Wou 't net zeggen.quote:
idd..die verslaggever probeert het spannender te laten lijken dan het is..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Chielus het volgende:
Wat een kut commentaar..
Een wereldgoal van Cornellise??? Man het was een schot van 16 meter. Geen Omhaal van van Basten ofzo.
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:
die reclame van die placemats met die baby is echt
dat dan weer wel....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat die volgorde van de wedstrijden.
De meest onbelangrijke komt ook bij hun als laatste.
Die van Adidasquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad
Die van adidas is ok geweldig
zo zie je maar weer dat ze die niet alleen bij groningen makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Wow! Alweer een wereldgoal bij Talpa gezien, gaaaaaf !!!!!!
hahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ze die niet alleen bij groningen maken
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef BB-King het volgende:
Pierre kan geen vrije trappen meer nemen...
Niet normaal...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:01 schreef Chielus het volgende:
ik heb nu in 10 minuten 18 x het woord prachtig voorbij zien komen.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:01 schreef Chielus het volgende:
ik heb nu in 10 minuten 18 x het woord prachtig voorbij zien komen.
Da's waar maar ik vind het prachtig om te doen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook echt zeiken om het zeiken hoor.
Daarom ben ik ook geen verslaggever geworden en laat ik dat over aan mensen die daar (hopenlijk) wel goed in zijn ....quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Okay, het commentaar was niet fantastisch, maar ik ben benieuwd hoe jullie het zouden doen. Zo makkelijk is het niet hoor.
quote:
Het zijn commentatoren die volgens mij al even mee lopen. Commentaar was niet slecht, maar om alles prachtig/werelds te noemen is een beetje te...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Okay, het commentaar was niet fantastisch, maar ik ben benieuwd hoe jullie het zouden doen. Zo makkelijk is het niet hoor.
Je kan ook echt zeiken om het zeiken hoor.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef BB-King het volgende:
Oké, nog een keertje en dan houd ik er mee op!!
Dit is wat die commentator van het gras in De Kuip vond:
[afbeelding]
Een paar zijn nieuw volgens mij. Maar dan nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het zijn commentatoren die volgens mij al even mee lopen. Commentaar was niet slecht, maar om alles prachtig/werelds te noemen is een beetje te...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
Hahaha Ruud DilAlsof jij de reden bent dat Kalou nu zo goed is
![]()
![]()
idd, ik vind 'm meer Ruud Lid met zijn oeverloze gezwamquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo idioot, om hem opeens Ruud Dil te noemen
Zo noem ik hem wel vaker hoor. Gullit probeerde zich net over Lodewijks alweer schoon te pratenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo idioot, om hem opeens Ruud Dil te noemen
vandaag zijn er al 2 wereldgoals gevallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Chielus het volgende:
Wat een kut commentaar..
Een wereldgoal van Cornellise??? Man het was een schot van 16 meter. Geen Omhaal van van Basten ofzo.
Ik kijk het nog een paar weken aan voordat ik mijn definitieve oordeel vel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef cultheld het volgende:
Ik ben het helemaal met BliksemSchigt eens.
De doorgehaalde zaken zijn geen Talpa dingen, maar worden voor alle omroepen gemaakt door Eyeworks van Reinout Oerlemans.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd
+ Studiogast uit de voetbalwereld
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht
+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Al met al een vooruitgang
ik hoor het ja, wat een hysterische gekquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
Die commentator bij Willem II tegen RKC was trouwens de ergste!!!!!!!!!!!!!!
Maar die maken het wel leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
De doorgehaalde zaken zijn geen Talpa dingen, maar worden voor alle omroepen gemaakt door Eyeworks van Reinout Oerlemans.
En om nou met een saaie 0-0 af te trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |