Dat denk ik niet, want ze hebben in Kalou natuurlijk al een type Kone.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:00 schreef Kaalhei het volgende:
Als Kuyt nu vertrekt bij Feyenoord dan PSV er een concurrent bij die om de hand van Kone dingt.
Gelukkig maar, zie ik tenminste arouna (misschien) voor de laatste keer in een Roda-shirt livequote:
Feyenoord heeft al eerder intresse getoond en toen was Kalou er ook al. Misschien een duo Kalou-Koné ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want ze hebben in Kalou natuurlijk al een type Kone.
1x voor de competitie en 1x voor de beker? Anders zie ik het nog niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Damn, zie ik Kone straks 2x in het abe lenstra stadion.. dat was niet de afspraak
www.l1.nlquote:Seizoenskaartenverkoop Roda JC valt tegen
'Als er geen speler wordt verkocht, zal Roda JC dit seizoen met een begrotingstekort afsluiten'. Dat zegt bestuurslid technische zaken Nol Hendriks van de Kerkraadse club.
Volgens Hendriks valt de seizoenskaartverkoop fors tegen. De club hoopte met de komst van trainer Huub Stevens 2.000 seizoenskaarten meer te verkopen dan vorig seizoen. Maar daar slaagt de club niet in. Verder krijgt Roda minder geld uit de shirtsponsoring, vergeleken met vorig seizoen. Roda is nog steeds met PSV in onderhandeling over de verkoop of verhuur van aanvaller Arouna Koné. Maar volgens Hendriks is PSV niet bereid het vraagbedrag van Roda te betalen.
Staat op BRT Text dat ze absoluut geen haast met hem hebben, dus dat kan goed zijn voor Roda.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
Over Juhasz is nog niet zker waar zijn toekomst ligt. Anderlecht wist van niets namelijk
Nee hoor. Hendriks staat garant. En als Roda het dit seizoen goed doet (Koné is dan dus nodig!), trekt dat volgend seizoen weer aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
www.l1.nl
Tja zo wordt de kans toch groter dan Koné mischien toch verkocht wordt
Zal vooraf weer een (of meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Succes mannen.
Voor ons is het sowieso een bijzondere avond met de nieuwe supportersvakken.
De koffie is daar idd goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zal vooraf weer een (of meer) drinken in jullie home.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:50 schreef TheGHunter het volgende:
Vanavond weer 3 punten en Roda bovenaan
En Sonko niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk weer een uitblinkende Sergio!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:52 schreef Sjwanz01 het volgende:
13' 1-0 Sonko
Verre van, maar ik vind het wel mooi dat hij zich na 2 jaar blessureleed en ellende weer teruggeknokt heeft in de basisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |