Unibet is volgens mij live-wedden. Maar ik heb geen idee hoe dat zit of werkt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:45 schreef DeHovenier het volgende:
Overgigens, de wedstrijd van Artikel Brno - Slovan Liberec is allang begonnen, en er staat dat de weddenschap om 16:35 sluit. Die wedstrijd is al 5 minuten bezig, maar die weddenschap staat nog steeds op unibet
Hmm. Ik zie net dat het dezelfde is als die van soccerstand. Ik gebruik altijd soccerstand en livescore. Lekker makkelijk. Die hebben ook tennis-tussenstanden namelijk, al zijn die niet altijd up-to-datequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Is die van voetbalzone niet goed dan?
Unibet is ongeveer hetzelfde als MrBookmaker, alleen dan niet Nederlands (belgisch), maar Engels en met betere odds.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Unibet is volgens mij live-wedden. Maar ik heb geen idee hoe dat zit of werkt.
Och er zijn er hier ook geweest die hun vakantiegeld van een eurotje of vijftienhonderd op een wedstrijd in de nacompetitie, die amper betekenis meer had, pleuren en dan verliezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Voor vandaag een topdag en 110 euro winst gemaakt dankzij 3 tennissers die deden wat ze moesten doen. Gister ook al een goeie dag met 70 winst![]()
Nu nog proberen 220 euro verlies van deze maand weg te werken. Heb in 10 dagen tijd namelijk zo'n 500 euro verlies gemaakt. Sommigen weten wel waardoor.;) Ben gelukkig berekent op zo'n slechte reeks, dus geen ramp.
Het zal moeilijk worden, maar kan hopelijk de komende 2 weken dat bedrag wegwerken en zonder verlies, of zelfs met een kleine winst eindigen deze maand
Zoiets heet een cash-back-bet. Dit betekent dat je (maximaal) 15 euro terug krijgt wanneer je weddenschap fout was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil ook wel 's een gokje wagen bij Mrbookmaker
Ik zie steeds op ajax netwerk dat je bijvoorbeeld de eerste keer als je een gok doet 15 euro kan inzetten en als je niks hebt gewonnen dat je dan alles terug krijgt
Maar hoe zit hety dan precies haalt mrbookmaker iedere maand ofzo een paar euro van me rekening of kan ik zelf weten wanneer ik ga gokken?
Je meldt je aan, je stort een bedrag van min 15 euro via creditcard, overboeking, paypal, etc. Die 15 euro wordt je saldo op je MrB rekening. Je kan het zelf inzetten wanneer je wil, je kan het terug laten boeken wanneer je wil, je kan bij storten wanneer je wil. Je kan een halfjaar niet spelen en dan weer wel. Het is jouw feestje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil ook wel 's een gokje wagen bij Mrbookmaker
Ik zie steeds op ajax netwerk dat je bijvoorbeeld de eerste keer als je een gok doet 15 euro kan inzetten en als je niks hebt gewonnen dat je dan alles terug krijgt
Maar hoe zit hety dan precies haalt mrbookmaker iedere maand ofzo een paar euro van me rekening of kan ik zelf weten wanneer ik ga gokken?
Alweerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook zoals ik hierboven ook al eerder zei, via een link die bijv ikstuur vanuit MrBookmaker. Dan gun je iemand een 10euro bonus namelijk, terwijl voor jou alle voordelen precies hetzelfde blijven.
Jij was eerder, dus ik gun het jou ook hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alweer? Ik wil ook wel een keer
.
Je kunt mij contacteren via geldverdien AT gmail.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |