Huurmoordenaar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:21 schreef -Jay-21- het volgende:
Mijn papa lost "problemen" op voor andere mensen.
Vet! Ik wil leren Golfen! Kan je wat voor mij regelen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef kokos het volgende:
Papa heeft een golfbaan.
www.hetlangeloo.com
VET!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef kokos het volgende:
Papa heeft een golfbaan.
www.hetlangeloo.com
quote:Voor dames:
Blouse of shirts :
met mouwen, kraag of met beiden.
Voor heren:
Shirts :
altijd (korte)mouwen en kraag.
kakker is stoerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
VET!
Maar zo te zien mogen er alleen maar kakkers in:
[..]
Dus ik hep bij jou pappa op sgool geseten???quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn papa is directeur op het ROC in Utrecht. ROC midden Nedeland ofzo . Hij heeft ook meegeholpen met het opzetten van orientatie jaar van de landmacht.
Hopelijk wel een aardige, want ik heb alleen maar kettingrokende feeksen gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:55 schreef Roellio het volgende:
Deze misschien toekomstige papa wordt later Leraar Engels!
Ik wil ook geld verdienen. Ondernemer worden is daar goed geschikt voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:56 schreef Sport_Life het volgende:
En deze (toekomstige..) papa weet nog niet wat hij later wilt gaan doen.
Ja veel geld verdienen, reizen, motor rijden en snowboarden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die vrijheid en macht die je hebt als ondernemer over je eigen werk lijkt me heerlijk.
Ik bedoel het anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef Sport_Life het volgende:Daar vergis je je toch wel heel erg in hoor
![]()
.
m'n ouders zijn deze zomer niet met vakantie gegaan vanwege drukte op het bedrijf. (okej daar tegenover staat wel dat ze in het voorjaar weg zijn geweest en komende winter waarschijnlijk weer wintersport maar toch..)
Wat een carriereinflatie dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef pino.in.disguise het volgende:
Mijn pappa is met pensioen....hij bezorgd kranten voor de lol, anders verveelt hij zich.....serieus. Vroeger was mij pappa hoogleraar informatica aan de TU/TH Eindhoven en de hogeschool in Eindhoven.
Wat een bekrompen reactie zeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een carriereinflatie dan.Prima hoor dat je vader krantenbezorger is maar zijn er geen betere bijbanen te krijgen met zijn achtergrond?
achter de pc bij de lokale bieb haha echt zo'n gepensioneerde ICT-jobquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een carriereinflatie dan.Prima hoor dat je vader krantenbezorger is maar zijn er geen betere bijbanen te krijgen met zijn achtergrond?
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:
Wat een bekrompen reactie zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |