abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29660812
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:45 schreef DeHovenier het volgende:
Overgigens, de wedstrijd van Artikel Brno - Slovan Liberec is allang begonnen, en er staat dat de weddenschap om 16:35 sluit. Die wedstrijd is al 5 minuten bezig, maar die weddenschap staat nog steeds op unibet
Unibet is volgens mij live-wedden. Maar ik heb geen idee hoe dat zit of werkt.
pi_29660874
Is die van voetbalzone niet goed dan?
Children of the night. What music they make.
pi_29660986
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Is die van voetbalzone niet goed dan?
Hmm. Ik zie net dat het dezelfde is als die van soccerstand. Ik gebruik altijd soccerstand en livescore. Lekker makkelijk. Die hebben ook tennis-tussenstanden namelijk, al zijn die niet altijd up-to-date
pi_29661026
Tennis...

Ik snap altijd niks van tennis...tiebreaks en dat soort termen
pi_29662393
dan moet je daar ook niet op wedden Alleen wedden op iets waar je verstand van hebt....
----
pi_29662844
Dat had ik al in de gaten

Ik zal me dan voorlopig tot de Nederlandse wedstrijden beperken, en evt. wat goede tips uit dit topic.
pi_29665254
Baggermaand tot nu toe Heel veel pech door te verliezen met duidelijk odds van de favoriet en volgens kenners een goeie bet moet zijn...

Het is nu een kwestie van de schade zoveel mogelijk beperken. Gister eindelijk weer eens een winstdag en vandaag ziet het er ook weer goed uit
pi_29665970
Het is maar de vraag of je naar de kenners moet luisteren of naar jezelf....hoewel de kenners en jijzelf het allebei fout kunnen hebben.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:23:24 #34
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_29667776
tvp
- verwijderd door admin -
pi_29669965
waar slaat dat tvp toch op....???
----
pi_29670366
Terug Vind Post, als je zo'n reactie plaatst komt het topic te staan in het My Active Topic gedeelte, en dus is het topic makkelijker terug te vinden.

Ik doe gewoon Bookmark, weinig verschil ertussen dacht ik.
pi_29671950
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Unibet is volgens mij live-wedden. Maar ik heb geen idee hoe dat zit of werkt.
Unibet is ongeveer hetzelfde als MrBookmaker, alleen dan niet Nederlands (belgisch), maar Engels en met betere odds.

betfair is een betting exchange, die inderdaad ook de mogelijkheid biedt tot live-betten, wat erg lucratief kan zijn.

Die wedstrijd die al was begonnen toen de weddenschap nog geplaatst kon worden zal wel gevoid worden...
pi_29674635
Vandaag met een gelukstreffer van Napoli 35 eurotjes gewonnen..
pi_29675424
Voor vandaag een topdag en 110 euro winst gemaakt dankzij 3 tennissers die deden wat ze moesten doen. Gister ook al een goeie dag met 70 winst
Nu nog proberen 220 euro verlies van deze maand weg te werken. Heb in 10 dagen tijd namelijk zo'n 500 euro verlies gemaakt. Sommigen weten wel waardoor.;) Ben gelukkig berekent op zo'n slechte reeks, dus geen ramp.
Het zal moeilijk worden, maar kan hopelijk de komende 2 weken dat bedrag wegwerken en zonder verlies, of zelfs met een kleine winst eindigen deze maand
pi_29675790
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Voor vandaag een topdag en 110 euro winst gemaakt dankzij 3 tennissers die deden wat ze moesten doen. Gister ook al een goeie dag met 70 winst
Nu nog proberen 220 euro verlies van deze maand weg te werken. Heb in 10 dagen tijd namelijk zo'n 500 euro verlies gemaakt. Sommigen weten wel waardoor.;) Ben gelukkig berekent op zo'n slechte reeks, dus geen ramp.
Het zal moeilijk worden, maar kan hopelijk de komende 2 weken dat bedrag wegwerken en zonder verlies, of zelfs met een kleine winst eindigen deze maand
Och er zijn er hier ook geweest die hun vakantiegeld van een eurotje of vijftienhonderd op een wedstrijd in de nacompetitie, die amper betekenis meer had, pleuren en dan verliezen
pi_29676210
Die lui zijn inderdaad heel dom bezig. Kleine kans dat ze inderdaad veel geld binnen krijgen, maar uiteindelijk verliezen ze toch wel met wanhoopsbets

Ik zet vrijwel altijd 80, 100 of 120 in op een wedstrijd met heb een pot van een paar 1000. Op de lange duur moet dat dan naar schatting 10-20% winst opleveren
pi_29676338
Ik zet voorlopig in op zgn 'zekerheidjes'...die zorgen meestal niet voor veel winst maar dat maakt mij niet uit, eerst ff oefenen
pi_29676439
Zekerheidjes heb je alleen niet of zijn gewoon geen value. Je winst dan misschien 5 keer, maar als je een keer verliest sta je weer in de min
pi_29681659
Daar heb je gelijk in. Daarom ga ik dat niet blijven doen, 't is meer om er een beetje 'gevoel' in te krijgen, zullen we maar zeggen.
pi_29690180
Ik wil ook wel 's een gokje wagen bij Mrbookmaker
Ik zie steeds op ajax netwerk dat je bijvoorbeeld de eerste keer als je een gok doet 15 euro kan inzetten en als je niks hebt gewonnen dat je dan alles terug krijgt
Maar hoe zit hety dan precies haalt mrbookmaker iedere maand ofzo een paar euro van me rekening of kan ik zelf weten wanneer ik ga gokken?
pi_29690299
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie steeds op ajax netwerk dat je bijvoorbeeld de eerste keer als je een gok doet 15 euro kan inzetten en als je niks hebt gewonnen dat je dan alles terug krijgt
Maar hoe zit hety dan precies haalt mrbookmaker iedere maand ofzo een paar euro van me rekening of kan ik zelf weten wanneer ik ga gokken?
Zoiets heet een cash-back-bet. Dit betekent dat je (maximaal) 15 euro terug krijgt wanneer je weddenschap fout was.

Als je bijvoorbeeld 30 euro inzet op winst NL tegen Duitsland (met cash-back), en het wordt gelijk, dan krijg je 15 euro terug.
Als je 10 euro hebt ingezet, krijg je 10 euro terug, het maximum is 15.
sig verwijderd door FA
pi_29690398
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Je meldt je aan, je stort een bedrag van min 15 euro via creditcard, overboeking, paypal, etc. Die 15 euro wordt je saldo op je MrB rekening. Je kan het zelf inzetten wanneer je wil, je kan het terug laten boeken wanneer je wil, je kan bij storten wanneer je wil. Je kan een halfjaar niet spelen en dan weer wel. Het is jouw feestje.

Je kan ook zoals ik hierboven ook al eerder zei, via een link die bijv ik stuur vanuit MrBookmaker. Dan gun je iemand een 10euro bonus namelijk, terwijl voor jou alle voordelen precies hetzelfde blijven.

Je kan me eventueel mailen/msn voor meer vragen.
pi_29690533
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook zoals ik hierboven ook al eerder zei, via een link die bijv ik stuur vanuit MrBookmaker. Dan gun je iemand een 10euro bonus namelijk, terwijl voor jou alle voordelen precies hetzelfde blijven.
Alweer ? Ik wil ook wel een keer .

Je kunt mij contacteren via geldverdien AT gmail.com.
sig verwijderd door FA
pi_29690745
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Alweer ? Ik wil ook wel een keer .

Je kunt mij contacteren via geldverdien AT gmail.com.
Jij was eerder, dus ik gun het jou ook hoor

Het was alleen maar om aan te geven dat nieuwe mensen zich zo moeten aanmelden, want voor hun maakt het geen bal uit en ze maken een van ons blij
pi_29695448
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

geldverdien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')