Whehehehequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
blablabla komt toch niks zinnigs uit
Johanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Fugie het volgende:
hoe hee tje huisgenoot eigelijk herman, miss ken ik hem wel
Dat dacht ik al ja dat je niet had geslapen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaik heb potdomme niet geslapen vannacht. Voordeel is dat ik morgen weer in een normala ritme hoop te zitten.
oh ja dat vroeg je nog. Ja ik heb wel geslapen. Maar ben op zuip geweest gister. Dus kwam om een uurtje of 5 thuis. En werd ergens rond 2 uur wakker. Niks mis mee...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaik heb potdomme niet geslapen vannacht. Voordeel is dat ik morgen weer in een normala ritme hoop te zitten.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:02 schreef leolinedance het volgende:
Maar die A160 avantgarde is dus ruk vinden jullie![]()
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?quote:
Waar HEB je het in godsnaam over?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?
Neopets, dat zeg ik tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar HEB je het in godsnaam over?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?
Asl je maar niet die ranzige sites van mn neopets gaat linkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.neopets.com/randomfriend.phtml?randomfriend=alexxxxx5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |