Hij is sowieso een lul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
wat een lul is het dat ie Davids niet selecteert...![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------------Eto---------------------
Ronaldinho-------------Xavi--------------Deco
-------van Bommel------------??????---------
Gio---------Marqes-------Puyol---------Beletti
quote:Het grote Van Basten Topic #11 - Deutschland Jetzt Geht Los!
Márquez speelde als middenvelder vorig seizoen, dus als ik zeg dat hij voor Márquez zal spelen, zal dat dus als verdediger zijn. Maar goed, over Oranje dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dat varieert per wedstrijd, ditmaal was het 3 man op lijn en 1 ervoor. Zelfs als ze allemaal op lijn spelen, dan zal Bommel niet een van de verdedigers zijn. Hij komt gewoon op het middenveld.
Dat komt denk ik nog wel als die meer wedstrijden heeft gespeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Onzin. Davids heeft net 2 wedstrijden gespeeld, waarin hij in de laatste van die twee weer als vanouds waardeloos was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef addictivebeat het volgende:
Boeit me geen hol of ze uit eigen jeugd komen of niet, maar Heitinga heeft op dit moment niet als verdediger, en al helemaal niet als middenvelder, ook maar iets in Oranje te zoeken, en als daarvan Van Bommel en Davids het slachtoffer zijn, dan zakt helemaal mijn broek af!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh, nee, hij selecteert jonge Ajacieden. Omdat hij aan een elftal voor de toekomst wil werken. Ja waarom selecteert hij dan niet de briljante jongelingen die wekelijks in PSV of Feyenoord de show stelen? Hmmm, misschien omdat die er niet zijn. Van de drie topploegen is Ajax de enige met een behoorlijke jeugdopleiding, en waarvan de jeugd doorstroomt naar het eerste elftal. Hoeveel Feyenoorders zijn er dit jaar vanuit de jeugd doorgestroomt naar het eerste elftal? Hoeveel PSV-ers?
Dat zijn me wel affiches zeg! Gaan we nu wel gewoon winnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik zag gisteren dat 3/9 uit tegen armenië is, de woensdag daarna tegen Andorra thuis.
Altijd dat eeuwige gezeik met aan de toekomst werken in Nederland. Ik heb de Duitsers nog nooit aan de toekomst zien werken. Die werken altijd naar een toernooi toe, het eerstvolgende EK of WK. Je moet gewoon iedere interland het beste team opstellen. Aan de toekomst werken doen de spelers bij hun club wel door daar beter te worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Het probleem waar Oranje tegenaanliep na de "gouden" '88 generatie was dat ze allemaal te oud waren, en er voor toppertjes als Van Aerle, Wouters en Van Breukelen geen waardige opvolgers met voldoende ervaring klaarstonden. Dat wil Van Basten (die dat van zeer dichtbij heeft meegemaakt) nu voorkomen, door de voetballers die zich bewezen hebben te mengen met jong bloed.
Ze waren wel finalist op het WK 2002quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed voorbeeld de Duitsers........die zijn nu ook bezig om een elftal voor de toekomst klaar te stomen, want na de generatie Lothar Matheüs is er niks geweldigs meer gepresteerd door de Duitsers op een toernooi. Of wil je zeggen dat 2-2 tegen fokking Ijsland een topprestatie is?
Tja, maar dat is het Duitse spel. Die gaan puur voor het resultaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben het er nu nog over hoe geweldig ze toen speelden................
Heel goed voorbeeld de Duitsers. Verschillende malen wereldkampioen, altijd goed op toernooien. Voor de kijkers die het niet begrijpen: daar gaat het dus om. Nederland heeft al jaren geen reet meer gepresteerd. Behalve met penalty's van Zweden winnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed voorbeeld de Duitsers........die zijn nu ook bezig om een elftal voor de toekomst klaar te stomen, want na de generatie Lothar Matheüs is er niks geweldigs meer gepresteerd door de Duitsers op een toernooi. Of wil je zeggen dat 2-2 tegen fokking Ijsland een topprestatie is?
Dit bedoel ik dus. Met zo'n instelling word je nooit wereldkampioen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
en we hebben het er nu nog over hoe geweldig ze toen speelden................
Verder zullen we ook nooit komen zonder een stel echte mannen a la Koeman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef ThomasBerge het volgende:
We zijn het goed in het behalen van halve finales
Maar verder ook niet![]()
Toen was er wel een degelijk evenwicht tussen inventieve en dienende spelers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik dacht al, te veel posts zonder Van Bommel te noemen............
In 88 zijn we ook EK geworden met aanvallend en mooi voetbal.
quote:Nawijn wil snelle naturalisatie voor Kalou
DEN HAAG - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie moet Salomon Kalou versneld de Nederlandse nationaliteit verlenen. Dat vindt Tweede-Kamerlid Nawijn (Groep Nawijn), die de minister dinsdag Kamervragen heeft gesteld. Nawijn vindt dat de uitverkiezing van Kalou tot talent van het jaar 2005 aantoont dat de 19-jarige Feyenoord-voetballer uit Ivoorkust een grote bijdrage kan leveren aan het Nederlandse voetbal.
Verdonk maakte medio mei bekend dat Kalou niet in aanmerking komt voor een versnelde procedure. Ze vindt dat hij de normale procedure moet doorlopen, waarbij buitenlanders pas na vijf jaar het Nederlandschap kunnen verkrijgen. De voetballer heeft tegen het besluit bezwaar aangetekend. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie is Kalou vorige week gehoord in het kader van zijn bezwaarschrift en volgt in principe binnen zes weken een uitspraak.
Volgens Nawijn zijn in zijn verleden als directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst diverse topsporters op zijn advies versneld genaturaliseerd. "Als er een Nederlands belang mee is gemoeid, kan dit zonder problemen."
Het Kamerlid vindt dat Verdonk buiten haar boekje is gegaan door zich "eigenhandig een oordeel te vormen over de voetbalkwaliteiten van Kalou". En dat terwijl bondscoach Marco van Basten haar een aanbevelingsbrief had gestuurd. Tevens wijst Nawijn op een aantal experts uit de voetbalwereld, zoals Johan Cruijff en Ronald Koeman, die Kalou "een verrijking voor het Nederlandse voetbal vinden". "Zoiets kun je als minister toch niet naast je neerleggen?"
Kalou komt waarschijnlijk dan gewoon op een flank te staan. Hij kan vast ook wel op 10 spelen. K2 als spitsenkoppel op het WK is absurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Basten heeft aangegeven dat als Kalou Nederlander word dat hij zeker mee gaat naar het WK in Duitsland. Maar hoe gaat hij dat dan doen? We hebben dan van Nistelrooij, Kuijt, Makaay en Kalou.... Mij lijkt het het beste dat hij gewoon net zoals Feyenoord voorin gaat voetballen. Dus met Kuijt en Kalou voorin. En dan Robben links of rechts voorin. De lijkt me het beste omdat K2 dan al 2 jaar samen spelen en helemaal op elkaar ingespeeld zijn. Dit lijkt me productiever dan te spelen met Kuijt op plek zoals rechts of linksbuiten waar hij gewoon niet hoort en dan van Nistelrooij in de spits. Maar het lijkt me moeilijk om van Nistelrooij buiten de basis te houden....
zou hij zo nog een zeteltje proberen te bemachtigen?quote:
Voor wie z'n plek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kalou komt waarschijnlijk dan gewoon op een flank te staan. Hij kan vast ook wel op 10 spelen. K2 als spitsenkoppel op het WK is absurd
Poeh, dat zal dan Kuyt moeten zijn denk ik. Of als 10 de concurrentie van VdV? En als Robben weer eens geblesseerd is kan hij evt voor hem spelen. Voor al deze posities hebben we ook nog van Persie trouwens, dan ga je toch vraagtekens zetten bij de teogeveogde waard van de naturalisatie....quote:
Dan heb je 2 spitsen die international 0 hebben bewezen in de basis en 2 spitsen die internationaal bijna alles bewezen hebben op de bank zitten....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:03 schreef Noca het volgende:
Mocht Kalou erbij zijn in duitsland, dan lijkt het me het meest logische als Kuyt naast hem komt. In de filosofie van Marco gaat het namelijk om het beste team en ik denk dat Kalou en Kuyt beter op elkaar ingespeeld zijn dan een Kalou en van Nistelrooy bijvoorbeeld. Tenzij dat natuurlijk heel goed zou lopen.
Als dat het beste voor het team blijkt te zijn moet dat toch maar? Dat is op dit moment op het middenveld niet anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan heb je 2 spitsen die international 0 hebben bewezen in de basis en 2 spitsen die internationaal bijna alles bewezen hebben op de bank zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |