abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29833945
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?
Ik heb geen Versatel dus dat weet ik niet. Gewoon hetgeen wat men laat zien op Talpa. Ik vind het prima in orde.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:43:33 #127
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29834242
Wat verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik nu drie avonden voetbal heb gezien op Talpa, en het valt me niet mee. Het uiterlijk is gewoon lelijk. De studio en de animaties tussendoor (die rare gekleurde balken) zien er niet uit. Vervolgens moet ik eerst een uur naar wedstrijden als Ado - Heracles kijken, met een analyse van de meest oninteressante mensen, zoals gisteren Petrovic en Zwaanswijk. Je kan niet precies schatten wanneer ze de leuke wedstrijden gaan uitzenden dus later inschakelen brengt wel een groot risico mee. Vorige week zondag moest ik als klap op de vuurpijl drie reclameblokken en drie kutwedstrijden kijken voor Feyenoord uitgezonden werd.

Eerst vond ik de uitzendvolgorde nog wel leuk. Het is wel beter voor je concentratieboog. Als je eerst Feyenoord-Ajax hebt gezien ben je daarna minder geïnteresseerd in de andere wedstrijden. In principe is dit wel goed voor een lang avondje voetbal. Maar als je weinig tijd hebt, of er verschrikkelijk saaie wedstrijden zijn, zit ik me alleen maar te verbijten voor de tv. Dat valt me ook tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik dat wel leuk zou vinden. Maar nee.

Ik had gisteren bijna de TV uit gezet voordat Ajax kwam.
pi_29834374
Petrovic

Waarom moet hij er nu weer zitten
pi_29834633
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef MeneerTim het volgende:
Wat verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik nu drie avonden voetbal heb gezien op Talpa, en het valt me niet mee. Het uiterlijk is gewoon lelijk. De studio en de animaties tussendoor (die rare gekleurde balken) zien er niet uit. Vervolgens moet ik eerst een uur naar wedstrijden als Ado - Heracles kijken, met een analyse van de meest oninteressante mensen, zoals gisteren Petrovic en Zwaanswijk. Je kan niet precies schatten wanneer ze de leuke wedstrijden gaan uitzenden dus later inschakelen brengt wel een groot risico mee. Vorige week zondag moest ik als klap op de vuurpijl drie reclameblokken en drie kutwedstrijden kijken voor Feyenoord uitgezonden werd.

Eerst vond ik de uitzendvolgorde nog wel leuk. Het is wel beter voor je concentratieboog. Als je eerst Feyenoord-Ajax hebt gezien ben je daarna minder geïnteresseerd in de andere wedstrijden. In principe is dit wel goed voor een lang avondje voetbal. Maar als je weinig tijd hebt, of er verschrikkelijk saaie wedstrijden zijn, zit ik me alleen maar te verbijten voor de tv. Dat valt me ook tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik dat wel leuk zou vinden. Maar nee.

Ik had gisteren bijna de TV uit gezet voordat Ajax kwam.
De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Nu is het eindelijk eens een keer omgedraaid.
Wat is Feyenoord meer dan Den Haag, wat is Ajax meer dan RBC?
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Misplaatste arrogantie vind ik dat
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29834685
MeneerTim is het prototype teletekstneus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29834708
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?

Nee natuurlijk niet, het is gewoon een puur commercieel verhaal. Door het vasthouden van de supporters van de grote drie, worden de kijkcijfers stabiel gehouden. En dat daardoor ADO eerst wordt uitgezonden is voor hen mooi meegenomen, maar niet het doel van deze uitzendvolgorde.
pi_29834894
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?

Nee natuurlijk niet, het is gewoon een puur commercieel verhaal. Door het vasthouden van de supporters van de grote drie, worden de kijkcijfers stabiel gehouden. En dat daardoor ADO eerst wordt uitgezonden is voor hen mooi meegenomen, maar niet het doel van deze uitzendvolgorde.
Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.
Ik snap ook wel dat dat commerciele achtergronden heeft, maar hij moet niet zeuren over dat hij nou moet wachten en eerst 'oninteressante' wedstrijden moet kijken voordat zijn clubje aan de beurt komt, want dat hebben de supporters van de mindere clubs al jaren gemoeten.
Dat hij daar niet blij mee is snap ik ook nog wel, maar daar zal hij maar aan moeten wennen ben ik bang.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:19:31 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_29835181
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.
Ik snap ook wel dat dat commerciele achtergronden heeft, maar hij moet niet zeuren over dat hij nou moet wachten en eerst 'oninteressante' wedstrijden moet kijken voordat zijn clubje aan de beurt komt, want dat hebben de supporters van de mindere clubs al jaren gemoeten.
Dat hij daar niet blij mee is snap ik ook nog wel, maar daar zal hij maar aan moeten wennen ben ik bang.
Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
pi_29835613
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
De meeste die hier nou aan het huilen zijn, zijn 'supporters' van de tobclubs, omdat hun clubje niet meer als eerste wordt uitgezonden, dus niet zo janken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:43:47 #135
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29835789
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:

[..]

Alsof de topclubs elke keer schitterende wedstrijden spelen ... ik noem een RBC-Ajax...
pi_29835844
Dat programma van gisteravond was iig gewoon goed !

(Ondanks die inderdaad vrij vervelende Petrovic, die eerst een paar VI-tjes had gelezen om wat clichés uit te kunnen kramen geloof ik, en die analyse over Rosenberg, begreep iemand wat ie daar nou precies mee bedoelde ?)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29835947
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat programma van gisteravond was iig gewoon goed !

(Ondanks die inderdaad vrij vervelende Petrovic, die eerst een paar VI-tjes had gelezen om wat clichés uit te kunnen kramen geloof ik, en die analyse over Rosenberg, begreep iemand wat ie daar nou precies mee bedoelde ?)
Zijn passie voor de sport is absoluut geweldig, maar hij kan er totaal niet over praten.
Daarom zal hij ook nooit een goede trainer worden denk ik, want als je langer als 10 minuten naar hem moet luisteren wordt je volgens mij helemaal gek.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29836112
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
En zo zat als een toeter, ook nog.

En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animaties Was gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.

AlwinBc
pi_29836271
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:

[..]

Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animaties Was gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.

AlwinBc
Lekker makkelijk die animaties , maar ik vraag me af of dat die niet makkelijk te manipuleren zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:18:07 #140
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29836662
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.

Natuurlijk moeten de kleinere clubs ook zendtijd krijgen, maar zoals Biels al zegt, de grotere clubs hebben de meeste supporters en met het aandacht besteden aan hun wedstrijden bevredig je de behoefte van de meeste mensen. Het slaat nergens op dat het grootste gedeelte van de kijkers eerst een uur naar wedstrijden moet kijken die maar een aantal kijkers interessant vindt. Talpa dwingt je naar die wedstrijden te kijken omdat je anders een groot risico loopt een gedeelte van de wedstrijden te missen die je wel aanspreekt. Dat is de gedachte er achter.

Mijn ideale sportuitzending besteed aan elke wedstrijd precies een half uur, de volgorde wordt bepaald door de stand in de competitie en er zitten geen reclameblokken tussen. Zo weet je precies wanneer jouw wedstrijd op tv is en wordt er aan elke wedstrijd evenveel aandacht besteed. Maar dat is niet commerciëel hè.
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
MeneerTim is het prototype teletekstneus.
Dat zal je vast als een belediging bedoelen, dat deed ik immers ook toen ik 13 was en me een enorme bikkel voelde met mijn gezinsvak seizoenskaart, maar ik heb niet eens teletekst.

.
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:

[..]

AlwinBc
Prima, , al weet ik niet hoe feilloos dat is.
pi_29836891
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:18 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.

Natuurlijk moeten de kleinere clubs ook zendtijd krijgen, maar zoals Biels al zegt, de grotere clubs hebben de meeste supporters en met het aandacht besteden aan hun wedstrijden bevredig je de behoefte van de meeste mensen. Het slaat nergens op dat het grootste gedeelte van de kijkers eerst een uur naar wedstrijden moet kijken die maar een aantal kijkers interessant vindt. Talpa dwingt je naar die wedstrijden te kijken omdat je anders een groot risico loopt een gedeelte van de wedstrijden te missen die je wel aanspreekt. Dat is de gedachte er achter.

Mijn ideale sportuitzending besteed aan elke wedstrijd precies een half uur, de volgorde wordt bepaald door de stand in de competitie en er zitten geen reclameblokken tussen. Zo weet je precies wanneer jouw wedstrijd op tv is en wordt er aan elke wedstrijd evenveel aandacht besteed. Maar dat is niet commerciëel hè.
Het idee is wel goed ja, maar zal waarschijnlijk nooit uitgevoerd worden.
Over de indeling van Talpa zullen wij het denk ik nooit eens worden, smaken verschillen nou eenmaal.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29837284
Nou was het gisteren natuurlijk gewoon de leukste wedstrijd als eerste. Ik kan er niet echt mee zitten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29840252
Het ligt nogal aan het shot dat ik krijg van het moment. Soms is het duidelijk en kan ik het waarheidsgetrouw namaken. Andere keren is het zo onoverzichtelijk dat het eerder een interpretatie is. In het laatste geval word er dan uiteindelijk voor gekozen om het niet uit te zenden.

Komt er vanavond weer 1 overigens, bij Sparta-feyenoord waarbij de speler precies 12 centimeter buitenspel staat

AlwinBc
pi_29842526
* methodmich had bij anderen gekeken op visite.

Handig die reclame, tussendoor kan je gewoon bijpraten. Effectieve speeltijd is erg laag, daar moet Van Basten iets aan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29846403
En we zijn weer begonnen, hoeveel wereldgoals en prachtige acties zullen we vandaag weer voorgeschoteld krijgen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29846455
Waarom krijgt Van Galen nu geen geel? Hij trapt toch een bal weg? Leitoe kreeg er wel geel voor afgelopen vrijdag. Van Galen had al rood moeten hebben zeg.
pi_29846561
De eerste "Prachtige goal" van vandaag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')