Waar in Las ventura?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef coz het volgende:
[..]
pas na een missie in venturas .. op je airfield
misschien , maar dan heel misschien uit het vliegdekschip .. alsin ik weet vrij zeker dat ik daar een keer buiten missie daar ook heb zitten kijken en toen niets zag , maar jij hebt vast meer geluk
(*kuch* ps je krijgt wel 5 sterren achter je aan , maar dat is vast geen probleem*kuch* )
ofterwijl , je krijgt hem wel , geduld..... geduld .....
en tot die tijd gewoon cheatend (maar wel in een aparte save game en niet je gewone save game overschrijven ....) (zie ook , OP - save games bewaren)
wat een gepruts met die missies zeg .. .quote:
Vertical Birdquote:
ik vindt het ook nogal knap hoe snel zo'n boeing de lucht ingaat!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef coz het volgende:
[..]
wat een gepruts met die missies zeg .. .
vergelijkbaar met dat je voor en na die heist missie vrolijk de kluis in kan lopen![]()
als het spel niet zo grandieus en groot is zouden dit soort details het best verpesten![]()
ik was laatst alleen thuis , ... zo hoog mogelijk met dat ding , eruit springen .meteen parachute open , iets zwaars op toetsenbord kwakken voor die beentjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vindt het ook nogal knap hoe snel zo'n boeing de lucht ingaat!
er staat er iig ergens in een hangar op een vliegveld..
dat ding is echt zo de lucht in. klimt als een gek en als lekker hoog bent springen en zo laat mogelijk parachute opendoen
of landen in de stad met een boeing
wat ook wel leuk is, is die hydra meenemen en dan gaam "dakhoppen" van het ene dak naar het andere dak met een hydraquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef coz het volgende:
[..]
ik was laatst alleen thuis , ... zo hoog mogelijk met dat ding , eruit springen .meteen parachute open , iets zwaars op toetsenbord kwakken voor die beentjes
joint draaien , oproken (ok dat laatste is bijna licht overdreven) en verder spelen ....:D
ja maar heb alles al gehaald dus zoek hem even..!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef coz het volgende:
[..]
Vertical Bird
sorry .. opgezocht , die heb je pas na die missie dat je (weer) die madd dog mansion moet veroveren (lees , dus pas NA venturas)
dat ding heb je zelf in je hangar moeten zetten als je die missie al gehad hebtquote:pas na een missie in venturas .. op je (abandoned) airfield
en als ie er even niet staat, neem het vliegtuig ernaast, vlieg een rondje en hij staat er weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:46 schreef coz het volgende:
[..]
dat ding heb je zelf in je hangar moeten zetten als je die missie al gehad hebt![]()
nee sta er echt niet..!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ie er even niet staat, neem het vliegtuig ernaast, vlieg een rondje en hij staat er weer
als ie er niet staat , en niet komt .. dan heb je ook niet alle missies gehaaldquote:
ik denk dat ik de volgorde niet helemaal snapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef coz het volgende:
die http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/gtasa-weapon-map.png zie je niet ?
Haha inderdaad, die missie duurde 10 jaar op een boot...en ik dacht nog: als het nu fout gaat, terwijl die missie al zo gruwelijk lang duurt...word ik gek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:29 schreef davidov het volgende:
hoe heet die missie waarin die ene stoner vriend van je er vandoor gaat en dat je hem moet omleggen?
Die missie ging bij mij zo ontiegelijk fout, kreeg hem maar niet dood, uiteindelijk met de boot achtervolgen...maar die kan je moeilijk laten "ontsporen"...
na 20 minuten al buiten de kust/map gevaren weigerde ik het alsnog op te geven... trok ik maar mn ak47 schoot wat kogels en haal hem weer in. Schieten varen, schieten varen.... uiteindelijk ging de boot de lucht in...
Was er eigenlijk ook een makkelijke manier?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Haha inderdaad, die missie duurde 10 jaar op een boot...en ik dacht nog: als het nu fout gaat, terwijl die missie al zo gruwelijk lang duurt...word ik gek.
Plús toen ik het haalde ging ik naar een andere pier toe...kreeg ik opeens 5 politiesterren
johquote:Ik kon echt nog nét saven, waren ze meteen weg.
die deed ik gewoon met mn sniperquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef coz het volgende:
Pier 69
uhm, duhquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
samuel l. jackson doet ook mee!
en axl rose ook!
de stemmen danquote:
Ik herhaal: Duh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
de stemmen dan
Officer tenpenny is Samuel L. Jackson.
en de DJ bij K-Rose is Axl..
En The Game en nog leuker chris penn(Nice Guy Eddy in reservoir dogs) doet de stem van Officer Eddie Pulaski.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
de stemmen dan
Officer tenpenny is Samuel L. Jackson.
en de DJ bij K-Rose is Axl..
ik heb em wel eens gezien in de rijke buurt van los santos, daar in de bergen zeg maar (vine wood oid)quote:
ik heb er nog geen gezien..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef CittaR het volgende:
hij bedoelt zo'n grasmaaier
Madd Dogg is inderdaad Ice T.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:48 schreef davidov het volgende:
en madd dogg is dat niet Ice T ofzo?
Door de missies te halen. Paar auto's jatten (goh! verwacht je niet in GTA!) en nog wat andere dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:46 schreef qu63 het volgende:
hoe krijg ik die wang cars compleet dan?
duhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Door de missies te halen. Paar auto's jatten (goh! verwacht je niet in GTA!) en nog wat andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |