En waar is een link naar de vorige?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef Mainport het volgende:
Ik zag iemand erover zeuren en heb dus even een nieuwe aangemaakt.
Ik publiceerde altijd die dingen op mijn site. Ik had een paar 'vrienden' die ook konden uploaden. Soms zag ik weer pieken in de stats, dan wist ik genoeg: er was weer een proefwerk gejat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:40 schreef Duder het volgende:
Ik heb trouwens al heel vaak het proefwerk van tevoren in handen gekregen
Brechtje is ons engeltjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Brechtje het volgende:
*denkt hard na.
Ik moet toch iets geflikt hebben?
Heb soms alleen een grote bek, maar nooit echt wat geflikt ofzo.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef Mainport het volgende:
Ik zag iemand erover zeuren en heb dus even een nieuwe aangemaakt.
Edit: Wat heb je ooit op school geflikt?
Wilde ze jou aangeven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef twetwe het volgende:
euh we hadden zon leraar die echt over de rooie ging altijd. Toen hij ging flippen op een vriendin van mij heb ik dat opgenomen en op internet gezet. De school wou de politie erbij halen
Tvpquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:25 schreef fokME2 het volgende:
Een pc starte op, maar zonder aanmeldiets op de servers.
Ik netwerkverbinding ingesteld en toen kon ik vanalles
[ code verwijderd ]
Jammer dat de directie het geen succes vond![]()
>> Kopieer deze tekst, plak het in notepad. En sla het op als .bat ipv .txt. Dubbelklik! en veel plezier
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
gedaan, geschorst.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:25 schreef fokME2 het volgende:
[ code verwijderd ]
>> Kopieer deze tekst, plak het in notepad. En sla het op als .bat ipv .txt. Dubbelklik! en veel plezier
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
Dat doe je dan niet slim, want als je het slim doet maak je de titel van het bestandje zoiets als klikhierniet.bat . Er zijn dan genoeg sukkels die erop klikken. Ik kan het alleen niet proberen, want ik kan de eerste pagina niet bekijken door een stom filter hier op schoolquote:
Code nog ergens vandaan te halen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:25 schreef fokME2 het volgende:
[edit] Dit doen we toch maar niet [/edit]
[edit] Ook dit niet [/edit]
![]()
![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:29 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Code nog ergens vandaan te halen?
Edit:
Laat maar, ik heb hem al van google cache afgehaald [afbeelding]
hehe, wat doet het eigenlijk. Geen zin om op mn eigen computer uit te proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |