Wil je dat voorschieten of moet ik het eerst overmaken? Afspreken is prima, doen we dan wel als je terug bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Maar ze staan wel leuk op een schaal en je hele badkamer ruikt ernaar...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef imago het volgende:
Nou dan vind ik bruisballen dus maar saai
Binnenkort eens het bad van m'n moeder kapen en de Christmas Cracker proberen
Wat krijg je van mij?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decolletequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef Sanne het volgende:
Pcies die Christmas Cracker die schuimde erg goed!
Daar vond ie die van mij ook het leukst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decollete
Het viel op...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet gaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Woei!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet ga
We testen het uit..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat je van schrik aan niesaanval krijgt als je in de buurt komt
Dat doe ik ook altijd met de Honeytrap, maar ik krijg er tintelende lippen van, heel raar, dus ik gebruik hem haast helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal gek van mijn honeytrap lipbalsem.
Zo gek dat ik hem op een echt vreselijke manier gebruik
Ik zet dat potje aan me mond en draai dan tig keer met dat potje over mijn mond![]()
![]()
![]()
Wrom? Omdat ik te lui ben om t steeds met me vingers te doen en er dan veel te weinig uit komt.
Euhm, E 7,50 en verzendkosten voor 40 gram. Ik ga er vanuit dat het wel door de brievenbus past, of zouden ze die tubes een rare vorm gegeven hebben?quote:
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef E.T. het volgende:
Nou moet ik gaan kiezen dus...![]()
Ik begrijp dat de bruisballen redelijk 'saai' zijn..
Wat doen die 'floating' dingen eigenlijk? Alleen een laagje? en is dat extra of gebruik je die als enige?
En die bathmelts... iemand daar ervaring mee? Wat doet dat?
we gaan pas in oktober..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
ET ga je echt weer bestellen
Verslaafde !!!!!!
Die heb ik hier liggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.
Ah, het kruidige typje dus. Dreamwash lijkt op Dream Cream qua geur toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen(gekregen op de 1aug avond)
Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft)(ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Niet aangeschaft maar hij gebruikt wel mijn spul (ligt ook bij hem): Karma zeep, Trichomania en Herbalism.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga weer lekker slapen!
Morgenochtend wordt het karma-feest!
Heb ik nu al gezegd dat ik mijn vriendje vanmiddag heb ingesopt met Honey, I washed the kids?
Hij vond het heerlijk!
Bij deze gelijk de vraag: Hebben jullie voor je vriendje/man ook wat spullen van Lush aangeschaft, ik heb al een klein beetje gezien wat er is, maar toch:zo ja, welke?
en bevalt het ook echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |