest recente wedstrijd voor de Spurs. Hij hoort niet altijd te spelen. Bij Inter speelde hij ook nauwelijks, terwijl hij bij Juve en Milan op een gegeven moment ook overbodig was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:54:04 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_30028796
Davids speelde juist uitstekend vorige week.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:33:58 #213
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30052794
Ik heb alleen vorige week gezien, en als je je ogen iedere week pijnigt aan Maduro (of schandknaapje hetinga als middenvelder) dan was Davids een regelrechte verademing!
pi_30056283
Nou van Basten wanneer word Green geselecteerd?
pi_30058869
Het is wel een oud-Ajacied, dus je weet nooit. Voorlopig goeie verdedigers zat in Oranje dacht ik zo, al mag die stink-Heitinga wel vervangen worden door Greene, die veel meer bikkelt.
pi_30068633
Waarom wordt zo gezeken op het zogenaamde Ajax-selectiebeleid van Van Basten? Ruud Van Nistelrooy, Roy Makaay, Ronald Waterreus, Henk Timmer, Jan Kromkamp, Giovanni Van Bronckhorst, Dirk Kuyt.....zijn toch niet echt spelers te noemen die hun hoogtijdagen bij Ajax versleten hebben, toch?

Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:35:06 #217
73305 Stpan
pi_30075189
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Boeit me geen hol of ze uit eigen jeugd komen of niet, maar Heitinga heeft op dit moment niet als verdediger, en al helemaal niet als middenvelder, ook maar iets in Oranje te zoeken, en als daarvan Van Bommel en Davids het slachtoffer zijn, dan zakt helemaal mijn broek af!
pi_30075432
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Dat hij Van Bommel niet meeneemt is duidelijk; Van Bommel past (nog) niet in de speelstijl van Van Basten. Door naar Barça te gaan heeft Mark een goede keuze gemaakt, want die speelstijl komt dichter bij die van Oranje. Zo traint hij dagelijks in het spel dat Marco graag wil zien, en zal hij ongetwijfeld weer bij de selectie komen.
Davids heeft het afgelopen half jaar nog geen 150 minuten gespeeld. Het is niet duidelijk of hij wel of niet het niveau aan kan. Het is logisch dat hij er nog niet bij zit. Die komt ook nog wel.
pi_30075587
wanneer zijn de volgnede 2 wedstrijden ook alweer??
Usericon Manager kapot?
pi_30075605
WOENSDAG EN ZATERDAG
pi_30075925
31/8 en 3/9 ?
Usericon Manager kapot?
pi_30088524
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:01:22 #223
73305 Stpan
pi_30088698
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
Dat zijn me wel affiches zeg! Gaan we nu wel gewoon winnen?
pi_30089272
uiteraard, 2x Kuyt, 1x Sneyder (vrije trap) en 2x Babel.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:35:25 #225
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30089487
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Altijd dat eeuwige gezeik met aan de toekomst werken in Nederland. Ik heb de Duitsers nog nooit aan de toekomst zien werken. Die werken altijd naar een toernooi toe, het eerstvolgende EK of WK. Je moet gewoon iedere interland het beste team opstellen. Aan de toekomst werken doen de spelers bij hun club wel door daar beter te worden.
Alsof we in 2010 wereldkampioen willen worden. NEE! Volgend jaar ajb.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30089633
Goed voorbeeld de Duitsers........die zijn nu ook bezig om een elftal voor de toekomst klaar te stomen, want na de generatie Lothar Matheüs is er niks geweldigs meer gepresteerd door de Duitsers op een toernooi. Of wil je zeggen dat 2-2 tegen fokking Ijsland een topprestatie is?
pi_30089649
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed voorbeeld de Duitsers........die zijn nu ook bezig om een elftal voor de toekomst klaar te stomen, want na de generatie Lothar Matheüs is er niks geweldigs meer gepresteerd door de Duitsers op een toernooi. Of wil je zeggen dat 2-2 tegen fokking Ijsland een topprestatie is?
Ze waren wel finalist op het WK 2002
pi_30089666
en we hebben het er nu nog over hoe geweldig ze toen speelden................
pi_30089727
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Tja, maar dat is het Duitse spel. Die gaan puur voor het resultaat.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:53:27 #230
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30089980
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Heel goed voorbeeld de Duitsers. Verschillende malen wereldkampioen, altijd goed op toernooien. Voor de kijkers die het niet begrijpen: daar gaat het dus om. Nederland heeft al jaren geen reet meer gepresteerd. Behalve met penalty's van Zweden winnen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:54:33 #231
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30090002
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Dit bedoel ik dus. Met zo'n instelling word je nooit wereldkampioen.
pi_30090005
We zijn het goed in het behalen van halve finales
Maar verder ook niet
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:07:04 #233
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30090339
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef ThomasBerge het volgende:
We zijn het goed in het behalen van halve finales
Maar verder ook niet
Verder zullen we ook nooit komen zonder een stel echte mannen a la Koeman.
Van Bommel dus.
pi_30090505
ik dacht al, te veel posts zonder Van Bommel te noemen............

In 88 zijn we ook EK geworden met aanvallend en mooi voetbal.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:14:53 #235
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30090552
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik dacht al, te veel posts zonder Van Bommel te noemen............

In 88 zijn we ook EK geworden met aanvallend en mooi voetbal.
Toen was er wel een degelijk evenwicht tussen inventieve en dienende spelers.
pi_30090628
Juist, maar het was geen volledig op resultaat gericht elftal. De Duitsers en Italianen hebben dat wel. En now that we're on the subject; hoe vaak is Brazilië wereldkampioen geworden, mét aanvallend en zònder puur op het resultaat spelend elftal?
pi_30090764
Van Basten heeft aangegeven dat als Kalou Nederlander word dat hij zeker mee gaat naar het WK in Duitsland. Maar hoe gaat hij dat dan doen? We hebben dan van Nistelrooij, Kuijt, Makaay en Kalou.... Mij lijkt het het beste dat hij gewoon net zoals Feyenoord voorin gaat voetballen. Dus met Kuijt en Kalou voorin. En dan Robben links of rechts voorin. De lijkt me het beste omdat K2 dan al 2 jaar samen spelen en helemaal op elkaar ingespeeld zijn. Dit lijkt me productiever dan te spelen met Kuijt op plek zoals rechts of linksbuiten waar hij gewoon niet hoort en dan van Nistelrooij in de spits. Maar het lijkt me moeilijk om van Nistelrooij buiten de basis te houden....
pi_30090978
Ik hoop wel dat Kalou NL mag worden, maar echt nodig is het niet, met Kuijt, Nistelrooij, Robben, Babel, Hasselbaink, Kluivert, v Hooydonk en Vennegoor hebben we meer dan genoeg materiaal en kwaliteit voorin.
pi_30092131
quote:
Nawijn wil snelle naturalisatie voor Kalou

DEN HAAG - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie moet Salomon Kalou versneld de Nederlandse nationaliteit verlenen. Dat vindt Tweede-Kamerlid Nawijn (Groep Nawijn), die de minister dinsdag Kamervragen heeft gesteld. Nawijn vindt dat de uitverkiezing van Kalou tot talent van het jaar 2005 aantoont dat de 19-jarige Feyenoord-voetballer uit Ivoorkust een grote bijdrage kan leveren aan het Nederlandse voetbal.

Verdonk maakte medio mei bekend dat Kalou niet in aanmerking komt voor een versnelde procedure. Ze vindt dat hij de normale procedure moet doorlopen, waarbij buitenlanders pas na vijf jaar het Nederlandschap kunnen verkrijgen. De voetballer heeft tegen het besluit bezwaar aangetekend. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie is Kalou vorige week gehoord in het kader van zijn bezwaarschrift en volgt in principe binnen zes weken een uitspraak.

Volgens Nawijn zijn in zijn verleden als directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst diverse topsporters op zijn advies versneld genaturaliseerd. "Als er een Nederlands belang mee is gemoeid, kan dit zonder problemen."

Het Kamerlid vindt dat Verdonk buiten haar boekje is gegaan door zich "eigenhandig een oordeel te vormen over de voetbalkwaliteiten van Kalou". En dat terwijl bondscoach Marco van Basten haar een aanbevelingsbrief had gestuurd. Tevens wijst Nawijn op een aantal experts uit de voetbalwereld, zoals Johan Cruijff en Ronald Koeman, die Kalou "een verrijking voor het Nederlandse voetbal vinden". "Zoiets kun je als minister toch niet naast je neerleggen?"
pi_30092363
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Basten heeft aangegeven dat als Kalou Nederlander word dat hij zeker mee gaat naar het WK in Duitsland. Maar hoe gaat hij dat dan doen? We hebben dan van Nistelrooij, Kuijt, Makaay en Kalou.... Mij lijkt het het beste dat hij gewoon net zoals Feyenoord voorin gaat voetballen. Dus met Kuijt en Kalou voorin. En dan Robben links of rechts voorin. De lijkt me het beste omdat K2 dan al 2 jaar samen spelen en helemaal op elkaar ingespeeld zijn. Dit lijkt me productiever dan te spelen met Kuijt op plek zoals rechts of linksbuiten waar hij gewoon niet hoort en dan van Nistelrooij in de spits. Maar het lijkt me moeilijk om van Nistelrooij buiten de basis te houden....
Kalou komt waarschijnlijk dan gewoon op een flank te staan. Hij kan vast ook wel op 10 spelen. K2 als spitsenkoppel op het WK is absurd
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30092389
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
zou hij zo nog een zeteltje proberen te bemachtigen?
pi_30092417
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kalou komt waarschijnlijk dan gewoon op een flank te staan. Hij kan vast ook wel op 10 spelen. K2 als spitsenkoppel op het WK is absurd
Voor wie z'n plek?
pi_30092520
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Voor wie z'n plek?
Poeh, dat zal dan Kuyt moeten zijn denk ik. Of als 10 de concurrentie van VdV? En als Robben weer eens geblesseerd is kan hij evt voor hem spelen. Voor al deze posities hebben we ook nog van Persie trouwens, dan ga je toch vraagtekens zetten bij de teogeveogde waard van de naturalisatie....
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:03:43 #244
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30093589
Mocht Kalou erbij zijn in duitsland, dan lijkt het me het meest logische als Kuyt naast hem komt. In de filosofie van Marco gaat het namelijk om het beste team en ik denk dat Kalou en Kuyt beter op elkaar ingespeeld zijn dan een Kalou en van Nistelrooy bijvoorbeeld. Tenzij dat natuurlijk heel goed zou lopen.
pi_30093713
Wat heeft Ronald Koeman met Kalou te maken?
pi_30093954
niets, heeft alleen maar een aanbevelingsbrief geschreven, als voetbaltrainer zinde.
pi_30094817
K2 als spitsenkoppel zie ik wel zitten in Duitsland
Brett Holman
pi_30097919
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:03 schreef Noca het volgende:
Mocht Kalou erbij zijn in duitsland, dan lijkt het me het meest logische als Kuyt naast hem komt. In de filosofie van Marco gaat het namelijk om het beste team en ik denk dat Kalou en Kuyt beter op elkaar ingespeeld zijn dan een Kalou en van Nistelrooy bijvoorbeeld. Tenzij dat natuurlijk heel goed zou lopen.
Dan heb je 2 spitsen die international 0 hebben bewezen in de basis en 2 spitsen die internationaal bijna alles bewezen hebben op de bank zitten....
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:43:46 #249
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30098203
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dan heb je 2 spitsen die international 0 hebben bewezen in de basis en 2 spitsen die internationaal bijna alles bewezen hebben op de bank zitten....
Als dat het beste voor het team blijkt te zijn moet dat toch maar? Dat is op dit moment op het middenveld niet anders.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:46:38 #250
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30098288
Daarbij moet je mensen ook de kans geven om zich (internationaal) te bewijzen.
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')