Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trapWat een loser is het toch geworden.
Hij zit er toch om te analyseren wat er goed of fout ging.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trapWat een loser is het toch geworden.
Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.quote:
Dat is niet relevant. Hij stond in de muur en sprong als enige niet....Het was een duidelijke fout van Van Galen en dat had Gullit goed gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.
Tering, dat is gewoon terreur. Zeker voor echte voetbalfans.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.
Hij lijkt korter dan de vorige keer, maar nog te lang voor mijn smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |