Stel je voor, ik doe iets wat ik heeeel leuk vind en ik krijg daar goed voor betaald. En nu krijg ik een aanbod om hetgeen wat ik dus zo leuk vindt ergens anders te doen, maar dan voor schandalig veel geld... Voor mij zou de keus niet zo heel erg moeilijk zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Zo, even de knuppel in het hoenderhok
Die Kopspijkerscabaretiers zijn hypocriete zakkenvullers. Op Bert Vischer na gaan ze allemaal mee naar Talpa. Zelfs van Muiswinkel die het eerst zei dat ie kotste op Jack Spijkerman bij Talpa.
Je hebt ook gelijk hoor... Ik vind ze ook hartstikke hypocriet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, ze mogen bij Talpa 1000 procent meer verdienen dan bij de Vara. Maar doe dan niet eerst zo uit de hoogte dat John de Mol een lul is en Spijkerman ook.
Zeiden ze dat niet bij Barend en van Dorp toen ze daar met z'n allen te gast waren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb geen background info, maar was het niet zo dat ook van Muiswinkel had gezegd dat hij voor iedereen wil werken, maar zich aan niemand wil binden zoals Spijkerman dat wel heeft gedaan? Ze hebben de vrijheid om te kiezen voor wie ze willen werken, zonder dat ze ergens contractueel gebonden zijn.
Yep, vandaar dat het niet zo hypocriet is imho.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeiden ze dat niet bij Barend en van Dorp toen ze daar met z'n allen te gast waren?
Precies laten ze maar lekker hun zakken vullen, ....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:26 schreef 7eVeNL het volgende:
Ken niet wachten totdat ze weer gaan beginnen!![]()
Preciesquote:
Sssst, niet te hard... Straks koopt John dat programma ook nog op...quote:
Dat deden ze gisteren al bij de Talpa presentatie, Vigo en Peter deden alsof ze Jack een zakkenvuller vonden, Van Muiswinkel werkte nu in een café, Mike Bodde deed Nawijn na en Verdonk, Brard en nog wat anderen deden ook mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Hypocriete flikkers inderdaad. Gaan ze nu zichzelf parodieëren?
Dat deden ze gisteren al bij de Talpa presentatie, Vigo en Peter deden alsof ze Jack een zakkenvuller vonden, Van Muiswinkel werkte nu in een café, Mike Bodde deed Nawijn na en Verdonk, Brard en nog wat anderen deden ook mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Hypocriete flikkers inderdaad. Gaan ze nu zichzelf parodieëren?
Die miste ik dus ook.... Ik weet niet of dat iets betekent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was Sanne Wallis de Vries te zien in de presentatie trouwens?
Mike Boddé vind ik een slechte immitator. Thomas van Luijn is beter, die zag ik ook niet zo snel in de presentatie. Maar de belangrijkste wel dus, Van Muiswinkel. Had t van hem niet verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die miste ik dus ook.... Ik weet niet of dat iets betekent.
goed plan, ik doe meequote:Maar onlangs dat ga ik toch kijken, want dan kan ik het weer goed afkraken.
Wat ik al zei; hij's de Nederlandse Bob Saget.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef Repeat het volgende:
die spijkerman is trouwens ook een irritante gast als ik hem gister zo zag op de tv met zn walgelijke antihumor.
niet helemaal van toepassing op die caberetiers imo.... zo links lullen ze niet hoor, en zo rechts vullen ze niet. hypocriet is het wel.quote:
Links lullen, recht MEElullen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |