abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30246333
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef SCH het volgende:

[..]

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30246590
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lach je me toe of uit?
  zondag 4 september 2005 @ 00:28:53 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30246679
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Op de eerste plaats komt het resultaat..
Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.
pi_30246709
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Lach je me toe of uit?
Het is een verbazing, zeg maar.
Natuurlijk komt het resultaat op de eerste plaats.
Klik dan als je durft
pi_30246737
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.

En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
pi_30246743
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Jup, maar als het NL elftal dat o zo goed moet zijn als een stel kippen zonder kop rondrent over het veld ga ik toch echt twijfelen wat er gaat gebeuren op het WK...ook tegen tegenstanders als Armenië moet je beter spelen, eigenlijk juist tegen zulke tegenstanders.... die ga je straks ook tegenkomen (de speelstijl), maar dan met betere spelers.
Tegen Duitsland, Tsjechië en Roemenië werd er beter gespeeld. Ok, de 1e helft tegen Duitsland dan. Daarna vond Van Basten het nodig om met zijn wisselbeleid de hele wedstrijd te verkrachten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30246816
Resultaat komt voor mij niet op de eerste plaats, ik ben geen Italiaan.

Ik wil leuk voetbal zien, geen Oost-Europees-betonrot-voetbal.
pi_30246848
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:

Dan kwam je vorig seizoen wel aan je trekken bij Ajax.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30246860
Ik heb ook enorm genoten op het EK van onze enige goede wedstrijd...die we verloren.
God wat was ik daar ziek van en wat had ik het graag gehad dat we toen gewoon met armetierig voetbal hadden gewonnen. Dat we daarna met mazzel toch nog doorgingen wist ik toen nog niet.
Klik dan als je durft
pi_30246892
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb ook absoluut niet genoten hoor SCH. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed gaat komen. Van Basten is de juiste man en selecteert de juiste spelers. Met Van Gaal of Advocaat was dit nooit gelukt. Nooit. Alleen al voor de naam "Van Basten" gaan die gasten lopen.

En zolang de goede man resultaten boekt, boeit het toch niet? Wij moeten naar dat WK, dan moeten we in Mei, Juni zo goed mogelijk voorbereiden en uitgroeien tot een hecht team en dan moeten we daar de titel pakken.
Hij selecteert de juiste spelers
pi_30246903
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij selecteert de juiste spelers
Wie had jij dan geselecteerd?
pi_30246924
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:

Eerst plaatsen, dan voetballen.

Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
pi_30246932
Davids, Van Bommel om er maar eens twee te noemen.
pi_30246955
Van Bommel ben ik het mee eens, Davids niet.

Ik ben trouwens benieuwd naar de laatste 5 geweldige voetbalwedstrijden op Armeense grond.
pi_30246986
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou van een groep van 20 man die eens in de 2 maanden een wedstrijdje met elkaar voetbalt? Grandioze combinaties, snel aanvallend spel?
Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.
pi_30246993
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zend het dan ook maar niet uit enzo.
quote:
In ieder geval een poging daar toe ja. Tuurlijk.
pi_30247013
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Zend het dan ook maar niet uit enzo.
[..]
Er zit een knop op de TV.
pi_30247018
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik zie ze helemaal niet lopen, dat is juist het punt.
  zondag 4 september 2005 @ 00:42:02 #294
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247082
Wat een zuurpruim ben je. Wanneer heeft Nederland wel geweldig gevoetbald tegen een voormalige USSR-dwerg?
Hup, aan het werk!
pi_30247103
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat een zuurpruim ben je. Wanneer heeft Nederland wel geweldig gevoetbald tegen een voormalige USSR-dwerg?
Toen vond ik het ook kut.
  zondag 4 september 2005 @ 00:43:53 #296
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30247126
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen vond ik het ook kut.
De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.
Hup, aan het werk!
pi_30247135
Van Basten is de beste bondscoach sinds Michels. In een vooraf moeilijke ingeschatte poule eenvoudig als eerste eindigen met veel nieuwe spelers is een wereldprestatie. Alleen de provincialen onder ons zitten te zeuren om de overschatte van Bommel. Hij kan best nuttig zijn maar een topper is het zeker niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_30247142
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat mag ik best verwachten van de 'beste' voetballers van Nederland.
Tuurlijk verwacht ik dat ook. Maar ik eis het niet. En zolang er gewonnen wordt, klaag ik ook niet.

Wanneer Ajax, PSV, Barcelona, Real, Arsenal etc er al weken over doen om ingespeeld te raken en in vorm te komen en wedstrijden te controleren, terwijl die week in, week uit samen zijn en trainen, dan kun je dat niet verwachten van spelers in het nationale team in 3 dagen.
pi_30247147
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:43 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

De moraal van het verhaal is? Dat werkelijk elk land kut speelt tegen deze landen. Gewoon winnen en snel weer in het vliegtuig naar Nederland en je er verder niet druk over maken.
Onzin natuurlijk - Tsjechie speelde een hele aardige wedstrijd tegen Armenie, volgens mij iets van 0-3 of 0-4.
pi_30247158
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Pedroso het volgende:
Alleen de provincialen onder ons zitten te zeuren om de overschatte van Bommel. Hij kan best nuttig zijn maar een topper is het zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')