quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
sprakeloos?quote:
sprakeloos?quote:
Last van een dubbele tong?quote:
I am overherequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:25 schreef Brilaap het volgende:
PS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111!!!!.
Nu ik jou zie welquote:
Pedo is onder de 18 ofzoiets, jij bent boven de 18 en ik ook dus dat is geen pedoquote:Niks nummertje voor jou
Ik doe niet aan pedo enzo
Als dit "the place to be" is, dan is het wel heel ernstig gesteld met fok op het moment.quote:
Ja dat is wel klote, dat die gesloten topics verdwijnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
Oh ja, ik mag pub niet meer in vanwege een topic die ik daar had geopend.
Vraag me niet om een link... ik weet bij god niet woar.
*Gaat zoeken. Brb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
Oh ja, ik mag pub niet meer in vanwege een topic die ik daar had geopend.
Vraag me niet om een link... ik weet bij god niet woar.
Trustequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot later
Ik ga ervan uit dat ik nu ga slapen, posten bieden geen garantie voor de nabije toekomst![]()
ja, allemaal meppelersquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef Avani het volgende:
[..]
Als dit "the place to be" is, dan is het wel heel ernstig gesteld met fok op het moment.![]()
quote:
Truste schat. Ik kom er zo aanquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot later
Ik ga ervan uit dat ik nu ga slapen, posten bieden geen garantie voor de nabije toekomst![]()
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:28 schreef DaMook het volgende:
Waarom mag je niet in PUB komen cerror ? heb je er lopen baggeren
quote:
Slaap lekker...quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot later
Ah ja met danny's banlijstjequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
dat was de dag dat [PUB] openging
Oh ja, jij was erbij toen ik het opendequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
dat was de dag dat [PUB] openging
ik zou die disclaimer maar ergens in een txt bestandje neerpleuren, volgens mij heb je hem nog wel vaker nodigquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot later
Gesloten pub topics verdwijnen voor niet-crew mensenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Er staat niks in je posthistory Cerror.
...
Dat is m'n stamcafé.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:33 schreef Tomek het volgende:
[..]
[offtopic]
cerror, jij lijkt me echt zo'n unreal café type![]()
[/offtopic]
[ontopic]
![]()
[/ontopic]
topics zijn toen allemaal gedeletequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Er staat niks in je posthistory Cerror.
...
Ik in shoarmaquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb zin in frituur.
Dude, je kent me wel huh?quote:
Je bent terug...quote:
Was nog niet echt wegquote:
Bel dan de plaatselijke shoarmaboerquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:37 schreef Tomek het volgende:
[..]
![]()
ik ook, heb alleen geen zin om het te maken![]()
nee echt nietquote:
bellenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bel dan de plaatselijke shoarmaboer
Aaaaw....quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was nog niet echt weg
Voel me eenbeetje alleen
deze discussie komt me vaag bekent voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:38 schreef Tomek het volgende:
[..]
nee echt niet![]()
of ik heb je onbewust toch een keer herkend daar, ben er wel een paar keer geweest![]()
ken je jeroen ook dan?
Is in Meppel de shoarmatheek nog open om half drie zondagnacht?quote:
Stoned Jeroen met z'n scharrel genaamd Willeke?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:38 schreef Tomek het volgende:
[..]
nee echt niet![]()
of ik heb je onbewust toch een keer herkend daar, ben er wel een paar keer geweest![]()
ken je jeroen ook dan?
En nog open?quote:
Zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Is in Meppel de shoarmatheek nog open om half drie zondagnacht?
leuke naam voor een scharrelquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoned Jeroen met z'n scharrel genaamd Willeke?
Die kent mij zeker wel.
Doe ik denk maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Aaaaw....![]()
Kom dan maar gezellig bij de BeFfers....
ik ben echt zo jaloiers hequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:41 schreef Tomek het volgende:
[..]
Zeker! 2 stuks zelfs hier in mijn straat
![]()
voor zover ik weet gaan die lui nooit dicht![]()
O my god ja!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoned Jeroen met z'n scharrel genaamd Willeke?
Die kent mij zeker wel.
Hier ook zeker tot 5 uurquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:41 schreef Tomek het volgende:
[..]
Zeker! 2 stuks zelfs hier in mijn straat
![]()
voor zover ik weet gaan die lui nooit dicht![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:42 schreef Tomek het volgende:
[..]
O my god ja!
Is een vriend van me, heb ik nog naast gewoond in Groningen![]()
Wat wil je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik heb echt trek in shoarma
Trustenquote:
Neu PS komt zo..quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
klaar met de sex en meteen slapen![]()
hoezo stereotype man
truste
Krekquote:
Groot, extra pitah en met 1 knoflook en 2 hete uiensausquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:44 schreef Tomek het volgende:
[..]
Wat wil je?![]()
Groot, klein, met of zonder kaas, saus?
Ze bezorgen ook![]()
Welke tent ga je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:44 schreef Tomek het volgende:
[..]
Wat wil je?![]()
Groot, klein, met of zonder kaas, saus?
Ze bezorgen ook![]()
jij hebt in een shoarma tent gewekrtquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier ook zeker tot 5 uur
* Blij is niet meer in de shoarmatent te werken
Blij dat je zegt dat ik ook zo komquote:
verdomd ja er zitten er zelfs 3quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke tent ga je?
Pyramide, Sphinx of die andere in dezelfde straat?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij hebt in een shoarma tent gewekrt
oke zo leer je nog eens wat
Ik zag net een brommer richting zaanstad rijdenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Groot, extra pitah en met 1 knoflook en 2 hete uiensaus
oke dan doe je toch iets verkeerdsquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nog voor nop ook
5 uur werken voor wat drinken en een schotel naar keuzen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
5 uur werken voor wat drinken en een schotel naar keuzen
Hehehe laatst heeft een vriend van me terwijl hij op de tafel stond, zijn broek naar beneden getrokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
verdomd ja er zitten er zelfs 3![]()
pyramiden ben ik altijd![]()
goed voor de eetlustquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe laatst heeft een vriend van me terwijl hij op de tafel stond, zijn broek naar beneden getrokken.
En de tent zat stampvol
* Deur op kier zetquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik zag net een brommer richting zaanstad rijden![]()
Uh........ bijna 2 jaar gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke dan doe je toch iets verkeerds
maar dat was eenmalig neem ik aan of?
Vriendendienstquote:
Er moest weer knoflooksaus gemaakt worden?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe laatst heeft een vriend van me terwijl hij op de tafel stond, zijn broek naar beneden getrokken.
En de tent zat stampvol
conclusie je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Deur op kier zet
[..]
Uh........ bijna 2 jaar gedaan
[..]
Vriendendienst
Als hun marcel zijn gang hadden laten gaan.......quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:50 schreef Tomek het volgende:
[..]
Er moest weer knoflooksaus gemaakt worden?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Als zij marcel zijn gang hadden laten gaan.......
Niet echt, ik doe alleen wat ik wil en laat me niet gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
conclusie je bent te goed voor deze wereld
of een döner kebab met knoflooksausquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
Ik zou toch echt voor de Chicken Durum gaan als ik nu naar de shoarmatheek zou gaan...
je snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt, ik doe alleen wat ik wil en laat me niet gebruiken
Precies want turken en beffen gaat niet samen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt, ik doe alleen wat ik wil en laat me niet gebruiken
Döner met alle saus isquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
of een döner kebab met knoflooksaus
Ik moet me scheren voor ik gebeft kan worden door een Turk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies want turken en beffen gaat niet samen..
Met die snorren.
hey je ouwe ava is terugquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies want turken en beffen gaat niet samen..
Met die snorren.
denk dat iedere man, turk of niet dat wel op prijs zou stellenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet me scheren voor ik gebeft kan worden door een Turk?
Turken houden van vrouwen met snorren hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat iedere man, turk of niet dat wel op prijs zou stellen
zal wel lekker kriebelen want anders kan ik me er ook niets bij voorstellenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Turken houden van vrouwen met snorren hoor
* Scheren gaat
Sjeg, moeie sjnor!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Turken houden van vrouwen met snorren hoor
* Scheren gaat
Jakkes doe eens niet zo viesquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal wel lekker kriebelen want anders kan ik me er ook niets bij voorstellen
scheerapparaat lenen?
Iek heb gedaan voor jouquote:
ik doe nooit viesquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jakkes doe eens niet zo vies
Ik heb mijn eigen middeltjes
Wax...quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker een van die pijnlijke vrouwenmiddeltjes
Of zo'n monsterdildo.quote:
En glad gegarandeerdquote:
Strak planquote:
Goed idee ook, ontharingscreme...quote:
valt idd weer mee hequote:Op maandag 15 augustus 2005 03:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed idee ook, ontharingscreme...
Die vrouwen zijn zo dom nog niet...
Nou ja, stiekem denk ik toch echt dat een man de ontharingscreme heeft uitgevonden...quote:
Beter dan een scheermesquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed idee ook, ontharingscreme...
Die vrouwen zijn zo dom nog niet...
De mep van essel uitdeeltquote:
Ja, als het goed is 'please' je jezelf daar ook indirect weer mee...quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter dan een scheermes
Alles om mannen te plezieren
Het "mes" snijd aan 2 kantenquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, als het goed is 'please' je jezelf daar ook indirect weer mee...
De creme onthaardt aan twee kanten... Neh, klinkt toch minder...quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het "mes" snijd aan 2 kanten
ik heb zo'n vaag vermoeden dat je gelijk hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou ja, stiekem denk ik toch echt dat een man de ontharingscreme heeft uitgevonden...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:37 schreef whoops het volgende:
[..]
De creme onthaardt aan twee kanten... Neh, klinkt toch minder...
Oi, niet van mij hequote:Op maandag 15 augustus 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je nou nog niet wat ik van die essel petsen vind![]()
Moet ik bij iemand in de leer dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
och zo hard zijn die nou ook weer niet hoor
kun je doen al word het daar alleen maar lekkerder van denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet ik bij iemand in de leer dan?![]()
Ik laat het maar denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je doen al word het daar alleen maar lekkerder van denk ik
dat was me al duidelijk, zie essel sigquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik laat het maar denk ik
Ik ben meer het knuffeltypje.
Die ken ik als mijn broekzakquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was me al duidelijk, zie essel sig![]()
Trusten ksquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
mooie tijd om weltrusten te zeggen dus
slaap lekker![]()
En wanneer ben je weer terug?quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten ks
|k ga er ook vandoor, voor wie dit nog leest ook een welterusten en sweet dreams
Ik ben er vrij regelmatig hequote:Op maandag 15 augustus 2005 03:55 schreef whoops het volgende:
[..]
En wanneer ben je weer terug?
Slaap zacht PS!
Ik wist niet dat je kwaad werd...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef jackson het volgende:
Willen jullie dit topic niet zover af laten zakken
Dank u
Kon je ook niet wetenquote:
Biertje?quote:
Het is al fucking avond hoor Brilaap...quote:
Tiefus ja! Goedenavond.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is al fucking avond hoor Brilaap...
Time flies when you're having fun enzo...quote:
Werkt en zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun enzo...
Goeie keus! Doe Röyksopp de groeten van mequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef mordradead het volgende:
omdat ik donderdag naar lowlands ga
Een beetjequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond. Ik kom even om de hoek loeren om te kijken of het een beetje gezellig is hiero.
Het is wel rustig inderdaad.quote:
Ik heb vanmiddag nieuw phet gehaald.quote:
Tssskquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
PUB viert het 100-delig bestaan van de SC.
Heej, ik mag jou voor n00b uitmaken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kon het niet laten om het even te melden.![]()
Heb me er kapot gelachen, lijkt dus meer op ONZquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is heel Fok! in een subforum gepropt, speciaal voor tieners
Pubers baggeren.quote:
Omdat je een maandje langer geregistreerd staat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heej, ik mag jou voor n00b uitmaken!
N00b!
Wat een egostrelerij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
jullie zijn allemaal n00bs vergeleken met mij
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef mordradead het volgende:
en weet je waarom het er is... omdat pubers overal uitgekotst worden. Ik, een notoire puber als ik ben, daar dus heen word ik verdomme uitgekotst en gebannd, ik laat netjes een berichtje achter in het fotoboek van die moderator daar krijg ik verdomme niks terug....
Puberswat moet je ermee
Ik post hier niet vanaf deel 1 nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Pingwingei het volgende:
Jij bent geen echte BeF-fer of wel?
ik ben hier ooit vroeger ook een keer geweest, toen werd ik weggepestquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Pingwingei het volgende:
Jij bent geen echte BeF-fer of wel?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben hier ooit vroeger ook een keer geweest, toen werd ik weggepest
Prepare to be doomed againquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben hier ooit vroeger ook een keer geweest, toen werd ik weggepest
Technisch? Ja. Voor de rest? Nuh-uh!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
jullie zijn allemaal n00bs vergeleken met mij
Ik ook niet, maar ik lever een nuttige bijdrage door het maken van de site en voedingswijzerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik post hier niet vanaf deel 1 nee.
Zo he, goed van je! En nu?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik lever een nuttige bijdrage door het maken van de site en voedingswijzer
Jij produceert ze niet en je maakt ze niet van kwaliteit, elk topic waarin jij reageert is verdoemt tot de slotjes!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef mordradead het volgende:
aan jou ondertitel te zien ben jij een kutuser, zoals je in mijn sig ziet produceer ik alleen kwaliteitspots
Nu weet iedereen aan welke voeding hij/zij zich moet houden.quote:
En dan zit je goed in BeF?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu weet iedereen aan welke voeding hij/zij zich moet houden.
Ja.quote:
Ik heb er maar 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef mordradead het volgende:
je kunt voor beide toch ook 1 oog gebruiken?
Wat is er op maandagavond voor boeiends?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben met een half oog Fokken en met een half oog tv kijken
Scooby Dooquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
|Wat is er op maandagavond voor boeiends?
quote:
Uiteraard, vooral de avatarquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou, niemand kan tippen aan onze enige echte Dead-Doll, uiteraard.
Ik ben een kerstcadeau.quote:
Mr-Z is multifunctioneel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Pingwingei het volgende:
Jij bent trouwens een legopoppetje! Bedrieger!
Heuj.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou, niemand kan tippen aan onze enige echte Dead-Doll, uiteraard.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Stuiterende tieten, ja, en dat is nog maar het neusje van de zalm. Ik zeg het je, vrind!
Kom, laten we nou niet verbasterd Middelleeuws gaan lullen om intelligent over te komen, hč.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Ik wordt nieuwsgierig, gij hebt mijnde aandacht in zijnde volledigheid.
Ik ben multifunctioneel inzetbaar, mijn favoriete titel op het werk.quote:
In het weekend ben ik een paprikaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Pingwingei het volgende:
Jij bent trouwens een legopoppetje! Bedrieger!
Ik ben alround medewerkerquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben multifunctioneel inzetbaar, mijn favoriete titel op het werk.
sorry ik wil niet op de gemiddelde IQ-volle BeF-fer lijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:00 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Kom, laten we nou niet verbasterd Middelleeuws gaan lullen om intelligent over te komen, hč..
Zo man, hoe doe je dat?quote:
*springt in de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
sorry ik wil niet op de gemiddelde IQ-volle BeF-fer lijken.
Ok... Tieten, Bier, Friet, Hier, Nu.
Dat Lego-poppetje, zat dat vroeger niet bij zo'n grondplaat met een riviertje waar je bergen op kan maken en een hangbrug en zo'n geel auto'tje en bootje en aanhangwagentje enzo?quote:
Jeuzus, daar helemaal?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef Pingwingei het volgende:
Heeten heeft geen station, ik haal je wel bij Raalte
Verlaat inkoppertje.quote:
nee.. bij een safari/film set. met safari wagentje en film ploegje er bijquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat Lego-poppetje, zat dat vroeger niet bij zo'n grondplaat met een riviertje waar je bergen op kan maken en een hangbrug en zo'n geel auto'tje en bootje en aanhangwagentje enzo?
Ah, da's maar een halfuurtje treinen, inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Pingwingei het volgende:
Oh dan, dat valt mee, vanuit Raalte kan je in 1 keer naar Zwolle
Hmm ok, die heb ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nee.. bij een safari/film set. met safari wagentje en film ploegje er bij![]()
Ik kan niet wachten op de stuiterende schaamlippenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Stuiterende tieten, ja, en dat is nog maar het neusje van de zalm. Ik zeg het je, vrind!
Ik ben dan ook twee weken te laat geborenquote:
Socializen zeg maar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef Pingwingei het volgende:
Ik vlieg maar eens naar beneden, zogenaamd "gezellig doen"
Neuh, ik speel er nooit meer mee. Ook geen ruimte voor trouwens.quote:
Oeh, als ik me echt de tering verveel ga ik al die dozen wel eens doorspitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef Mr-Z het volgende:
trouwens ze gebruikten ook vaak dezelfde poppetjes voor meerdere sets.. dus wie weet zat die ook bij jouw set![]()
lego is nog steeds vetquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh, als ik me echt de tering verveel ga ik al die dozen wel eens doorspitten.![]()
![]()
Het is ook niet om mee te spélen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh, ik speel er nooit meer mee. Ook geen ruimte voor trouwens.![]()
Jij bent ook geen die-hardquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef Mr-Z het volgende:
ik ga douchen en lekker in bed tv kijken
truste mensen![]()
ik heb vanaf vanmorgen 10 uur gekart tot netquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent ook geen die-hard
Slaap wel!
En je hebt spierpijn in je onderarmen zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb vanaf vanmorgen 10 uur gekart tot netben misselijk
Heb jij dat ook nog dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is ook niet om mee te spélen.
Er zijn gewoon mensen die het revolutionaire, doch prachtige Lego niet onder woorden kunnen brengen. Onuitstaanbaar!
Nee, Lego is een collecters item. [afbeelding]
ja bloeduitstortingen aan de binnenkant van m'n benen, last van m'n rug op vreemde plaatsen en inderdaad die spierpijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En je hebt spierpijn in je onderarmen zeker?
Lekker... despootje graagquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog cerveza?
Ja hoiquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:49 schreef jackson het volgende:
uhhhh... hallo ?!
Hardop.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef jackson het volgende:
Ik hoor jullie denken waar blijft jackson
Ja... tis me wat...quote:
Ik wel ja..quote:
Hoezo dan?quote:
Beetje moe..quote:
Ooh... als dat alles is...quote:
Me net de tering gefietst over een landweggetjequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... als dat alles is...
Ik ben redelijk uitgeslapen.. beetje moe in benen van fietsen maar verder niet
Gelukkig maar. Hoe ist?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... tis me wat...
Ik snap et wel hoor
*tof kijkt*
Ja lekker... nogsteeds vakantie enzoquote:
Mooi mooi mooi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Me net de tering gefietst over een landweggetjewas nogal donker..
Goed, ook nog vakantie, lekker rustig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja lekker... nogsteeds vakantie enzo
Daar dan?
Alleen krijg je er op die manier een iets te hoge bloeddruk van..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi...
Fietsen is ergggg healty
Heb laatst ook nog 20 km gefietst, doet toch wel goed om de een of andere reden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi...
Fietsen is ergggg healty
Ja ik ook... vandaag tijdje achter de draaitafels gestaan en naar de volvo dealer geweest.. lekker rustig aan allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed, ook nog vakantie, lekker rustig.
Als het goed is krijg je er geen (continue) verhoogde bloeddruk van hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen krijg je er op die manier een iets te hoge bloeddruk van..
Oeh op zoek naar een nieuwe auto? Bepaald type op het oog?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja ik ook... vandaag tijdje achter de draaitafels gestaan en naar de volvo dealer geweest.. lekker rustig aan allemaal.
Nee... even met de auto van mijn vader langs de dealer. Er brandde een lampje van service die niet hoorde te brandenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh op zoek naar een nieuwe auto? Bepaald type op het oog?
Wat is het voor Volvo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... even met de auto van mijn vader langs de dealer. Er brandde een lampje van service die niet hoorde te branden
Ben niet zo'n opschepper maar een dikkequote:
S80 of XC90?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben niet zo'n opschepper maar een dikke
We hadden eerst een S80 maar nu hebben we een V70quote:
Erg vet zeg. Wat is de top die je er mee gereden hebt? Of je vader...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:07 schreef jackson het volgende:
[..]
We hadden eerst een S80 maar nu hebben we een V70.
Alles erop en eraan.. bi-xenon en dat soort grappen.
2.5T en het nieuwste model dus 210PK (en een ongelooflijk koppen van 320NM bij 1500!!!!! Toeren al)
Erg fijn ding
Met deze nog niet op top gereden ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg vet zeg. Wat is de top die je er mee gereden hebt? Of je vader...
Das wel lekker, gauw eens naar Duitsland er mee dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Met deze nog niet op top gereden ofzo. Tsja... wat zal et lopen... 240 op de klok denk ofzo
Hmmwhah... daarvoor hoef ik niet perse naar duitsland hoor. Maar heel gek.. ik had bij die S80 niet echt de behoefte om ermee te toppen.. en dat heb ik bij deze ook niet eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das wel lekker, gauw eens naar Duitsland er mee dus.![]()
Auto's zoals?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah... daarvoor hoef ik niet perse naar duitsland hoor. Maar heel gek.. ik had bij die S80 niet echt de behoefte om ermee te toppen.. en dat heb ik bij deze ook niet eigenlijk.
Bij andere auto's zat gedaan hoor
C32AMG/C55AMG/Nieuwe S600/Audi A3/4(cabrio)/BMW 328/Peugeot 206Gti/106Gtiquote:
Nicequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:18 schreef jackson het volgende:
[..]
C32AMG/C55AMG/Nieuwe S600/Audi A3/4(cabrio)/BMW 328/Peugeot 206Gti/106Gti
Niet allemaal zelf gereden maar wel dat ik ernaast zat... sommigen zelf gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |