Tja, de McLarens zijn sneller momenteel, zijn motor is toe aan een tweede race en hij hoeft niet zo nodig te winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef roel26 het volgende:
Wat denken jullie is het verstandig om mijn cashback op Alonso te zetten ?? krijg je op mrbookmaker 4.5 voor, is toch netjes voor de leider van het klassement, dacht ik zo...
tja, maar Albers wil ook wel winnen, maar zou er toch nie snel op inzettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:08 schreef roel26 het volgende:
Denk net dat hij wel graag wil winnen, Raikonnen komt toch wel dichbij na de laatste GP.!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef VincentAdam het volgende:
Af en toe stoppen is verstandiger...![]()
Sportieve groeten en wedden dat je wint!
Ik had ze in een achterlijke combo met Brazilie, Engeland, Tjechie en Oekraine, maar ik zie zojuist dat die laatste wedstrijd gisteren al fout is gegaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
Niemand die iets doet met Ned-Dui?
M. Safin 7 6quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb Safin als tip aan de Grieken gegeven, om zo hun verdiet van de afgelopen dagen te verzachten. Heb er zelf 100 euro op gekickt ................ dacht nu ff de uitslag te kijken, maar hij moet nog beginnen
NG
quote:Om zo hun verdiet van de afgelopen dagen te verzachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |