ik dacht dat ik mee gingquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg vatsig. Moet ik wat Oreo's voor je meenemen in december?![]()
Als het nou echte diamantjes waren, dan wilde ik er best wel mee rond lopen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Types die met dit soort gsms lopen:
[afbeelding]
Vreselijk.![]()
![]()
Het spat er van af.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Nou zeg wat een gezelligheid.
Je ging toch mee?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht dat ik mee ging
maar no thanksik heb nog een flinke voorraad en ga vast binnenkort wel weer een paar daagjes, en anders koop ik ze wel hier, zijn precies hetzelfde
je mag wel een grote zak jellybeans voor me halen![]()
![]()
Dan lijstte ik m in en hing m aan mn muur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het nou echte diamantjes waren, dan wilde ik er best wel mee rond lopen hoor!
Ik zou hem eerder verkopen en er een mooie auto van kopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan lijstte ik m in en hing m aan mn muur.
ja ik zag het al, maar klopt niet, ik wil het al een tijd met tonks regelen maar die is boos op me ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey jij daar -> [CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Of beleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder verkopen en er een mooie auto van kopen.
Nee johquote:
Zolang je bewijs hebt dat je betaald hebt is alles okayquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik zag het al, maar klopt niet, ik wil het al een tijd met tonks regelen maar die is boos op me ofzo
Op z'n minst zorgen voor een rente over je geld dat hoger is dan de inflatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh.
Geld wordt met tijd minder waard.
Heb je belegt, heb je er een paar duizen euro bij, is het nog evenveel waard.
Geld moet rollen.
Dit is inderdaad nogal een ziek vertekend beeld dat je hebt P.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het sperma van een paard.
Of zijn dit mijn vertekende denkbeelden?
He lulquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het sperma van een paard.
Of zijn dit mijn vertekende denkbeelden?
Mjah maar als je dan die paar duizend euro erbij hebt, dan kan je wel weer een mooiere auto kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh.
Geld wordt met tijd minder waard.
Heb je belegt, heb je er een paar duizend euro bij, is het nog evenveel waard.
Geld moet rollen.
Daar kun jij meestal zelf niet voor zorgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Op z'n minst zorgen voor een rente over je geld dat hoger is dan de inflatie.
Ik ga eens kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
Ik zie net dat ik nog n bon van Booch overheb. Heb ik weer.![]()
Heb nog n fotoboek update gedaan.
Hehe, ik denk dat als je een auto van 1 miljoen en 2 duizend euro wilt kopen, dat ze dan niet zo heeeel moeilijk doen om die 2000 euro te laten zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar als je dan die paar duizend euro erbij hebt, dan kan je wel weer een mooiere auto kopen.![]()
Dat is helaas wel waar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kun jij meestal zelf niet voor zorgen.
De meeste banken houden elkaar wel in de gaten qua rentes, dus die zijn altijd ongeveer gelijk.
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
Ik zie net dat ik nog n bon van Booch overheb. Heb ik weer.![]()
Heb nog n fotoboek update gedaan.
Teruggebericht bij mede limburgeriaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
* TLk heeft bericht achtergelaten bij zijn stadsgenoot
Ik moet nog 55.000 bij elkaar sprokkelen voor mijn auto.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat als je een auto van 1 miljoen en 2 duizend euro wilt kopen, dat ze dan niet zo heeeel moeilijk doen om die 2000 euro te laten zitten.
Ben jij de Lot die nu online is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Chanandler het volgende:
Soo hee, net even lekker gechat op een breezah dr msn
HE MO?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaan![]()
lekker new material![]()
DIe stond er al in, pauperquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, heb ik in mijn fotoboek een andere foto gedaan![]()
lekker new material![]()
Niet als je fondsen zoekt die aandelen uitgeven van rond de 2-3 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dat is helaas wel waar.
Beleggen is inderdaad ook een optie, al heb je wel hogere inleg nodig.
200 euro o.i.d. is meestal te weinig.
LOL wat zegt ze?quote:
geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Teruggebericht bij mede limburgeriaan.
Zo gebeurt johquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet nog 55.000 bij elkaar sprokkelen voor mijn auto.![]()
Hackers...:')! Ik voel me vereerdquote:
Zeker. Als je echt hopeloos bent moet je aan staatsloten beginnen en gaan bidden.quote:
quote:Ijsmeis blingbling fonds 79.8 +10%
Fugro 24.76 3.30%
Buhrmann 10.03 1.52%
Corus 0.72 1.41%
KPN 7.45 1.36%
Rodamco Europe 69.60 1.02%
Versatel 2.25 0.90%
CSM 26.64 0.83%
Reed Elsevier 11.38 0.71%
Philips 21.65 0.60%
Wolters Kluwer 15.44 0.46%
Je bent meervoudquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hackers...:')! Ik voel me vereerd
Doe ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker. Als je echt hopeloos bent moet je aan staatsloten beginnen en gaan bidden.![]()
Jij bent medeplichtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |