Leg eens effe uit want nou snap ik het niet meer. hoeveel clubs uit de eredivisie komen er dan in de nacompetitie terecht, nog steeds 2 of 4 want ik zag ook de clubs op plek 14 en 15 tussen strepen staan in de stand...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de nacompetitie is ook gewoon een play off met knock out systeem geworden
Hij maakte anders nog wel een HELE LEUKE grap...quote:
Ja maar nu is het bij talpaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat smsen was toch ook al bij SV voor t doelpunt van de week?
Ow, die grap moet ik gemist hebben dan; terwijl ik toch echt oplettend zat te kijken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij maakte anders nog wel een HELE LEUKE grap...![]()
net als bij de nacompetitie de nummer 16 en 17 van de eredivisie met 6 eerstedivisieclubsquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leg eens effe uit want nou snap ik het niet meer. hoeveel clubs uit de eredivisie komen er dan in de nacompetitie terecht, nog steeds 2 of 4 want ik zag ook de clubs op plek 14 en 15 tussen strepen staan in de stand...
Ik heb daarnet m'n oude videorecorder maar weer van zolder gehaald. Kom ie toch nog van pas. Doorspoelen al die shit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef Ludacriss het volgende:
Sorry maar ik denk dat ik de Nederlandse samenvattingen maar vanaf nu links ga laten liggen. Anderhalf uur nodig om 3 samenvattingen uit te zenden
lastig he om toe te moeten geven dat t gewoon goed wasquote:
Ruud snapte hem wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ow, die grap moet ik gemist hebben dan; terwijl ik toch echt oplettend zat te kijken...
Voor velen welquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lastig he om toe te moeten geven dat t gewoon goed was
Small minds think alikequote:
Ik vind vernieuwing niet erg ( zelfs reclames niet ) maar als je anderhalf uur nodig hebt voor 3 samenvattingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef Noca het volgende:
Wat een huilies hiero zeg
Vernieuwing is erg moeilijk voor de meeste mensen.
oh ok, dan heb ik hem weer... bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als bij de nacompetitie de nummer 16 en 17 van de eredivisie met 6 eerstedivisieclubs
plaats 15 en 14 stonden tussen lijntjes omdat dat de enige zijn die niets meer hebben want nummer 10 tm 13 spelen om intertoto
de andere wedstrijden hebben ze ook laten zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik vind vernieuwing niet erg ( zelfs reclames niet ) maar als je anderhalf uur nodig hebt voor 3 samenvattingen.
Mja het waren er een stukje meer dan 3, maar het duurt idd wat langer. Heb ik weinig problemen mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik vind vernieuwing niet erg ( zelfs reclames niet ) maar als je anderhalf uur nodig hebt voor 3 samenvattingen.
Studio Voetbal komt nu sowieso op Uitzendinggemist.nl te staan. Cafe de Sport hopelijk op talpa.tv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat sportprogramma van Talpa. Ik ga Studio Voetbal dus maar opnemen en dan ga ik naar Talpa kijken. Na dat programma van Spijkerman naar voetvolley kijken en dan naar Studio Voetbal. Voortaan dus nog meer voetbal op de zondagavond dan voorheen
Voor vandaag is dat ook mijn plan, volgende week kijk ik denk ik SV. Cafe de Sport dan opnemen, dat kan dan in de reclames van het beachvoetbal al een deel gekeken worden, reclames doorspoelen, scheelt toch al gauw een klein half uur schat ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat sportprogramma van Talpa. Ik ga Studio Voetbal dus maar opnemen en dan ga ik naar Talpa kijken. Na dat programma van Spijkerman naar voetvolley kijken en dan naar Studio Voetbal. Voortaan dus nog meer voetbal op de zondagavond dan voorheen
bovendien zitten er ook de interviews en nabeschouwing bij, die dingen zaten allemaal ook in SVquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja het waren er een stukje meer dan 3, maar het duurt idd wat langer. Heb ik weinig problemen mee.
wat een gelul, de uitzending duurt 1,5 uur en als er maar 3 wedstrijden zijn kunnen ze toch niet ineens het programma inkorten of moeten ze net als de NOS dan andere sporten gaan uitzenden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:45 schreef evert het volgende:
kom op, je kan niet serieus menen dat je blij wordt dat men van 19.00 tot 20.07 uur nodig heeft om drie wedstrijden te laten zien. Dat gelul tussendoor hoef ik ook niet, laat gewoon eerst de samenvattingen zien, kan ik tenminste weer verder met andere dingen. En laat dat gelul maar later in een ander programma aan de orde komen. Iedere week Gullit? mijn god zeg...
met de beelden is niets mis, niet beter maar ook niet slechter. de commentatoren komen zo van een EO jongerendag, blij, vrolijk, leuk. maar mag het aub wat objectiever en minder overdreven enthousiast? het gaat niet om de wereldcup hoor!
kortom, ik neem het wel op, kan ik lekker snel doorzappen. en anders kijk ik wel bij BVN, daar hebben ze gewoon de doelpunten en belangrijkste momenten.
ander heel vervelend iets: normaal gesproken kon je zaterdagnacht en zondagnacht altijd nog even de hoogtepunten zien. is nu ook weg.
nee, andere sport hebben ze niet. dat is niet interessant voor hen want dan kunnen ze niet zoveel commercials uitzenden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een gelul, de uitzending duurt 1,5 uur en als er maar 3 wedstrijden zijn kunnen ze toch niet ineens het programma inkorten of moeten ze net als de NOS dan andere sporten gaan uitzenden?
lijkt me leuk, nee natuurlijk niet dan krijg je gewoon meer van de zaterdag. Voetbal op zaterdagavond is sowieso leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, andere sport hebben ze niet. dat is niet interessant voor hen want dan kunnen ze niet zoveel commercials uitzenden.
stel je voor dat er door afgelastingen maar 1 wedstrijd is, dan gaan ze het ook nog tot 1,5 uur rekken?
ahahah eindelijk meer aandacht voor de restquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Jajong het volgende:
Een wedstrijd van gister VOOR Feyenoord - NAC, wat een ongelovelijke teringzooi.
quote:Vanaf zondag 14 augustus zou BVN iedere zondag vanaf ongeveer 22.00 tot 23.00 uur Nederlandse tijd de hoogtepunten van het Nederlandse eredivisievoetbal uitzenden.
ECHTER: De directie van de Eredivisie CV heeft ons verboden BVN Voetbal op dit tijdstip uit te zenden. Daarom zal het programma twee uur later, om 00.00 uur Nederlandse tijd worden uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.
In het nieuwe programma ‘BVN Voetbal’ krijgt u van ons samenvattingen van alle - in het weekend gespeelde - wedstrijden. Het live-programma wordt elke week gepresenteerd door Mari Carmen Oudendijk vanuit de Wereldomroepstudio in Hilversum. Het programma wordt in opdracht van BVN geproduceerd door Eyeworks Sports (voorheen WK Producties).
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahahah eindelijk meer aandacht voor de rest
wen er maar aan, vrees ik ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Oh, en het woord linkerrijtje kan ik ook niet meer horen!!!
Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:47 schreef Noca het volgende:
Ach ik ergerde me er ook vaak genoeg aan dat er zoveel geluld werd over de top 3 ploegen dat ik tot kwart over 8 moest wachten voor een samenvatting van 3 minuten van mijn cluppie. Geef mij dan maar Talpa!
Nieuws is toch wat anders. Ik wil gewoon het 8 uur journaal zien, dat kan nu niet meer.quote:En als je die onderbreking van reclame-nieuws-reclame neemt die tussen SS doorzat scheelt het maar weinig qua onderbrekingen.
Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijken
De meeste voetballiefhebbers zijn er echt wel op vooruit gegaan.
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?![]()
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.
Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
Het is een commerciele zender. Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien![]()
Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
Helaas nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien![]()
Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.
Met Dennis van der Geest - wauw joepie hoeraquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.
Dat vinden we dan juist ook zo kut. Dat de commercie het weer wint van de sport en de liefhebber daar de dupe van is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is een commerciele zender. Wat had je dan verwacht?
Wees blij dat alles nog niet achter de decoder zit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vinden we dan juist ook zo kut. Dat de commercie het weer wint van de sport en de liefhebber daar de dupe van is.
Je kan het ook anders zien. De clubs krijgen nu meer geld zodat de competitie sterker wordt waar de liefhebber weer van profiteert...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vinden we dan juist ook zo kut. Dat de commercie het weer wint van de sport en de liefhebber daar de dupe van is.
Ik houd niet van commercie, maar ik ben er verre van tegen. De voetbalwereld is nou eenmaal commercieel, dat heeft iedereen er naar gemaakt. Dat kun je niet meer tegenhouden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |