quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Donderdag, hamburgermeisjesdag.
Als je ééééven de OP had gelezen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef mordradead het volgende:
man, dat koffie gebeueren is best oke
m'n zus vroeg zich af wanneer dat literatuur gebeuren op lowlands was aangezien zij een deel van de tijd moet werken... weet iemand dat ook
Ah, dat is wel aangenaam voor het oorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef Roellio het volgende:
Precies, zolang het in de rij maar relaxed is, verder boeit het me niet zo!
Zojuist de nieuwe NIN, Jane's Addiction, Mr. Bungle en Rage Against the Machine even aan het stapeltje toe gevoegd!
Mietjes zijn okéquote:
Saaie kutmuziek is de goede benamingquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
komt dichtst in de buurt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
De 1e de beste die THEO schreeuwt hook ik meteen neer.quote:
Ik denk dat ik je mening wel kan delenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Saaie kutmuziek is de goede benaming
Het zal je niks tegenvallen hoor. Gewoon open staan voor de dingen die er gebeuren en alles als leuk zien zeg maar. Je gaat genieten. Het is een gevoel en verslaving. 1 keer geweest en je wilt volgende week meteen weer!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb er echt TE veel zin in. Het is mijn eerste festival en ik heb er zoveel zin in dat het alleen maar kan tegen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |