Ja en toch mot ik je niet als mijn kind.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Ik ben anders wel de lievste puber op deze aardbol hoor!
Toch fijn dat er nog constantes in het leven zijnquote:
Ach in het weekend mis ik ze ook altijd...ik ga dan maar op maandag vrolijk verder waar ik vrijdag was gebleven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja die hebben al twee maanden iets.......teminste ongeveer zo iets!
Oh ja hallo allemaal..... uit mijn bed rol lekker gedouched en gegeten en nu weer ff hier kijken jezus wat zijn jullie snel gegaan zeg met de toppic's heb er twee gemist!![]()
Mijn papa is dood!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en toch mot ik je niet als mijn kind.Ga maar je papa pesten ofzow.
Met Sunjammer gaat het welquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he lieffie alles goed?
![]()
sunjammer is er weer![]()
Nu denken ze dat jij een kloon bent.quote:
quote:
een wat een kloon? ik ben in mijn eentje... ben nog nooit gekloont dat doen ze toch nog niet met mensen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nu denken ze dat jij een kloon bent.
Nee, ze dachten dat ik een tweede account zeg maar was van iemand anders. En nu denken ze dat van jou.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:38 schreef Chip90 het volgende:
[..]
een wat een kloon? ik ben in mijn eentje... ben nog nooit gekloont dat doen ze toch nog niet met mensen?![]()
Gecondoleerd dan maar.quote:
jij zegt dat je papa dood is....?? dus je beledigd jezelf ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kut, heb ik iemand beledigd.
Ik ben ook altijd zo slim met dit soort dingen.
Tja als het een grapje was, dan was ie niet leuk nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kut, heb ik iemand beledigd.
Ik ben ook altijd zo slim met dit soort dingen.
van mij?? dat bn je toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ze dachten dat ik een tweede account zeg maar was van iemand anders. En nu denken ze dat van jou.
Jullie zijn gewoon beide in-de-kast-zittende-homo-/-bi-gasten-die-klonen-blijven-tot-dat-we-fotografisch-bewijs-hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ze dachten dat ik een tweede account zeg maar was van iemand anders. En nu denken ze dat van jou.
Nou...nee dank jequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Fotografisch? Ik zal jullie een tastbaar bewijs leveren!
moet eerst achter komen wat ik er mee wil.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon beide in-de-kast-zittende-homo-/-bi-gasten-die-klonen-blijven-tot-dat-we-fotografisch-bewijs-hebben.
Snappie?
Ach kom je vanzelf wel achter.....zo gaat het volgens mij met iedereen denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:44 schreef Chip90 het volgende:
[..]
moet eerst achter komen wat ik er mee wil.....
hoe zijn jullie dan uit de kast gekomen? of er achter gekomen dat je homo was? ik kijk graag naar jongens en zou er wel mee willen zoenen en knuffelen maar meer....lijkt me nu nog een beetje vies eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |