quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Morwen het volgende:
Niks helaas![]()
Ik was altijd degene die de brugpiepers uit de prullenbakken hielp en daarna de bullies op hun nummer zette. Enorm saai dus, but hey somebody's got to do the dirty work![]()
In de klas zat ik gewoon weg te dromen en schrok zo afentoe eens wakker als er weer eens een rugzak richting leraar ging. En dan vond ik het vaak zielig voor de leraar.
Niet bepaald stoer maarja, die moeten er ook zijn heh![]()
Jan-Hendrik! Hoe gaat het ermee!quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:02 schreef Jace het volgende:
Tafel in de fik gestoken
Ik had de sleutel die op alle kluisjes pasten gekopieerd (kben ervoor geschorst)
Marokannen geslagen en laten slaan
Een meisje laten overplaatsen naar een andere klas dmv een brief die ze zelf zou hebben geschreven
(ze ging huilen omdat ze nu niet meer bij dr vriendinnen zat maar ze is nooit terug geplaatst)
Verf over een jongen heengegooit onder tekenen
Een etui tegen een leraar zn hoofd gegooit.
Dronke/stoned in de les
2e klassers mn huiswerk laten doen (nutteloos)
dit is wat ik me eigenlijk op dit moment kan herinderen
Docenten vonden me altijd braaf, omdat ik ze meestal te slim af was en kalm overkom![]()
Maar nu ik rechten doe ben ik echt braaf![]()
Ik hoop dat niemand me nu herkent![]()
OMG, mijn nachtmerrie, wat doe jequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Half naakt naar school.
Ik vond het wel leukquote:
Wacht maar, hier ga je voor eeuwig van dromenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk
Mijn doel was om weer naar huis te worden gestuurd.
Dat deden ze niet
Volgens mij dachten ze dat het normaal was ofzo
was wel zomer
Ik ben ook makkelijk geslaagd , maar droom er niet overquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar, hier ga je voor eeuwig van dromen![]()
![]()
ik doe nog steeds examens in mijn dromen terwijl ik met gemak geslaagd ben toen![]()
Touche, maar u is nog jong. Wacht maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook makkelijk geslaagd , maar droom er niet over
Met mijn 18 voel ik me al oudquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Touche, maar u is nog jong. Wacht maar![]()
Of ik ben gewoon gestoord, kan ook![]()
ga maar voor het laatstequote:Op donderdag 21 juli 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Touche, maar u is nog jong. Wacht maar![]()
Of ik ben gewoon gestoord, kan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |