Als je Ipod nog binnen de garantie dingetje zit kan je gewoon nieuwe dopjes aanvragen via de Appleservice sitequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:06 schreef Koenijntje het volgende:
Ik wil ipod ding wel, maar krijg ik er dan ook de witte dopjes bij of houd je die zelf?
Mijn witte dopjes zijn kapotgebeten door stomme hond van vriend van me :/
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef SureZal het volgende:
17 euro voor de apple afstandsbediening.
mail adres staat in mn profiel
17,50...maar dan wel inclusief verzenden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef rew- het volgende:
In dat geval staat de 15 euro van ... genoteerd.
Zodra ik thuis kom (donderdag) en je nog steeds de hoogste bieder bent, zal ik je mailen voor de afhandeling.
Keb je mail gestuurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef rew- het volgende:
In dat geval staat de 15 euro van ... genoteerd.
Zodra ik thuis kom (donderdag) en je nog steeds de hoogste bieder bent, zal ik je mailen voor de afhandeling.
Maak er 22,50 van en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:45 schreef Ultimora het volgende:
20 inclusief verzenden voor de Sennheiser
(hij kost tussen de 20 en 25 bij de Media markt) als je t niet wil, moet je maar een tegenbod doen.
haha ik checkte vandaag mijnpostbank.nl kwam tot de conclusie dat ik nog 10 dagen geduld moet hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef rew- het volgende:
[..]
Maak er 22,50 van en we hebben een deal.
Mail: rutgersmelt@gmail.com
edit: Prijsverlaging muis van 15 naar 10 euro.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef Ultimora het volgende:
[..]
haha ik checkte vandaag mijnpostbank.nl kwam tot de conclusie dat ik nog 10 dagen geduld moet hebben(loon is fout gestort en zo...
man die verantwoordelijk is op vakantie
nouja moet ook nog even leven en uitgaan.. dus ik houd het even voor de grap op 20 euro, als iemand zo vrij is om daar overheen te gaan be my guest. anders mail ik over 10 dagen even. mijn excuses)
Ik wacht nog even af wat HeatWave doet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
22,50 incl? of excl?
22,50 incl. (voor 2,50 krijg je em wel in een bubbelenvelop gestuurd) koop ik em.
Ok, in dat geval is hij voor blieblie voor 22,50. Ik mail je nu wel even.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Nevermind dan, dan koop ik wel een nieuwe incl die koptelefoon.
Ik leef nogquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:41 schreef rew- het volgende:
schop (blieblie leef je nog?)
Ur more then welcome. Slotje dusquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef rew- het volgende:
Topic kan dicht. Alles is verkocht. Bedankt mods etc. voor het onderhouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |