en is het gisteren er ook al opgeweestquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Kremers het volgende:
Wanneer wordt dit eigenlijk uitgezonden op NOS?
Ja het is er gister al op geweest... en wat een geluk van Chelsea zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en is het gisteren er ook al opgeweest
Dat zei ik vorig jaar ook al mja van Basten luisterde nietquote:
da pff wat een gelukquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Bij de beelden word ik helemaal naar. 93ste minuut
Mis je ook 3 wedstrijden in Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
Ach je moet wat opofferen he... mja ik heb vertrouwen in Ado die 3 wedstrijden winnen ze wel zonder mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mis je ook 3 wedstrijden in NederlandMaar wel cool
Geef mij maar Liverpoolquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Radegast het volgende:
Chelsea is lekker populair hier![]()
Ik vind het ook een schijtclub trouwens...
Ik hou het dan bij de 26e Charlton v Arsenal en de 3e Januari op Arsenal v manyoo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |