Jongeman, doctorandus word je niet van het volgen van een rechtenstudie; wat mij doet vermoeden dat je nog eens navraag bij je pa zou moeten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat Casparovvv hem zelf niet durfde aan te maken doe ik het dan maar. We zijn benieuwd naar het werk van jouw papa, wat doet hij en heeft hij titels?
TS zal beginnen:
Mijn papa werkt als sectorcoordinator van de Bestuurskamer, Algemene Kamer en Vreemdelingenkamer op de rechtbank Assen, Ministerie van Justitie dus. Verder heeft ie ook nog een aantal kantongerechten onder zich.
Titels: Meester Doctorandus in het Nederlands recht, Europees recht en Internationaal recht, iets in die zin.
En jullie?![]()
Ik ben een mierenneuker; tevens verstrek ik geen prive gegevens zonder uitdrukkelijke toestemming van de desbetreffende persoon; en ik ga mn pa zeker niet lastig vallen met telefoontjes over een topic op FOK! ("Wat is dat?!").quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En daar maak jij je druk om? Post het beroep van paps of post niet.![]()
Het zou zo een grap van Youp van 't Hek kunnen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef spenky het volgende:
en hij is bezig met het verkopen van kasten voor zendmasten in minder welvarende landen voor mobiele telefoonie
oud...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Kiedis het volgende:
mijn papa werkt bij McDonalds
én het lag zó voor de hand...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
[..]
oud...hebben we al gehad... is net weggehaald
Ergens geloof ik dit nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef -Angel- het volgende:
Mijn pappa is paaldanser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |