bij stadsmaarten in de buurt & jannickquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neezeg, daar heb ik 30 jaar gewoond.
Waar ergens kom je te wonen?
Ik vroeg me al af waarom je me wel lag. Maar dat heb ik vaker met Maagden. Met uitzondering van een zekere ouwe vent met een rooie neus.quote:
Liggend is wel het lekkerst heh?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik stond weer op.. dus het was wel lekker
Stadsmaten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
bij stadsmaarten in de buurt & jannick
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:41 schreef Stroekie het volgende:
6 Zaai uw zaad in den morgenstond, en trek uw hand des avonds niet af; want gij weet niet, wat recht wezen zal, of dit of dat, of dat die beide te zamen goed zijn zullen
prediker 11:6
dat beeld.. staatie voor dat doktersplein of voor de hermandat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stadsmaten..
Het ouwe ziekenhuis (ben ik geboren).
[[url=http://enschede-stad.nl/%7EWijken/Stadsmaten/10.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.enschede.nl/nieuw/ensch_leeft/ondernemen/groothandel/Jannink-textielmuseum.jpg]afbeelding][/url]
De ouwe Jannink textielfabriek, nu museum en appartementen.
Lekker dicht bij 't centrum wel..
Voor het ziekenhuis ja. Practisch om de hoek zit het politiebureau.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
dat beeld.. staatie voor dat doktersplein of voor de hermandat?
Van Stadsmaten naar Jannink is nogal een eindje lopen... ik dacht al.quote:ik zit bij de praxis in de buurt daar
ach ja.. niet zo zeuren.. vanaf station kom ik er langsquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor het ziekenhuis ja. Practisch om de hoek zit het politiebureau.
[..]
Van Stadsmaten naar Jannink is nogal een eindje lopen... ik dacht al.
Weirdoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Camoth het volgende:
Okay, kreeg even terug een berichtje van die maffiozo-scharrel, iets in de trant van:
"He Femke kom je nog naar de Gardian (kroeg in hilversum), rolf is er ook. Dikke kus"
Maaaaar..... ik weet dat hij nooit de naam van iemand nooit in smsjes (van vrienden gehoord) dus dit is gewoon een vooropgezet plan om mij naar Hilversum te krijgen, dus heb even teruggestuurd:
"Als je wat te zeggen hebt kun je me bellen. Met dit soort spelletjes hoef je bij mij niet aan te komen. Dikke kus "Femke" "
Lul
Kun je elk weekend naar 't Bölke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:02 schreef petre86 het volgende:
ach ja.. niet zo zeuren.. vanaf station kom ik er langs
Was gewoon om mij naar Hilversum te krijgen, maar ik ben geen rolmongool dus dat feestje gaat meuj niet deurquote:
Stuur hem een hexquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Was gewoon om mij naar Hilversum te krijgen, maar ik ben geen rolmongool dus dat feestje gaat meuj niet deur![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je elk weekend naar 't Bölke..
Zat homo's daar om mee te gaan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
ik ben alleen zo'n scheiterd die zeker niet alleen er heen gaat
Haal ik weer dingen door elkaar? Ik dacht dat het zo'n pesterige "vloek" was, maar misschien heb ik te veel harry potter gelezen.quote:
Denk het ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Haal ik weer dingen door elkaar? Ik dacht dat het zo'n pesterige "vloek" was, maar misschien heb ik te veel harry potter gelezen.
Ga je nog distilleries bezoeken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:14 schreef Stroekie het volgende:
goedennacht u allen
ik ga nog even mijn koffer inruimen voor 10 dagen Highlands of Scotland
dus de komende tijd zijn jullie van mijn gezeur hier verlost
ennu ja houdt u de standaard grappen maar voor u
er worden geen foto's van mij gemaakt in kilt in Maryilin Monroe pose bovenop een ventilator
![]()
Yeah, dat wist ik nog... je kunt ook een kaarsje voor hem branden en hopen dat ie tot inzicht komt. Ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Denk het ookHeksen mogen geen vloeken uitspreken namelijk
Niets wat een ander zonder toestemming beinvloed of schaadt
![]()
ja d'r staan er wel een paar kleine single malt distilleries op de lijst, maar vraag me niet naar namen, dat was niet mijn afdeling van de planningquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je nog distilleries bezoeken?
maar die ken ik niet ergo, die zijn dus engquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zat homo's daar om mee te gaan!.
Nooit in Schotland geweest. Laatst wel een programma over "secret Edinburgh" gezien, was erg tof. Bespookte hotels enzo...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja d'r staan er wel een paar kleine single malt distilleries op de lijst, maar vraag me niet naar namen, dat was niet mijn afdeling van de planning
We gaan naar Glasgow morgen en blijven daar 2 nachten en gaan dan vooral in de zuidwest hoek rondrijden, op weg naar Inverness en zullen ook nog wel naar Ben Nevis en het het meer van loch Ness gaan om het monster daar te pesten, en da's meer van mijn afdeling
Verder willen we ook nog wel een bezoekje brengen aan het famous Edinburg festival
en dat allemaal in 10 dagen....
ben wellicht weer veel te veel Hollander die te veel in een te korte tijd wil zien
Maar any suggestions, zijn van harte welkom
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
maar die ken ik niet ergo, die zijn dus eng
zal hierwel verslag doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit in Schotland geweest. Laatst wel een programma over "secret Edinburgh" gezien, was erg tof. Bespookte hotels enzo...
Maar have fun, Scotland staat bij mij hoog op de lijst.
Heb trouwens gebelt, verassend genoeg stond zijn telefoon uit (hij voelde waarschijnlijk al aan dat ik zou bellen) dus dat betekend categorie "er-niet-uitkomen-dus-nooit-kinderen"quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
Go Camoth go
make him beg for his mother !!
oh dear oh dearquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik..voel mn voeten niet meer en kan iemand wel de nek omdraaien!!!
Wie? Misschien kunnen we samen twee mensen hun nek omdraaienquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik..voel mn voeten niet meer en kan iemand wel de nek omdraaien!!!
als je die maar los laat als ik iets leuks heb gespot binnen in bolkequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet ik je handje vasthouden?.
na elke 4,5 uur werken heb je recht op 30 minuten pauze, gewoon gaan zittenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stomme kuthoeren bij Pathé..verwachten dat ik 8 uur werk zonder mn (verplichte) pauze van 30 minuten en s'avonds ook nog eens praktisch met zn 2en die zalen doe..
Echt he..
Zit nog in mn proeftijd enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
na elke 4,5 uur werken heb je recht op 30 minuten pauze, gewoon gaan zitten
Das echt kutquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zit nog in mn proeftijd enzo![]()
Morgen nog een weekjequote:
Have a safe journey!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef Stroekie het volgende:
nou koffer kan nog dicht
nu mijn oogjes nog
sweet dreams voor jullie allemaal
![]()
oh ja (stroekie die de wekker 5 minuten eerder zet) in verband met de topic titel![]()
Passie met Ad... lamaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Danku!.
[..]
Sigmund.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Passie & Adriaan,.
spank you very muchquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Have a safe journey!
An' see 'ello tae the quin fir me
Hij mag van de week wel in de jaccuzi komen zittenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Stroekie het volgende:
oh ja
ik heb ook nog een opdracht aan jullie allen
zorgen jullie er wel voordat Waxxer niet thuis blijft zitten verpieteren zo zonder internet
*nodigt zichzelf ook uit*quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hij mag van de week wel in de jaccuzi komen zitten![]()
Ik heb hem gisteren een sms-gestuurd, dat nu hij geen internet heeft we hier in het topic uitgebreid over hem kunnen roddelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Stroekie het volgende:
oh ja
ik heb ook nog een opdracht aan jullie allen
zorgen jullie er wel voordat Waxxer niet thuis blijft zitten verpieteren zo zonder internet
Bikkelquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. ziek op me werk..paracetemol doet wonderen..
Ah gossie gossie toch....nou succes dan maar vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. ziek op me werk..paracetemol doet wonderen..
Ooooooooooooooooooohhhh.... ja dat verwacht je toch nietquote:
Ik moet as. zaterdag werken hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh.... ja dat verwacht je toch niet
ben trouwens 60 gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:29 schreef Semisane het volgende:
Lekker thee.Maarre Blubber...je bent een bikkel hoor
Zo ziek doorwerken....je collega's mogen je wel een appeltaart geven....dwz als je nie meer ziek bent.
Heb al een week niet echt kunnen spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ben trouwens 60 gewordenen nu aan het farmen voor mn uberjurk
![]()
NIET NUquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, ik heb nog allemaal leuke ziekenhuistraumas
Waar zouden Blubber en ik het anders over hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef TehRockstar het volgende:
Godver, nog een uur.
Ik hoop dat jullie het over WoW hebben ivm met de uberjurk.
Oei....wat een verhaal.....en weten jullie al wat het is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:50 schreef Camoth het volgende:
Vanmorgen om half 8 m'n bed uitgerammeld door me moeder:
*knipperdeknip*
Blijkbaar wel..want je had het meteen over WOW.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken jullie en jullie hobbies niet hoor.
Het betekend dat je opzich niet weet waar je het over hebt..behalve dan dat je weet dat blubber en ik wow spelen.....ga het maar nu maar weer over iets anders hebben dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, dat betekent dat ik level 60 heb ik Psychic Powers!![]()
Ok, ik speel het speel niet.
Jah! Belachelijk toch?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef Semisane het volgende:
Ben in het vorige topicdeel gewoon gekoppelt aan Sunjammer......wie bedenkt zoiets zeg?![]()
Ach D_K was 1 of ander knulletje die hier zo nu en dan poste.....volgens hemzelf is ie geen heaumeau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, geen idee.
Ik werd gekoppeld aan Dark_Killah. Maar niemand vertelt me of dat een flikkerd is of niet, want ik zie hem nooit posten.
Ja. inderdaad.....wel jammer dat ze het door hebben nu.quote:
over wie heb je het?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom zien jullie er allemaal hetzelfde uit.
Blokkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach D_K was 1 of ander knulletje die hier zo nu en dan poste.....volgens hemzelf is ie geen heaumeau.
Dus of hij hier nou postte omdat tie een beetje in de war was of om te bewijzen dat tie erg "open-minded" was weet ik ook niet.
Maar wel koppelen je wel aan die andere nieuwe.....kan je met hem mini-meeten....lekker met blokken spelen ofzow.![]()
Tja, je kunt het niet eeuwig geheim houden he...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja. inderdaad.....wel jammer dat ze het door hebben nu.
Jonge.....wat jij wilt weet je....quote:
het was ook te mooi om waar te zijn ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, je kunt het niet eeuwig geheim houden he...
Speel je mee? Ik heb de poliesie helikoptur en ik heb de poliesie motur!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jonge.....wat jij wilt weet je....![]()
Sorry, mag niet spelen met kinderen jonger dan 18 van de rechter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Speel je mee? Ik heb de poliesie helikoptur en ik heb de poliesie motur!
Geen idee...moet je hunnies vragen hequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Ryan_R en Creno iets met elkaar?
Ben ik ff blij dat dat niet zo is......zou er toevallig totaal niet aan moeten denken....kinderen dus....laat staan pubers....quote:
So what else is new?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:31 schreef Sunjammer het volgende:
*nuttige bijdrage lever*
ja die hebben al twee maanden iets.......teminste ongeveer zo iets!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Ryan_R en Creno iets met elkaar?
Ja en toch mot ik je niet als mijn kind.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Ik ben anders wel de lievste puber op deze aardbol hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |