In de 3e minuut van de verlenging terwijl er maar 1 minuut was bijgetrokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef Sjwanz01 het volgende:
2-0 Kone en nu 2-1 voor SCHYildirim op slag van rust...
Nadat jullie de cheque aan de KNVB hebben overgemaakt zullen we dat doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef SCH het volgende:
Mooie pot limbo's.
Het is wel altijd raak met jullie, gelukkig trokken wij nu aan het langste eind.
En roep Huubje even tot de orde met zijn wangedrag
Geeft hij die penalty mogen wij daar idd niks over zeggen, maar als voor zo'n 'duwtje' (als je het al een duwtje mag noemen!) gaat liggen ben je toch ook een wijf!quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:10 schreef Nood-kloon het volgende:
Was niet te zien in de samenvatting op Talpa, grof schandaal, maar er werd Heerenveen een glaszuivere penalty onthouden. De clubsite meldt het wel. Huntelaar wa doorgebroken en werd op het moment dat hij wilde schieten van de sokken gelopen door Kah. Penalty en rood had moeten volgen. Dat had de 6-2 kunnen zijn.
Huubje had wel gelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef SCH het volgende:
En roep Huubje even tot de orde met zijn wangedrag
Jij moet gvd niet klagen, zonder die ezel was het gewoon 0-2 met rust en afgelopen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Nood-kloon het volgende:
Huub mag zich dan misdragen, of laten we zeggen zijn zegje doen, maar wat Atteveld zich permiteerde kon echt niet... Die had meteen naar de tribune gemoeten. In het veld was het ook al geen lieverdje maar hoe hij de scheidsrechter benaderde was ronduit onbeschoft. Je mag je mening geven maar dit was niet goed.
Maar iedereen kon ook zien hoe verhit Stevens de kleedkamer in ging. Wie weet hoe hij zich daar heeft gedragen en heeft afgereageerd omdat hij nog boos was om wat die scheidsrechter had gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij moet gvd niet klagen, zonder die ezel was het gewoon 0-2 met rust en afgelopen!
KNVB MAFFIA!
Dan vergeet je maar even voor het gemak dat Heerenveen een glasheldere penalty in de eerste helft werd onthouden en Roda er 1 kado kreeg na de rustquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij moet gvd niet klagen, zonder die ezel was het gewoon 0-2 met rust en afgelopen!
KNVB MAFFIA!
Grappig, dat vindt het Heerenveenpubliek nou ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nadat jullie de cheque aan de KNVB hebben overgemaakt zullen we dat doen.
Scheids heeft de wedstrijd verneukt
Pure speculatie allemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar iedereen kon ook zien hoe verhit Stevens de kleedkamer in ging. Wie weet hoe hij zich daar heeft gedragen en heeft afgereageerd omdat hij nog boos was om wat die scheidsrechter had gedaan.
Ik kan me voorstellen dat de stemming die zo ontsond in de kleedkamer geen positieve invloed op de spelers heeft gehad. Met andere woorden, misschien waren enkele spelers aan het begin van de tweede helft nog bij het Seevens-Koopman incident, waar Heerenveen van profiteerde.
Nee, Huub Stevens heeft allerminst professioneel gehandeld, zijn gedrag was onacceptabel en dat Roda JC heeft verloren komt door hun eigen schuld, misschien nog wel het meest door Stevens maar zeker niet door Koopman.
Persoonlijk vind ik dat best de moeite waard om te kijken. Het gebeurt ook elke week wel een paar keer. Dat wordt nu mooi in beeld gebracht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Dat is dan wel weer winst van Talpa - dat we ook zien hoe de coaches zich in de catacomben misdragen
En jullie een vrije trap terwijl men al in de kleedkamers had moeten zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan vergeet je maar even voor het gemak dat Heerenveen een glasheldere penalty in de eerste helft werd onthouden en Roda er 1 kado kreeg na de rust![]()
KNVB mafia idd
Misschien moet je nog even gaan slapenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jullie een vrije trap terwijl men al in de kleedkamers had moeten zitten.
Onterechte penalty? Hij steekt gewoon zijn arm uit en raakt die bal terwijl geen enkele Roda speler die bal had kunnen krijgen.
En waar dat publiek van jullie om lag te huilen, het was een 'duwtje' (mag ik duwtje zeggen), maar die was zo licht dat je een wijf bent als je dan valt, zou eerder geel voor een schwalbe moeten zijn!
Ga nou es in de hoek staan want je raaskalt! Slaat weer nergens op. Over die penalty die Huntelaar had moeten hebben kan jij niet oordelen. Ik wel, die had hij moeten hebben. De beelden zijn wel na afloop in het stadion vertoond. Hij werd duidelijk aangetikt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:46 schreef DarkShine het volgende:
Jaar in jaar uit worden we bezeikt in dat theater!
Vorig jaar hebben jullie met veel mazzel in de laatste seconde gewonnen toch? Niet zo zuur, het seizoen is nog langquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:46 schreef DarkShine het volgende:
Jaar in jaar uit worden we bezeikt in dat theater!
Ik kan niet oordelen? Het gebeurde recht voor ons vak! Of ben jij na de wedstrijd pas het home gekomen en het home ingedoken? Dat je nog niet weet waar het uitvak nu zit...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Ga nou es in de hoek staan want je raaskalt! Slaat weer nergens op. Over die penalty die Huntelaar had moeten hebben kan jij niet oordelen. Ik wel, die had hij moeten hebben. De beelden zijn wel na afloop in het stadion vertoond. Hij werd duidelijk aangetikt.
Dat was het keerpunt. Horloge van Atteveld had die schijnbaar echt kunnen gebruiken!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat het veel uitmaakt of je met een 2-0 voorsprong de kleedkamer ingaat of dat je nog in de laatste minuut voor rust ene tegen hebt gekregen en dan ook nog op zo'n manier.
Het keerpunten waren die 3 doelpunten na rust, zoals je zelf volgens mij ook wel weet. Het was toch een prachtige partij net als vorig jaar. Jullie vorig jaar net aan het langste eind en wij dit jaar - da's wel mooi geregeld vind ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was het keerpunt. Horloge van Atteveld had die schijnbaar echt kunnen gebruiken!
Het keerpunt was die 1-2. Maakt Heerenveen die goal niet komen ze niet zo furieus de kleedkamer uit!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het keerpunten waren die 3 doelpunten na rust, zoals je zelf volgens mij ook wel weet. Het was toch een prachtige partij net als vorig jaar. Jullie vorig jaar net aan het langste eind en wij dit jaar - da's wel mooi geregeld vind ik
Heerenveen komt altijd furieus uit de kleedkamerquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het keerpunt was die 1-2. Maakt Heerenveen die goal niet komen ze niet zo furieus de kleedkamer uit!
Zoals eerder gezegd, die goal komt door die kut knvb'er! Die goals na rust mogen gewoon niet vallen. In Heerenveen kunnen ze daar echter ook over meepraten (cupfinal 97).quote:
Die zelfde scheids heeft ons een pingel onthouden en jullie er 1 gegeven, we waren gewoon net ietsje beter.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, die goal komt door die kut knvb'er! Die goals na rust mogen gewoon niet vallen. In Heerenveen kunnen ze daar echter ook over meepraten (cupfinal 97).
De scheids wou hem geven, de grens zorgde dat die niet gegeven werd. Een shouderklopje is harder dan dat 'duwtje'. Maar naarmate het wedstrijdverloop kan ik begrijpen dat jullie het vreemd vinden dat die pingel niet gegeven werd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die zelfde scheids heeft ons een pingel onthouden en jullie er 1 gegeven, we waren gewoon net ietsje beter.
Oja?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef DarkShine het volgende:
Volgens mij winnen wij volgend seizoen met 5-6 bij jullie. w Seizoenen terug 3-2, vorig seizoen 3-4, nu 5-4. Dus het moet wel 5-6 worden!
Ik spreek je wel weer na Roda-SCH....tranen met tuiten worden het.quote:
Is dit een uitnodiging voor een mini-miet?quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer na Roda-SCH....tranen met tuiten worden het.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |