quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Gefrituurd in bier... Met bloed als drankje erbij...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef Pingwingei het volgende:
Geraspte worteltjes gefrituurd in bloed klinkt heerlijk, met bloed overigens ook
Kwam uit deel #168 waarin Cerror worteltjes gaat raspen, ik flauw val, Janetje mij verzuipt als ze me probeerd bij te brengen, etcquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefrituurd in bier... Met bloed als drankje erbij...
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Kwam uit deel #168 waarin Cerror worteltjes gaat raspen, ik flauw val, Janetje mij verzuipt als ze me probeerd bij te brengen, etc![]()
.
Zit wanneer heb je contacten met Vampier?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefrituurd in bier... Met bloed als drankje erbij...
Transilvanië moet wel lukken denk ik?quote:
Dat brilaap verzuipen?quote:
Ik ben altijd al een bloedzuiger geweest hoorde ik...quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zit wanneer heb je contacten met Vampier?
Ik maak het wel zelf, toch eens mijn vriendin haar hand af laten hakken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Transilvanië moet wel lukken denk ik?
Dat weet ik niet. Wel dat je het onder de nagels van anderen vandaan haaltquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een bloedzuiger geweest hoorde ik...
Ik zou dan toch een voet doen. Met handen kunnen ze nog wel leuke dingen doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik maak het wel zelf, toch eens mijn vriendin haar hand af laten hakken.
1 hand hè... niet beidenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou dan toch een voet doen. Met handen kunnen ze nog wel leuke dingen doenOf wacht, tenzij...
Ah, ben jij d'r ZO eentje!
Ik ga zo frituur halenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
de hamvraag van vandaag, pizza of frituur
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wel dat je het onder de nagels van anderen vandaan haalt
Blub... blub...quote:
ik ben nu bezig met mijn tatje pinda en 2 mexicano's pindaquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:51 schreef Pingwingei het volgende:
Ik heb net patat gegeten met een frikandel
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Pingwingei het volgende:
Ik heb patatjes gejat uit de vriezer, ze doen nu oorlogje met mijn legerpoppetjes.
Dus.....?quote:
Kun je dat etenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef JDude het volgende:
"Talpa" betekent stiekem "Mol".
Zo word ik wel eens vaker genoemd...quote:
Ja, hoe dat zo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo word ik wel eens vaker genoemd...
Dat komt door de domheid van sommige mensen.. die kunnen briljantie niet van krengigheid onderscheiden...quote:
Ok, nee sorry, dat geloofde ik zelf nog niet eens..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt door de domheid van sommige mensen.. die kunnen briljantie niet van krengigheid onderscheiden...
Troost je, wij ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
Ok, nee sorry, dat geloofde ik zelf nog niet eens..
Ha BeFmod ouwe rakker...quote:
* opgelucht is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oud, oud...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
* opgelucht is.
Ik denk ik zeg maar niks, anders krijg ik dat kreng weer over me heen
Jup, kennis van je medemens is goed.. ouwe rakker...quote:
En nog een bederfelijke gedachtengang ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat heb ik ook wel eens eerder gehoord...
Zelfkennis is nochthans ook ok!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog een bederfelijke gedachtengang ook
Als dat wel zo was, had ik het GGZ gebeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blub...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Als dat wel zo was, had ik het GGZ gebeld.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef Janetje het volgende:
nochthans
Maar.. maar.. maar...quote:
Gebruik echter, dat is wel met een 'h'quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar...
noch·tans (bw.)
1 [form.] echter
Ok dan
Gebruik een kogel, dat is sneller dan de manier waarop Brilaap gaat...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gebruik echter, dat is wel met een 'h'
nochtans zit ook een h inquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gebruik echter, dat is wel met een 'h'
Ga je me ook verkrechten als ik slaapquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gebruik een kogel, dat is sneller dan de manier waarop Brilaap gaat... [afbeelding]
Krengquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gebruik een kogel, dat is sneller dan de manier waarop Brilaap gaat... [afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:17 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ga je me ook verkrechten als ik slaap?
Kijk maar uit..quote:
Mijn sig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om te mogen praten
Blub..quote:
ik natuurlijk, wie andersquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om te mogen praten
Vraag maar aan... ow nee.. wacht.. die kan je niks meer vragen...quote:
Don't let the water get y.. ehh.. don't let the bedbugs bite...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Brilaap het volgende:
[..]
*Whatever gezicht trekten bed op zoekt
.
Mijn sig. En dan het laatste deel. Denk daar maar eens een nachtje over na.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Don't let the water get y.. ehh.. don't let the bedbugs bite...
* rilquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraag maar aan... ow nee.. wacht.. die kan je niks meer vragen...
Wanneer heeft Janet die handboeien en prop in je mond verwijderd danquote:
Ik heb niks gedaan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
* ril
[..]
Wanneer heeft Janet die handboeien en prop in je mond verwijderd dan
nadat ik beloofd heb brilaap te verdri... shit teveel gezegtquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer heeft Janet die handboeien en prop in je mond verwijderd dan
Origineel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:24 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Mijn sig. En dan het laatste deel. Denk daar maar eens een nachtje over na.
killswitch. Die naam vraagt er echt om he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
nadat ik beloofd heb brilaap te verdri... shit teveel gezegt
Heulen met de vijand he?! Wat is jouw probleem?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Origineel.
Ze moesten je verzuipen!
nee hoor dat lijkt maar zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
killswitch. Die naam vraagt er echt om he?
Hij is bang van me..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Heulen met de vijand he?! Wat is jouw probleem?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Heulen met de vijand he?! Wat is jouw probleem?
Blub blub blub...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Degene die net boven jouw gepost heeft.
Huhquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Degene die net boven jouw gepost heeft.
FF...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
HuhJa, ik gebruik Fok-Block, dus het kan zijn dat ik wat mis ofzo.
Shotgun pakt en patronen laad:quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blub blub blub...
[afbeelding] [afbeelding]
Dat was sarcasme van rpp... Een slechte poging.. geef ik toe.. maar sarcasme...quote:
* Duwtje tegen B's voorhoofd geeft en simpel shotgun aanpakt..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Shotgun pakt en patronen laad:
[afbeelding]
Slaapbank klaarmaakt:quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
doodsverwensingquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Brilaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Duwtje tegen B's voorhoofd geeft en simpel shotgun aanpakt..
Hier rpp, slaafje, hou eens vast... (patronen houd ik zelf natuurlijk)
*Betonblokje vast maakt..
Blub blub blub..
Is dat de eerste die je ziet?quote:
Het beste maar weer en trusten @ all.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Duwtje tegen B's voorhoofd geeft en simpel shotgun aanpakt..
Hier rpp, slaafje, hou eens vast... (patronen houd ik zelf natuurlijk)
*Betonblokje vast maakt..
Blub blub blub..
Blub... trustenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Het beste maar weer en trusten @ all.
Geen imageshack, die hebben fok! gebandquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Brilaap het volgende:
[..]
FOK!Venster afsluit en slapen gaat:
[afbeelding]
Dat heb ik vaker gehoord..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
I ain't gettin' my hands dirty!
Het even heeft nu wel lang genoeg geduurd hoorquote:
Leukquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef Brilaap het volgende:
Zo en nu ga ik echt slapen:
[[url=http://img247.imageshack.us/img247/3420/utopiadutch4hg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Allemaal met een rifle.
A, ja, het is ook wat om dan zelf de stilte te verbreken hèquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het even heeft nu wel lang genoeg geduurd hoor
Heb je ook koekjes?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef jackson het volgende:
neuken? iemand... ?
Heb ik ook... die krijg je ernaquote:
Dan zou je Heintje Davids hetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
A, ja, het is ook wat om dan zelf de stilte te verbreken hè
Mag ik alleen de koekjes?quote:
Oke danquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag ik alleen de koekjes?
Pretty, pretty please
Neen. Ik wil ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag ik alleen de koekjes?
Pretty, pretty please
Sorry.. maar jij zou gaan slapenquote:
Als je me zou kennen wist je dat ik niet deelquote:
hoiquote:
* Sabbeltquote:
Kwas nie bang hoorquote:
Laatste zin van mjin sig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je me zou kennen wist je dat ik niet deel
Eet maar gewoon hoorquote:
Blubaapje... Brilaapjeeeequote:
Das nou jammer...quote:
Ik wacht even... lig ookal in bed dus ff geen pils nuquote:
Ik sla ook even over, ik moet er morgen om 0800 weer uit en werken en zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wacht even... lig ookal in bed dus ff geen pils nu
Dan schiet het niet echt op nee....quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik sla ook even over, ik moet er morgen om 0800 weer uit en werken en zo.
* checkt paspoort nog maar eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zou je Heintje Davids heten
Nee want ik heb dat bijbaantje net en morgen eerste trainingsdagquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan schiet het niet echt op nee....
Of ziek melden en je klem zuipen
Oke dan... wat is et dan ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:38 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee want ik heb dat bijbaantje net en morgen eerste trainingsdag.
Beter dan douwequote:
Callcenterwerk. KPN. Kutwerk, maar als bijbaantje erg prima, want je kan je eigen rooster samenstellen en het is geen moeilijk project. En ik heb al ervaring bij KPN in het callcenter, dus ik kon er zo weer beginnenquote:
in of outbond?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Callcenterwerk. KPN. Kutwerk, maar als bijbaantje erg prima, want je kan je eigen rooster samenstellen en het is geen moeilijk project. En ik heb al ervaring bij KPN in het callcenter, dus ik kon er zo weer beginnen.
Ervaring in inbound en daar kreeg ik vragen over wb dat project en ik ga nu voor dat project naar de outboundafdeling.quote:
Ideaal dus!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Callcenterwerk. KPN. Kutwerk, maar als bijbaantje erg prima, want je kan je eigen rooster samenstellen en het is geen moeilijk project. En ik heb al ervaring bij KPN in het callcenter, dus ik kon er zo weer beginnen.
Voor het slapen gaan zometeenquote:
Ik viel flauwquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Die TT
Ik had geen pleisters nodig hoor.
En ik heb brilaap ook nog niet verdronken...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Die TT
Ik had geen pleisters nodig hoor.
outbound... dat zijn die irritante lui die bellen tijdens frituurtijd niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ervaring in inbound en daar kreeg ik vragen over wb dat project en ik ga nu voor dat project naar de outboundafdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |