Poepoe jij durftquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik mijn iPod muziek hard wil horen sluit ik hem gewoon op mijn boxjes aan
Mja, ik vraag me gewoon af waar de klankkast van die subwoofer zit... heeft hij uberhaupt wel een klankkastquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef riley het volgende:
daar valt over te discussieren, geef ik ook verder geen waardeoordeel over
[..]
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kast
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
nee, de rest ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar is het dat buisje zeg maar?
JBL = Harman Kardon geloof ik, wordt ook via HK verkocht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..
Beetje ¤200,- voor een paupersetje boxen.
Dan liever even doorsparen voor een midrange setje van JBL dan zoiets
Site ziet er wel betrouwbaar uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Weet iemand of deze aanbieding te vertrouwen is?:
http://www.paypalshop.nl/page35.html
Inderdaad prijs is natuurlijk veels te laag. Moet je eens bij de gsm's kijken, die hebben ook allemaal een lage prijs (een w800 voor 217 oid (wel niet op voorraad).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Site ziet er wel betrouwbaar uit.
Prijs niet ¤84
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
Niet bij de 2nd genquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
D'r zit niet eens een poweradapter bij geloof ik. En bij m'n gewone IPod 4g Color zit ook alleen maar een USB-kabel bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
quote:van de site:
Wat krijgt u erbij?
iPod mini-doosInhoud verpakking
- iPod mini van 4 of 6 GB
- Koptelefoon met oordopjes
- Riemclip
- USB 2.0-kabel
- Gebruikershandleiding
- Cd met iTunes voor Mac en Windows en elektronische documentatie
(1)FireWire-kabel dient apart te worden aangeschaft
1.1 is 12 Megabitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
dat klopt niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Cherrylips, heb jij er al 1?
da's echt vet asociaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
Ik heb `m via Internet besteld, maar vandaag even bij de lokale Appledealer geinformeerd en die jongen was onverbiddelijk. Batterij en accu: drie maanden garantie. Ze hebben het er bij de iPods in de vitrine ook apart bij vermeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Je kunt met je windows pc, en met een mac foto's op je iPod zetten, en niet alleen mac ondersteund de formaten.. volgens mij kan je gewoon gifjes en jpg bestanden erop zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
Waar heb je die iPod gekocht dan..? lijkt me niet echt normaal als je niks erbij krijgtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef GaRleC het volgende:
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Salie het volgende:
Ja, ik heb dus wel een probleem
Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.
http://www.copypod.net/download.php
Denk je dat ik dat niet allang zou hebben gedaan als dat kon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
iTunes niet aan gooien nee. geen strak plan. misschien even ituneshelper.exe enzo uit je processlist gooien. dan restore je je library via copypod naar je iTunes library en klaar! dan kan je copypod er weer af flikkeren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Salie het volgende:
[..]
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef obs het volgende:
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
Vaak veel muziek, dus niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.. hippiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Mr.David het volgende:
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?
En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.![]()
Eerst alles los maken.. en dan je iPod naar binnen wurmen door de opening voor je scherm. Als alles goed zit plaats je je schermbescherming onder de skin met de ronde kantjes op je scherm/iPod zelf..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef wendywendy het volgende:
Yeah! Ik heb m'n ipod photo.Nu alleen ff ontdekken hoe ik er een iSkin op krijg. Vind het zonde als m'n schermpje naar de donder gaat
heette je daar ook tonks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Oja ik ken jou van unknownnet
Dit hebben ze niet expres lastig gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Wow, slechtste flame ooit. Ik zou zeggen, drop the Apple-hating act. Blijkbaar weet je niet genoeg van Apple af om het op een normale manier met juiste argumenten af te kraken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
zag net dat er maar 3.74 GB op mijn Ipod mini kon....(zoiets ongeveer)...kan je ook nog zorgen dat de spelletjes eraf gaan en dat je dus écht rond de 4 GB op je IPOD kan zetten
Totdat jij hem eject of disconnect.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Mr.David het volgende:
Hoe lang blijft 'ie trouwens staan op dat Do not disconnent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |