Ik heb mijn vriendje ook het proefje van Karma laten ruiken, en hij vond hem heerlijk fris!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet aangeschaft maar hij gebruikt wel mijn spul (ligt ook bij hem): Karma zeep, Trichomania en Herbalism.
Zn oude spul gebruikt hij niet meer dus het zal wel bevallen.
Het ziet er allebei heerlijk uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:30 schreef Anitra het volgende:
Mijn vriend is helemaal weg van Waylander en New Hair
Ik kan trouwens niet wennen aan de geur van Dream Wash. Als het in het potje zit stinkt het gewoon. Maar als je ermee wast ruikt hij wel lekker naar lavendel.
Assisi ben ik helemaal weg van, haren wassen van Djulian is nu heel makkelijk! Denk dat ik deze vaak kadoo ga geven aan mensen met kinderen!
Die scheercreme (Ambrosia) is misschien niet zo'n slecht idee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:04 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriend gebruikt Ambrosia en Razorantium Scheercréme. De Ambrosa had ik voor hem gekocht omdat hij een hele gevoelige huid heeft en echt van élk scheerspul uitslag krijgt en het erg pijnlijk is om mee te scheren. Met Ambrosia is dit stukken verbeterd. Razorantium heeft hij gekregen van het Lush filiaal op een VIPavond, dus dat is zonde om dat niet te gebruiken. Maar de voorkeur gaat uit naar Ambrosia.
Hij gebruikt ook Seanik en Sea Vegetable zeep. Hij is vooral gek op de zeep, de shampoo vindt hij maar vreemd, zo'n bar. Hij heeft ook nog een Bohemian zeep liggen. En hij is net als ik ontzettend gek op de FlyingFox geur. Daarvan heeft hij dus ook een hele grote fles staan, maar die gebruiken we het meest wanneer ik bij hem ben.
Ook heeft hij de grote fles Karma Perfume liggen die ik gekocht heb, want hij vindt die heel erg lekker. En een klein stukje Aromaco, die ik als proefje gehad heb ooit, maar ik vond 'm niet lekker en hij wel. Maar die gebruikt hij bijna niet.
Hij vindt Lush leuk, grappig, fijn spul. Hij zou het niet uit zichzelf gekocht hebben en zeker omdat ik er veel van heb, gebruikt hij het ook wel. Maar nee dus, het is zeker niet alleen wijvenspul.
Slimme jongenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat altijd vrijwillig mee. Ook naar de VIPavonden en meets. Zoals ik al zei, hij vind het een leuke winkel
Hoeveel is niet veel meer?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:45 schreef cora4034 het volgende:
Alleen lag er in Maastricht niet meer zo heel veel snowcake.
Wal losse stukjes en 1 heel nog niet aangebroken blok.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:55 schreef imago het volgende:
Maar Snowcake komt terug toch??
Zolang ze maar genoeg Rockstars Glamrock hebben want daar wordt binnenkort ook een hele lading van weggekaapt
Ik zou er in staat voor zijn.Ze zullen wel denken,'Die is gek!'. Ik wil geen mensen teleurstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:29 schreef imago het volgende:
Anders bel je ze op"Ja hallo, ik kom volgende week 3 kilo Snowcake kopen, dus kunnen jullie dat even apart houden? En verder je hele voorraad Glamrock en wat stukken Spice Mountain
"
Ben benieuwd of je nu wel de goeie krijgt!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg trouwens WEER een nieuw pot Celstial...
This better be good
(ow er wordt ook een kadootje meegestuurd om het een beetje goed te maken)
Hè? Krijg jij een nieuwe pot? Hoezo dat dan? En krijgt PeRi dat ook? Want die had hetzelfde gedoe met de datum. En ik ook en niemand heeft mij een nieuwe pot aangeboden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef jessie het volgende:
Ik ook ET ik krijg mask of magneminty er weer bij ivm dat datum gedoe.
IK begon met de discussie en als er kennelijk op een discussie-forum geen discussies gehouden mogen worden... Tjaquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aan de andere kant richt HeatWave voor niks een discussie aan!
In eerste instantie zegt ie scheercreme niet nodig te vinden, dan gebruikt ie het ineens van Sanex en dan wordt er beweerd dat er hier een Lushcensuur hangt.
Dit is idd een Lushslowchattopic en andere meningen zijn altijd welkom, maar wees en blijf consequent in je redenen.
Ik ben het dus eens met Vava en Maeghan.
Natuurlijk hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar soms is het wel eens fijn.
Overal ter wereld wordt enorm veel ruzie/discussie gevoerd en wij, nietige fok!ker ook nog es... voor mij hoeft dat heus niet!
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Meen je dat? Ik vond 'm juist niet zoet genoeg. De zeep die ik geroken heeft, was juist wat vaag van geur net zoals de Alkmaar zeg maar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjes
Ik heb de mijne aan stukken gesneden. En deze liggen op de wc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |