Een bondscoach ontsla je niet zomaar, en het belangrijkste feit is dat ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Stpan het volgende:
Is Van Basten nou nog niet ontslagen? Prutser.
13 wedstrijden ongeslagen, zo goed als geplaatst.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Stpan het volgende:
Dick Advocaat was ook lange tijd ongeslagen, wat is je punt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
13 wedstrijden ongeslagen, zo goed als geplaatst.
Nee joh, niemand heeft zoveel credits als die sukkel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Stpan het volgende:
Geweldig hoor, tegen wie zijn ze ongeslagen in wedstrijden die er toe deden. Echt indrukwekkend hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
13 wedstrijden ongeslagen, zo goed als geplaatst.
Alsof iedereen vanavond juichend op de bank heeft gezeten. Kom op zeg, voetbal is er ook om van te genieten en als je verliest na een geweldige pot heeft de bondscoach nog steeds veel krediet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, men pikt het op basis van de resultaten. Zolang je wint mag je blijven zitten en pikt men het, als er wordt verloren is het krediet zo weg. Zo gaat dat met elke bondscoach.
Nee, niemand heeft juichend op de banken gezeten. Maar dat zat ook niemand bij uitwedstrijden onder vorige bondscoaches tegen Wit Rusland, Moldavië of Estland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof iedereen vanavond juichend op de bank heeft gezeten. Kom op zeg, voetbal is er ook om van te genieten en als je verliest na een geweldige pot heeft de bondscoach nog steeds veel krediet.
Het is nogal simpel om louter op de resultaten af te gaan.
Dat is een visie op voetbal. Gelukkig niet de mijne. Ik wil Nederland tegen een armetierig Armenie (jeetje wat waren die slecht) met glans zien spelen en de grote groep mensen met wie ik keek waren nog veel bozer en teleurgestelder dan ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft juichend op de banken gezeten. Maar dat zat ook niemand bij uitwedstrijden onder vorige bondscoaches tegen Wit Rusland, Moldavië of Estland.
Interlandvoetbal draait om winnen. Goed voetbal spelen en punten laten liggen in Armenië zit niemand op te wachten. Iedereen wil gewoon Nederland op het WK zien, niet met "goed voetbal" ten onder zien gaan tegen Armenië, Wit Rusland of Ierland.
Dan moet je korfbal gaan kijken, daar wint Nederland met 12-0 van Armenië.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een visie op voetbal. Gelukkig niet de mijne. Ik wil Nederland tegen een armetierig Armenie (jeetje wat waren die slecht) met glans zien spelen en de grote groep mensen met wie ik keek waren nog veel bozer en teleurgestelder dan ik.
Kan je ook inhoudelijk reageren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet je korfbal gaan kijken, daar wint Nederland met 12-0 van Armenië.
Dit is inhoudelijk. Met flitsend voetbal met 8-0 van Armenië winnen is gewoon niet realistisch. Vrijwel geen enkel land speelt ook flitsend tijdens uitwedstrijden in ex-USSR-staten.quote:
Je hoort mij niet 8-0 en flitsend noemen maar met de juiste instelling en meer kansen was ik al tevreden geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is inhoudelijk. Met flitsend voetbal met 8-0 van Armenië winnen is gewoon niet realistisch. Vrijwel geen enkel land speelt ook flitsend tijdens uitwedstrijden in ex-USSR-staten.
Dat de instelling te wensen overliet ben ik met je eens, maar geen enkele bondscoach heeft de spelers zover gekregen dat ze in dit soort wedstrijden er voor 200% voor gaan. Onder Advocaat en Van Gaal werden dit soort wedstrijden soms zelfs (bijna) verloren. Zo staan me bijvoorbeeld nog wat wanprestaties tegen Wit Rusland, Estland en Moldavië op het netvlies.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoort mij niet 8-0 en flitsend noemen maar met de juiste instelling en meer kansen was ik al tevreden geweest.
Precies.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ach, als de bondscoach vanavond Advocaat had geheten, met hetzelfde resultaat, dan was de wereld te klein geweest - volgens de users die het nu wel prima vinden.
Niet door mij hoor. Italiaans voetbalquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
Als de Italianen zo zouden winnen, worden ze geroemd om hun kwaliteit om toch dat ene kansje te benutten, om daar op te wachten omdat die goal toch wel komt.
Dat is echt onzin. Op de eerste plaats komt het resultaat..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
Alsof iedereen vanavond juichend op de bank heeft gezeten. Kom op zeg, voetbal is er ook om van te genieten en als je verliest na een geweldige pot heeft de bondscoach nog steeds veel krediet.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Op de eerste plaats komt het resultaat..
quote:
Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Op de eerste plaats komt het resultaat..
Het is een verbazing, zeg maar.quote:
Tegen Duitsland, Tsjechië en Roemenië werd er beter gespeeld. Ok, de 1e helft tegen Duitsland dan. Daarna vond Van Basten het nodig om met zijn wisselbeleid de hele wedstrijd te verkrachten.quote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.
Dan kwam je vorig seizoen wel aan je trekken bij Ajax.quote:Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Resultaat komt voor mij niet op de eerste plaats, ik ben geen Italiaan.
Ik wil leuk voetbal zien, geen Oost-Europees-betonrot-voetbal.
Hij selecteert de juiste spelersquote:Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.
En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
Wie had jij dan geselecteerd?quote:
Eerst plaatsen, dan voetballen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Resultaat komt voor mij niet op de eerste plaats, ik ben geen Italiaan.
Ik wil leuk voetbal zien, geen Oost-Europees-betonrot-voetbal.
Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerst plaatsen, dan voetballen.
Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerst plaatsen, dan voetballen.
In ieder geval een poging daar toe ja. Tuurlijk.quote:Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
Er zit een knop op de TV.quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
[..]Zend het dan ook maar niet uit enzo.
[..]
Ik zie ze helemaal niet lopen, dat is juist het punt.quote:Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.
En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
Toen vond ik het ook kut.quote:Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat een zuurpruim ben je. Wanneer heeft Nederland wel geweldig gevoetbald tegen een voormalige USSR-dwerg?
De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.quote:
Tuurlijk verwacht ik dat ook. Maar ik eis het niet. En zolang er gewonnen wordt, klaag ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.
Onzin natuurlijk - Tsjechie speelde een hele aardige wedstrijd tegen Armenie, volgens mij iets van 0-3 of 0-4.quote:Op zondag 4 september 2005 00:43 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Pedroso het volgende:
Alleen de provincialen onder ons zitten te zeuren om de overschatte van Bommel. Hij kan best nuttig zijn maar een topper is het zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |