quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup...
Oei Oprah begint.. Oei Oprah in de" maximum security prison" om moordende echtgenoten te spreken..
Prutser.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef Sunjammer het volgende:
*verder pruts*
doeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben weg, misschien deze week nog eens terug. Doei doei allemaal![]()
![]()
Tjonge...je moet nog veel leren....Oprah --> vrouwen --> heaumeau's --> Oprah...snappie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef Chip90 het volgende:
[..]
Oprah is toch voor vrouwen dat programma![]()
Verbaast me niks.quote:
oh ok..... alle homo's zijn dus een beetje vrouwen? dacht dat dat een beetje een vooroordeel was?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tjonge...je moet nog veel leren....Oprah --> vrouwen --> heaumeau's --> Oprah...snappie?
Noem er eens een.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hé, er zijn ook best leuke en lieve kliene kinderen!![]()
is het ook !quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef Chip90 het volgende:
[..]
oh ok..... alle homo's zijn dus een beetje vrouwen? dacht dat dat een beetje een vooroordeel was?!
Tis geen vooroordeel maar een feitquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef Chip90 het volgende:
[..]
oh ok..... alle homo's zijn dus een beetje vrouwen? dacht dat dat een beetje een vooroordeel was?!
Neuh...maar er zijn veel dingen die vrouwen leuk vinden die sommige homo's ook leuk vinden en andersom....welk (voor)oordeel je daar aan wilt binden is helemaal aan jezelf knul.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef Chip90 het volgende:
[..]
vond jou ook niet op een vrouw lijken op de foto!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is het ook !niet alle homo's vinden Oprah leuk enzo toch wel een beetje voor oordeel dus...
Tuurlijk niet.quote:
zoals?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef anne1982 het volgende:
zullen we weer eens een onderwerp in het topic gooien...???
ja zoals wat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef anne1982 het volgende:
zullen we weer eens een onderwerp in het topic gooien...???
ik doe jou echt niet na dat doe je mij alquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik doe jou helemaal niet na jij doet mij na!
nou ben je klaar puber!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Chip90 het volgende:
[..]
ik doe jou echt niet na dat doe je mij al
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Semisane het volgende:
We kunnen het hebben over het feit dat je de komende dagen niet in amsterdam wilt komen, gezien ze daar de vuilnis nie meer ophalen.....maar dat zal waarschijnlijk iedereen die niet in amsterdam woont niet zo boeien...
tja...quote:
don't even tryquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef Chip90 het volgende:
[..]
voouit, maar mag ik dan wel met je knuffelen?!
leer dat mannetje eens manieren dan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef Semisane het volgende:
goh...het bi-pubertje wordt ook bijdehand......typisch
ok open maar een nieuw toppic pubers!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef anne1982 het volgende:
onderwerp... pubersssssss
Niet mijn kind....van mijn part pubert hij zich helemaal total-loss.....niet mijn kind, niet mijn verantwoordelijkheid.....heerlijk...kinderloos zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
leer dat mannetje eens manieren dan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |