Ja. En bedankt. Nu heb ik het ook in m'n hoofd zitten. En het galmt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
schi.. schna.. schnappihoe krijg ik dat verdomde lied nouweer in m'n hoofd..
de hamvraag: hoe krijg ik het er weer uit
Oh een scootmobiel? Mijn opa had er een maar hij was ermee aangereden. Die dingen zijn geweldig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
OMG er kwam een vrouw op een racerolstoel voorbij![]()
ging echt zo van ZOEFFFFFF
Yup...quote:
Klinkt spannend..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup...
Oei Oprah begint.. Oei Oprah in de" maximum security prison" om moordende echtgenoten te spreken..
Wat is er aan de hand met haar neusquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup...
Oei Oprah begint.. Oei Oprah in de" maximum security prison" om moordende echtgenoten te spreken..
*frots*quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:11 schreef Sunjammer het volgende:
*pruts*
hehehe.. het ergst is als ze gaan zingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef anne1982 het volgende:
Heej blubberzwijn.....
Ik vind je zin... dood aan kleine kinderen ... zo geweldig....
Heb ik ook, dat gekrijs.. ik kan er niet tegen...![]()
Foute belichting en makeup is naturel. Donkere/getinte mensen zijn ook moeilijk te belichten, althans eist speciale aandacht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met haar neusHet lijkt net alsof iemand een sticker op haar gezicht heeft geplakt met een neus erop.
What else is new?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:11 schreef Sunjammer het volgende:
*pruts*
hé, er zijn ook best leuke en lieve kliene kinderen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef anne1982 het volgende:
Heej blubberzwijn.....
Ik vind je zin... dood aan kleine kinderen ... zo geweldig....
Heb ik ook, dat gekrijs.. ik kan er niet tegen...![]()
op het kinderkerkhofquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hé, er zijn ook best leuke en lieve kliene kinderen!![]()
Hm, d'r haar is hypnotiserendquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Foute belichting en makeup is naturel. Donkere/getinte mensen zijn ook moeilijk te belichten, althans eist speciale aandacht.
ik keek laatst met m'n ouders zo'n oude videoband van onze buurtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij was er ook ooit een hoor
Ah :pquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik keek laatst met m'n ouders zo'n oude videoband van onze buurten daar was zo'n race op driewielertjes en 1 klein blond jochie bleef staan, dus ik zo van ahhhhh dat jochie staat als enige stil
.. was ik het zelf
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |