Die naam ook. Escar-Go.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
http://www.hostavereniging.nl/slakken.htm
Blauwe korrels dus, verkrijgbaar bij dierenwinkel, maar geloof ik ook bij de betere Blokker of (tuin)supermarkt.
Het is niet het alcohol, maar de gist die de beesten aantrekt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:43 schreef sentinel_at_home het volgende:
Je kan bier voorzetten (nou weet ik dat dat zonde is) maar dat trekt de slakken aan. En de alcohol zorgt ervoor dat de slakken uitdrogen....... supermiddel.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Erg grappig maar het tellsell gehalte ligt toch iets te hoog
Dierenmishandeling?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Mensen het is F&F, dierenmishandeling doen we hier niet, zoals zout posts etc.
ik denk dat een slak weinig verschil zal merken tussen zout (verbranding), alcohol (extreme uitdroging tot de dood), of een of ander giftig middeltjequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Mensen het is F&F, dierenmishandeling doen we hier niet, zoals zout posts etc.
Waarom tell-sell? T is een van de weinige middelen die goed werken zonder dat het milieu dr aan kapot gaat. Zelfs je katten kunnen dit als het goed is opeten zonder dat ze de pijp uit gaan, iets wat wel kan gebeuren bij normale slakkenkorrels. En t werkt gewoon goed tegen slakken. Check http://www.ecostyle.nl/scripts/home.asp maar eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Erg grappig maar het tellsell gehalte ligt toch iets te hoog
Ik ken het spul verder niet maar ik had het over de naam, een typische tellsell naam, al vind ik deze wel erg grappigquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:03 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Waarom tell-sell? T is een van de weinige middelen die goed werken zonder dat het milieu dr aan kapot gaat. Zelfs je katten kunnen dit als het goed is opeten zonder dat ze de pijp uit gaan, iets wat wel kan gebeuren bij normale slakkenkorrels. En t werkt gewoon goed tegen slakken. Check http://www.ecostyle.nl/scripts/home.asp maar eens.
Ja inderdaad, heb je ooit een naaktslak horen janken toen je er zout op gooide?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dierenmishandeling?
Net of die slakken ook maar iets voelen![]()
Dat weet je maar nooit hequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:43 schreef -erwin- het volgende:
ik denk dat een slak weinig verschil zal merken tussen zout (verbranding), alcohol (extreme uitdroging tot de dood), of een of ander giftig middeltje
Deuren en ramen dicht doen als het regent?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef Vogue het volgende:
Sinds een tijdje heb ik last van een naaktslakken-plaag in mijn keuken. Het is erg vreemd, want ze komen er alleen als het geregend heeft. Ik vraag me af hoe ze in mijn keuken terechtkomen, in een ander vertrek heb ik ze nog nooit gezien.
Soms heb ik er 2 weken geen, maar dan zie ik er ineens weer eentje rondkruipen. Gisteravond had ik er zelfs 2! Hoe krijg ik ze op de meest diervriendelijke manier weg uit mijn keuken?
mja.. somehow maakt het dan niet uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef boempa het volgende:
Ik werk op een tuinderij en moest laatst van die blauwe korrels strooien tussen gewassen omdat we last hebben van naaktslakken.
Mijn baas zei dat als een naaktslak van zo'n blauwe korrel eet, dat de slokdarm verlamd raakt, waardoor de naaktslak niks meer kan eten, en zodoende dood gaat van de honger.
je bevind je dan ook in het meest linkse forum van fok!quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:16 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mja.. somehow maakt het dan niet uit
zout strooien mag niet... vergiftigen en de hongerdood wel kennelijk
rare mensen hier
nou weet ik wel dat die linkse rakkers soms maar half nadenken... maareh.. dit is wle een beetje erg treurigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
je bevind je dan ook in het meest linkse forum van fok!
dus oppassen hier, allemaal langharige slinkse rakkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |