ben trouwens 60 gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:29 schreef Semisane het volgende:
Lekker thee.Maarre Blubber...je bent een bikkel hoor
Zo ziek doorwerken....je collega's mogen je wel een appeltaart geven....dwz als je nie meer ziek bent.
Heb al een week niet echt kunnen spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ben trouwens 60 gewordenen nu aan het farmen voor mn uberjurk
![]()
NIET NUquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, ik heb nog allemaal leuke ziekenhuistraumas
Waar zouden Blubber en ik het anders over hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef TehRockstar het volgende:
Godver, nog een uur.
Ik hoop dat jullie het over WoW hebben ivm met de uberjurk.
Oei....wat een verhaal.....en weten jullie al wat het is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:50 schreef Camoth het volgende:
Vanmorgen om half 8 m'n bed uitgerammeld door me moeder:
*knipperdeknip*
Blijkbaar wel..want je had het meteen over WOW.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken jullie en jullie hobbies niet hoor.
Het betekend dat je opzich niet weet waar je het over hebt..behalve dan dat je weet dat blubber en ik wow spelen.....ga het maar nu maar weer over iets anders hebben dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, dat betekent dat ik level 60 heb ik Psychic Powers!![]()
Ok, ik speel het speel niet.
Jah! Belachelijk toch?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef Semisane het volgende:
Ben in het vorige topicdeel gewoon gekoppelt aan Sunjammer......wie bedenkt zoiets zeg?![]()
Ach D_K was 1 of ander knulletje die hier zo nu en dan poste.....volgens hemzelf is ie geen heaumeau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, geen idee.
Ik werd gekoppeld aan Dark_Killah. Maar niemand vertelt me of dat een flikkerd is of niet, want ik zie hem nooit posten.
Ja. inderdaad.....wel jammer dat ze het door hebben nu.quote:
over wie heb je het?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom zien jullie er allemaal hetzelfde uit.
Blokkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach D_K was 1 of ander knulletje die hier zo nu en dan poste.....volgens hemzelf is ie geen heaumeau.
Dus of hij hier nou postte omdat tie een beetje in de war was of om te bewijzen dat tie erg "open-minded" was weet ik ook niet.
Maar wel koppelen je wel aan die andere nieuwe.....kan je met hem mini-meeten....lekker met blokken spelen ofzow.![]()
Tja, je kunt het niet eeuwig geheim houden he...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja. inderdaad.....wel jammer dat ze het door hebben nu.
Jonge.....wat jij wilt weet je....quote:
het was ook te mooi om waar te zijn ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, je kunt het niet eeuwig geheim houden he...
Speel je mee? Ik heb de poliesie helikoptur en ik heb de poliesie motur!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jonge.....wat jij wilt weet je....![]()
Sorry, mag niet spelen met kinderen jonger dan 18 van de rechter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Speel je mee? Ik heb de poliesie helikoptur en ik heb de poliesie motur!
Geen idee...moet je hunnies vragen hequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Ryan_R en Creno iets met elkaar?
Ben ik ff blij dat dat niet zo is......zou er toevallig totaal niet aan moeten denken....kinderen dus....laat staan pubers....quote:
So what else is new?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:31 schreef Sunjammer het volgende:
*nuttige bijdrage lever*
ja die hebben al twee maanden iets.......teminste ongeveer zo iets!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Ryan_R en Creno iets met elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |