Ja, die snuit had een betere belcihting verdiend, maar die apen zij en blijven lastpakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef Gimmick het volgende:
scherptediepe op zich mooi, maar (onder)belichting stoort mij.
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, die snuit had een betere belcihting verdiend, maar die apen zij en blijven lastpakken.![]()
Mislukt vind ik die foto niet, anders was hij ook niet geplaatst. Perfect? Nee, ook niet ... zoals ik al aangaf.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nooit het model de schuld geven van een mislukte foto
Ik vind 'm op zich wel mooi, maar ik zou iets meer croppen om de bij en de bloem heen. Zo, dat er verder geen bomen of struiken op de achtergrond te zien zijn. De kleuren vind ik wel erg mooi, de vrolijke, zonnige bloem tegen een beetje dreigende wolkenlucht.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef McFarmer het volgende:
Op vakantie had ik mijn camera mee, ik maak nooit speciaal foto's ofzo, hou me daar helemaal niet mee bezig.. Heb 1 foto die ik zelf toch best mooi gelukt vind, nu wil ik wel eens weten wat jullie ervan vinden
Hij is een beetje groot, 2048*1360.
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/338/img24827jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bij de 1e foto vind ik de vlekken op je koplampen e.d. erg storend.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef afraidtech het volgende:
mooie foto hoor, ik hou wel van dit soor dingen, hoe heb je die mooie witte achtergrond gekregen gewoon met een wit papiertje?
ok bij deze mijn foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef McPhearson het volgende:
M'n orginele foto is weg
Ik laat nóóit meer iemand zomaar mijn camera lenen
[afbeelding]
Goedmakertje?![]()
Yhep 2e vind ik echt iets hebben met het zonlicht, prachtig hoe dat door het stof schijntquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Specta!Bij de eerste vind ik die stukjes staande muur links niet zo. Misschien iets krapper croppen. Tweede iks echt heel mooi door de lichtval. Goede keuze voor grote scherptediepte.
De motiven van die eerste foto worden niet helemaal begrepen, mijn idee was meer van " Kijk nou! De kat wil ook bellen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef Ymke het volgende:
1) tja grappig?? ik vind hem eerder rommelig , poes, plantje,s telefoon ze staan nu niet echt in een boeiende compositie en de kleuren zijn flets.
De tweede oogt al wat beter maar ik had liever wat meer van de poes willen zien , of iig iets van de ogen , dit spreekt me verder niet aan zo, wel goed in zw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |