abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29656552
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dat is zo simpel dat ik me afvraag waarom ze dat nog niet hebben gedaan want dan komt het commentaar volgens mij veel beter over, in ieder geval of ze tussen het publiek zitten.
Ik denk omdat de (Nederlandse) commentatoren niet fijn vinden, omdat ze zichzelf dan niet meer kunnen horen.
Soms hoor je wel eens bij een wedstrijd dat ze tegen de regie zeggen dat het geluid op hun koptelefoon te hard staat en of ze dat dan wat zachter kunnen zetten.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29658457
Ik vind het prima
pi_29660379
Ik heb het niet gezien .
Moest werken.
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:38:26 #29
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29663948
Van de Talpa site:
quote:
Lof voor De Wedstrijden

Gelijk in het eerste weekeinde heeft De Wedstrijden voetbalminnend Nederland aan zich gebonden. Lof en hoge kijkcijfers vielen het voetbalprogramma ten deel.

Zaterdag zaten ruim 1,1 miljoen voetballiefhebbers voor buis, goed voor een marktaandeel van 27%, net iets hoger dan het openingsprogramma van Talpa. Op de traditionele zondag zaten maar liefst 2.041.000 kijkers met het bord op schoot.

Ook was er lof . “Het zag er vrolijk, verfrissend en professioneel uit'', aldus ex-tennisser en RTL-commentator Jan Siemerink. Ook voetbalkenner Johan Derksen (Voetbal International en RTL5) was over de uitzendingen van Talpa te spreken. “Ik vond de uitzending fantastisch, ze hebben de beste presentatoren in huis gehaald en het circus waar mensen bang voor waren is achterwege gebleven. De toonzetting van De Wedstrijden was zeer serieus.”

Een team van ervaren vakmensen en nieuwe talenten, aangevuld met deskundige analytici, verzorgen met een combinatie van journalistiek inzicht en entertainment een voetbalprogramma waar de liefhebber zijn vingers bij zal aflikken. De spanning, de oogstrelende acties en doelpunten, de tomeloze inzet, en onthullende achtergrondinformatie: alle aspecten die het voetbal zo mooi maken komen aan bod. Op zaterdagavond start de uitzending doorgaans om 22.30 uur. Het zondagprogramma begint om zeven uur. Wilfred Genee en Humberto Tan zijn de presentatoren. Ruud Gullit en Zeljko Petrovic vervullen de rol van analist.

Er zijn zes commentatoren geselecteerd die in het nieuwe seizoen de verslaggeving van de voetbalwedstrijden in de eredivisie zullen verzorgen. Zij zullen commentaar geven tijdens zowel de samenvattingen op Talpa als de live wedstrijden vanVersatel. Vanaf augustus zijn Ron de Rijk, Albert Mantingh, Koert Westerman, Mark van Rijswijk, Michiel Teeling en Vincent Schildkamp tijdens de wedstrijden te horen.

Programmadirecteur van Talpa Remko van Westerloo zegt: “We zijn erg blij met deze commentatoren waarbij we hebben gekozen voor een eigen fris geluid. De zes vullen elkaar uitstekend aan waarbij een mooie balans is gevonden tussen ervaring en aanstormend talent. We gaan vol vertrouwen het nieuwe seizoen in.”
oh my god...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:46:59 #30
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29664194
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de Talpa site:
[..]

oh my god...
Ja, dat zat erin
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29665885
Gisteren was het toch flink slechter dan zaterdag...

Gullit die een analyse doet en na zelf 4e te worden met 16 nederlagen gaat vertellen hoe anderen het moeten doen, PSV herhaling voor een vers Feyenoordduel, dat zijn minpunten...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29667616
Gullit zei toch niets vreemds?
pi_29667703
Geen idee, het geluid stond zacht, was op een verjaardag. Maar het idee alleen al is lachwekkend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29668415
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Het moet niet gemaakt enthousiast zijn.
Commentatoren zoals vroeger Rick de Saedeleer zijn er maar weinig.
In Nederland zijn er sowieso weinig goede (tv)commentatoren, dat was ook bij de NOS een drama.
Bij de CL kijk ik altijd liever op de Belg of luister ik naar het radiocommentaar van Ron de Rijk en Jack van Gelder.
Rick de Saedeleer, Fred de Bruyne
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_29824141
Het moet vanavond hoe dan ook leuk worden met zoveel doelpunten
pi_29824445
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het moet vanavond hoe dan ook leuk worden met zoveel doelpunten
En 5 reclameblokken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29824651
begint weer
pi_29825016
Hè bah Petrovic in de studio, de knuffelallochtoon van de programmamakers en één of andere voetballer die een aantal domme nietszeggende antwoorden geeft.

Slaapverwekkende televisie

En natuurlijk alweer een reclameblok van een half uur
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:50:08 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29825044
BliksemS.

Hoe kom je aan die streams? Ik kan 't live zien maar ik wil nog groter scherm (kan wel dubbel klikken voor fullscreen) maar ben ook nieuwsgierig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:50:51 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29825064
Gelukkig is er weer reclame.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29825081
kan ik ergens samenvattingen online zien?
ik wil wedstrijden zien

Hoezo kan popolon dit allemaal live zien?
Je zit toch in amerika?
schotel?
pi_29825085
Wat een mooie tune is het toch iemand hem online staan toevallig?
pi_29825095
Geweldige vraag van 'Umberto' : "Had je verwacht dat die wedstrijd zo zou lopen. "

Denkt ie soms dat er een onvoorspelbaar antwoord op komt : ja ik had verwacht dat het 5-4 zou worden ?! Wat een dombo is dat toch.

Gelukkig zorgt Stevens en Attevelt wel voor hitsige TV beelden.
pi_29825103
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
joepie
pi_29825120
Ik mis Tom Egbers die een overwinning van Heracles aankondigt
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_29825139
tijdsduur van de reclame valt nu mee
pi_29825148
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
3½ minuut maar, het wordt steeds minder
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29825153
3 minuten
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:54:16 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29825154
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
kan ik ergens samenvattingen online zien?
ik wil wedstrijden zien

Hoezo kan popolon dit allemaal live zien?
Je zit toch in amerika?
schotel?
Ik zit in Amerika ja.

Internet he?

talpa site.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29825174
kan je ze dan live bekijken?

ben nog een beetje aan het browsen op de site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')