Cummageddon...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:00 schreef edjuh18 het volgende:
cunning stunt bonus
"Bumpy Ride"quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef boyv het volgende:
Pedestrians!
Inderdaad, maar weinig dingen irritanter dan het woordje 'euri' en de mensen die het gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef Kreator het volgende:
Euro. Het is Euro. Zelfs meerdere euro's maken geen euri. Het is een Beau van Erven Dorens woordje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dingen die wel irritanter zijn dan dat zijn de mensen die erover zeiken dat andere mensen het gebruikenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Inderdaad, maar weinig dingen irritanter dan het woordje 'euri' en de mensen die het gebruiken.
Jij geluk, Carmageddon 4 staat gepland voor dit jaar nogquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:55 schreef JOHAN410 het volgende:
Jij stoutert!
Damn Carmageddon wat een spel was dat zeg.
Daar zou nog eens een goed vervolg op moeten komen
Volgens mij kreeg je bij de missies geen tijd erbij voor het slopen van mensen hoor....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef mordradead het volgende:
Bij carmageddon 2 kon je of zo'n race uitrijden of allemaal mensen doodrijden voor tijd en dan die auto's kapot makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.eigenlijk best geniaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En race binnen de tijd winnen, satelietschotels kapot rijden en daat soort missies....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:30 schreef mordradead het volgende:
wat voor missies waren dat danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan me er niets meer van herinnerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ergste nadeel was nog dat je die missies moest volbrengen anders mocht je niet naar de volgende race.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
o, die kutmissies jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.verschrikkelijk waren die zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond ga ik maar weer eens de 2de race doen van Carma 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
die had ik wel hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelf geef ik meer de voorkeur aan de ΕΥΡΩquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef Kreator het volgende:
Euro. Het is Euro. Zelfs meerdere euro's maken geen euri. Het is een Beau van Erven Dorens woordje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Carmageddon 1 is ondertussen al abandonware geworden geloof ik dus dat geeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vanavond ga ik maar weer eens de 2de race doen van Carma 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff kijken of ik de draw distance nog wat aan kan passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk zouden ze er een goede port van moeten makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft Carma 1 stiekem niet gekocht, maar gedownloadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je bij *kuch* www.the-underdogs.org *kuch* kijkt kun je hem daar alleen nog maar kopen, downloaden kan nog nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef babba het volgende:
[..]
Carmageddon 1 is ondertussen al abandonware geworden geloof ik dus dat geeft nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Splat Pack heette dat toch? Of is max pack nog een andere uitbreiding!?!?!?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:34 schreef Rikoko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb t CARMAGEDDON max pack!
daar zitten Noooooooooooog meer levels inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas speel ik em nooit meer
Wat doet dit precies danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef menesis het volgende:
nog een tip: start het spel zo op in dos, misschien werkt het ook zo als je de snelkoppeling in windows aanpast: "carma.exe -hires" dan ziet het er alweer wat mooier uit!
nah max pack is carma+splatpack geleverd in een doos met een muismat en sleutelhanger (tenminste zoals ik hem toen gekocht heb )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef menesis het volgende:
[..]
Splat Pack heette dat toch? Of is max pack nog een andere uitbreiding!?!?!?
Strax even proberen danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef menesis het volgende:
dan draait ie in 640x480* ipv 320x240 ofzoiets. De textures worden niet mooier maar het beeld in de verte wel iets. Ik heb het in de tussentijd even geinstalleerd en geprobeerd en het werkt als je carma95 installeerd en je doet het volgende in de snelkoppeling:
[afbeelding]
maar het werkt dus ook in dos met de dos installatie...
* de precieze reoluties weet ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop