abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30098458
mij interesseert het geen hol wat ze bewezen hebben. Als je scoort ben je spits, zo niet, een bankzitter. Zo werkte Michels ook, en hij heeft er mee gewonnen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:12:02 #252
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30240684
Is Van Basten nou nog niet ontslagen? Prutser.
pi_30241069
Waarom ontslagen? Nederland is al zowat zeker van het WK. Dat is al tijden geleden, normaalgesproken waren het altijd playoffs of net niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30241543
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Stpan het volgende:
Een bondscoach ontsla je niet zomaar, en het belangrijkste feit is dat ze gewonnen hebben.

In zo'n wedstrijd kan van Bommel best nuttig wezen, zie Vennegoor die alleen al op fysieke kracht de meeste duels won. Dus van Bommel in Oranje
pi_30241609
quote:
13 wedstrijden ongeslagen, zo goed als geplaatst.
pi_30241967
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dick Advocaat was ook lange tijd ongeslagen, wat is je punt?
pi_30243270
quote:
Nee joh, niemand heeft zoveel credits als die sukkel.
Bewezen slecht beleid en matig inzicht maar hij kan alles maken en de goegemeente slikt het op basis van zijn verleden.
pi_30243301
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Geweldig hoor, tegen wie zijn ze ongeslagen in wedstrijden die er toe deden. Echt indrukwekkend hoor

Waarom toch zo je kop in het zand steken en niet gewoon realistisch zijn en zeggen dat het eigenlijk heel slecht met Oranje gaat. Je hebt toch wel gekeken vanavond. Je schaamt je toch echt de ogen uit de kop.
pi_30243357
Nee, men pikt het op basis van de resultaten. Zolang je wint mag je blijven zitten en pikt men het, als er wordt verloren is het krediet zo weg. Zo gaat dat met elke bondscoach.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30243404
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, men pikt het op basis van de resultaten. Zolang je wint mag je blijven zitten en pikt men het, als er wordt verloren is het krediet zo weg. Zo gaat dat met elke bondscoach.
Alsof iedereen vanavond juichend op de bank heeft gezeten. Kom op zeg, voetbal is er ook om van te genieten en als je verliest na een geweldige pot heeft de bondscoach nog steeds veel krediet.

Het is nogal simpel om louter op de resultaten af te gaan.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:45:33 #261
108367 Gallorini
über alles..
pi_30243445
van Basten

Klinsmann
Hoi mam..
pi_30243449
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof iedereen vanavond juichend op de bank heeft gezeten. Kom op zeg, voetbal is er ook om van te genieten en als je verliest na een geweldige pot heeft de bondscoach nog steeds veel krediet.

Het is nogal simpel om louter op de resultaten af te gaan.
Nee, niemand heeft juichend op de banken gezeten. Maar dat zat ook niemand bij uitwedstrijden onder vorige bondscoaches tegen Wit Rusland, Moldavië of Estland.

Interlandvoetbal draait om winnen. Goed voetbal spelen en punten laten liggen in Armenië zit niemand op te wachten. Iedereen wil gewoon Nederland op het WK zien, niet met "goed voetbal" ten onder zien gaan tegen Armenië, Wit Rusland of Ierland.
pi_30243572
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft juichend op de banken gezeten. Maar dat zat ook niemand bij uitwedstrijden onder vorige bondscoaches tegen Wit Rusland, Moldavië of Estland.

Interlandvoetbal draait om winnen. Goed voetbal spelen en punten laten liggen in Armenië zit niemand op te wachten. Iedereen wil gewoon Nederland op het WK zien, niet met "goed voetbal" ten onder zien gaan tegen Armenië, Wit Rusland of Ierland.
Dat is een visie op voetbal. Gelukkig niet de mijne. Ik wil Nederland tegen een armetierig Armenie (jeetje wat waren die slecht) met glans zien spelen en de grote groep mensen met wie ik keek waren nog veel bozer en teleurgestelder dan ik.
pi_30243586
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een visie op voetbal. Gelukkig niet de mijne. Ik wil Nederland tegen een armetierig Armenie (jeetje wat waren die slecht) met glans zien spelen en de grote groep mensen met wie ik keek waren nog veel bozer en teleurgestelder dan ik.
Dan moet je korfbal gaan kijken, daar wint Nederland met 12-0 van Armenië.
pi_30243624
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moet je korfbal gaan kijken, daar wint Nederland met 12-0 van Armenië.
Kan je ook inhoudelijk reageren?
pi_30243661
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan je ook inhoudelijk reageren?
Dit is inhoudelijk. Met flitsend voetbal met 8-0 van Armenië winnen is gewoon niet realistisch. Vrijwel geen enkel land speelt ook flitsend tijdens uitwedstrijden in ex-USSR-staten.
pi_30243736
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit is inhoudelijk. Met flitsend voetbal met 8-0 van Armenië winnen is gewoon niet realistisch. Vrijwel geen enkel land speelt ook flitsend tijdens uitwedstrijden in ex-USSR-staten.
Je hoort mij niet 8-0 en flitsend noemen maar met de juiste instelling en meer kansen was ik al tevreden geweest.
pi_30243815
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hoort mij niet 8-0 en flitsend noemen maar met de juiste instelling en meer kansen was ik al tevreden geweest.
Dat de instelling te wensen overliet ben ik met je eens, maar geen enkele bondscoach heeft de spelers zover gekregen dat ze in dit soort wedstrijden er voor 200% voor gaan. Onder Advocaat en Van Gaal werden dit soort wedstrijden soms zelfs (bijna) verloren. Zo staan me bijvoorbeeld nog wat wanprestaties tegen Wit Rusland, Estland en Moldavië op het netvlies.

Dit was allesbehalve goed, maar winnen kan je niet echt in dit soort wedstrijden. Je doet het nooit goed. Uit andere wedstrijden die in dit soort landen plaatsvinden blijkt ook wel dat Nederland hierin niet uniek is. Niemand wint afgetekend en met briljant voetbal in Armenië, Moldavië of Wit Rusland.
pi_30243851
Typisch Nederland, wordt er eens gewonnen dan wordt er gekankerd over het matige spel en wordt er verloren met goed spel wordt er gekankerd dat we geen winnaarsmentaliteit hebben.

Tuurlijk is winnen met mooi voetbal het mooiste wat er is, maar het belangrijkste is om die 3 punten binnen te halen door te winnen, door mooi te voetballen krijg je nog steeds geen bonuspunten.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_30243858
Ach, als de bondscoach vanavond Advocaat had geheten, met hetzelfde resultaat, dan was de wereld te klein geweest - volgens de users die het nu wel prima vinden.
pi_30243876
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ach, als de bondscoach vanavond Advocaat had geheten, met hetzelfde resultaat, dan was de wereld te klein geweest - volgens de users die het nu wel prima vinden.
Precies.
pi_30245780
Als de Italianen zo zouden winnen, worden ze geroemd om hun kwaliteit om toch dat ene kansje te benutten, om daar op te wachten omdat die goal toch wel komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30245932
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
Als de Italianen zo zouden winnen, worden ze geroemd om hun kwaliteit om toch dat ene kansje te benutten, om daar op te wachten omdat die goal toch wel komt.
Niet door mij hoor. Italiaans voetbal
  zondag 4 september 2005 @ 00:15:32 #274
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30246248
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
Dat is echt onzin. Op de eerste plaats komt het resultaat..
pi_30246276
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

pi_30246333
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Klik dan als je durft
pi_30246590
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lach je me toe of uit?
  zondag 4 september 2005 @ 00:28:53 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30246679
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.
pi_30246709
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Lach je me toe of uit?
Het is een verbazing, zeg maar.
Natuurlijk komt het resultaat op de eerste plaats.
Klik dan als je durft
pi_30246737
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.

En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
pi_30246743
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.
Tegen Duitsland, Tsjechië en Roemenië werd er beter gespeeld. Ok, de 1e helft tegen Duitsland dan. Daarna vond Van Basten het nodig om met zijn wisselbeleid de hele wedstrijd te verkrachten.
pi_30246816
Resultaat komt voor mij niet op de eerste plaats, ik ben geen Italiaan.

Ik wil leuk voetbal zien, geen Oost-Europees-betonrot-voetbal.
pi_30246848
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:

Dan kwam je vorig seizoen wel aan je trekken bij Ajax.
pi_30246860
Ik heb ook enorm genoten op het EK van onze enige goede wedstrijd...die we verloren.
God wat was ik daar ziek van en wat had ik het graag gehad dat we toen gewoon met armetierig voetbal hadden gewonnen. Dat we daarna met mazzel toch nog doorgingen wist ik toen nog niet.
Klik dan als je durft
pi_30246892
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.

En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
Hij selecteert de juiste spelers
pi_30246903
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij selecteert de juiste spelers
Wie had jij dan geselecteerd?
pi_30246924
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:

Eerst plaatsen, dan voetballen.

Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
pi_30246932
Davids, Van Bommel om er maar eens twee te noemen.
pi_30246955
Van Bommel ben ik het mee eens, Davids niet.

Ik ben trouwens benieuwd naar de laatste 5 geweldige voetbalwedstrijden op Armeense grond.
pi_30246986
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.
pi_30246993
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zend het dan ook maar niet uit enzo.
quote:
In ieder geval een poging daar toe ja. Tuurlijk.
pi_30247013
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Zend het dan ook maar niet uit enzo.
[..]
Er zit een knop op de TV.
pi_30247018
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik zie ze helemaal niet lopen, dat is juist het punt.
  zondag 4 september 2005 @ 00:42:02 #294
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247082
Wat een zuurpruim ben je. Wanneer heeft Nederland wel geweldig gevoetbald tegen een voormalige USSR-dwerg?
Hup, aan het werk!
pi_30247103
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat een zuurpruim ben je. Wanneer heeft Nederland wel geweldig gevoetbald tegen een voormalige USSR-dwerg?
Toen vond ik het ook kut.
  zondag 4 september 2005 @ 00:43:53 #296
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247126
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen vond ik het ook kut.
De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.
Hup, aan het werk!
pi_30247135
Van Basten is de beste bondscoach sinds Michels. In een vooraf moeilijke ingeschatte poule eenvoudig als eerste eindigen met veel nieuwe spelers is een wereldprestatie. Alleen de provincialen onder ons zitten te zeuren om de overschatte van Bommel. Hij kan best nuttig zijn maar een topper is het zeker niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_30247142
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.
Tuurlijk verwacht ik dat ook. Maar ik eis het niet. En zolang er gewonnen wordt, klaag ik ook niet.

Wanneer Ajax, PSV, Barcelona, Real, Arsenal etc er al weken over doen om ingespeeld te raken en in vorm te komen en wedstrijden te controleren, terwijl die week in, week uit samen zijn en trainen, dan kun je dat niet verwachten van spelers in het nationale team in 3 dagen.
pi_30247147
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:43 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.
Onzin natuurlijk - Tsjechie speelde een hele aardige wedstrijd tegen Armenie, volgens mij iets van 0-3 of 0-4.
pi_30247158
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Pedroso het volgende:
Alleen de provincialen onder ons zitten te zeuren om de overschatte van Bommel. Hij kan best nuttig zijn maar een topper is het zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')